-Tudok rólad meg Attiláról!
Hirtelen elfelejtek levegőt venni. A lányra nézek aki mellettem áll. Próbálok mosolyogni, és azt mutatni mintha nem tudnám miről beszél. Végem van. Nekem annyi. Sose tudhatja meg senki. Megígértem... megígértem Neki, hogy nem mondom el senkinek. Honnan tudja, HONNAN TUDJA? Nem szóltam soha senkinek. Nem beszéltem róla. Nem is utaltam rá. Honnan tudja? Ennyire egyértelmű? Hallotta ahogy kiverte nekem? Ennyire hangosan nyögnék?
A lány még mindig mellettem áll, büszke mosollyal az arcán.- Na? Mivan, azt hiszed nem jövök rá? Brutálisan egyértelmű?
- M... mármint mi? Nem tudom miről beszélsz- nevetem el magam kínosan, bár tudom hogy semmit nem ér
- Azt hogy te meg Attila együtt voltatok. Azt hiszed hülye vagyok?
Megrázom a fejem, és ismét röhögést színlelek. Nem hagyhatom, hogy így, ilyen módon derüljön ki a titkom. Az egy dolog hogy megtudják, hogy meleg vagyok, az nem érdekel, de Attila hírnevét nem hozhatom ilyen helyzetben. Az nem lenne fair Vele szemben.
- Miért nem beszélünk inkább a TÉNYLEG egyértelmű párosról. Ott van Anna és a Karesz. Nyilvánvaló hogy bejönnek egymásnak. Mint két szaporodni készülő....
- Simon- szakított férbe a mellettem ácsorgó osztálytársam- ne tereld a szót!
Védekezően összefonom a kezeim- nem is vedekezek! Nem volt semmi köztem és Attila között
- Aha- rázza meg a fejét hitetlenül a lány
Nem hisz nekem. Bazdmeg. Csodás. Bravó Simon, ezt is elintézted.
Már éppen színt akarok vallani, amikor valaki a vállamra teszi a kezét.
- Szimon, nem jössz BS-ezni?
Domonkos. Istenem az az egoista barom megmentett. Bassza meg. Lehetett volna a Zalán is, vagy a Barna, de pont ez a gyökér. Mindegy, hálásnak kellene lennem.
- Aha jövök- mosolygok rá
Hátat fordítok a lánynak. Ennyi. Nyertem.
- Simon! Még nem végeztünk!- szól utánam
Odaülök a Karesz- Barna- Marci csapathoz
- De, szerintem de- mondom miközben előveszem a telefonom, és megnyitom a játékot.
De nem hagy nyugodni a gondolat, hogy Jázmin leleplezett. Tudja. Nem tudom hogyan de tudja. Folyton azzal a vörös hajú lánnyal, Annával, a barna hajú Fló..nem...Fannival, a piros csíkossal Kingával és a fura fiussal Zarával lóg. Miket mondhatott nekik? Miért nem másokat nyomoz az osztályban?
Megnyitom a játékot, amikor egy üzenet jön a telómra
Attila Szalai követési kérelmet küldött
_________________________________________
Stjzmn
YOU ARE READING
Ha végre megfognád a kezem....
RomanceSimon teljesen összetörik amikor Attila, az immáron már exe egy másik városba költözik. Nem érdekli se a tanulás, se a sport, se a barátok. Ám ekkor az új osztályban, egy fiú mellé ül. Simon kifejezetten ellenséges a szívtipró Domonkossal, aki minde...