Verjük ki!

135 5 0
                                    

Domonkos szemszöge:

Becsapom magam mögött a szobám ajtaját. Lefekszem az ágyba, és a párnába temetem az arcom, és ordítok. Elrontottam. Szerelmet akartam neki vallani, nem felhozni azt a videót. És most még jobban összetörtem, pedig egyáltalán nem ez volt a célom. Most már fixen nincsen semmi esélyem nala.
De mit csináljak? Félek. Mára már az egész osztály tudja hogy Simon.... meleg. És nem mindenki örül neki. Hiába nem látszik annyira a videón, egyértelmű hogy ő az. Az az izmos has... a karcsú lábak és kezek... nem lehet más mint Simon.
Inkább Attila zavar a videón. Miért nem én vagyok ott vele?

NEM

Bűnös gondolatok. Anyám kinyirna. És azt már elfogadtam, hogy biszex vagyok, és belé vagyok esve, de anyám fixen nem fogadna el. Mi lenne ha rólam is kiderülne, hogy a fiúkat preferálom? Ekkor eszembe jut az a videó.
Előveszem a telefonom, és kikeresem a galériából (igen, nyilván lementettem), becsukom az ajtót, és az ágyra ülök. Megnyitom a videót, és amint meglátom Simon vonagló testét, egyből érzem hogy dudorodik a farkam. Lehúzom a nadrágom, és miközben erősen rámarkolok, a szőke hercegemre gondolok, ahogy átölel, végigsimít a hátamon, majd a keze rákulcsolódik a férfiasságomra, és dolgozni kezd rajta. Én pedig lehunyom a szemem, és a csipőmet a magasba tolom, és elfekszem az ágyon. A gondolataimban Simon fekszik alattam, és lassan beléhatolok.

- Domonkos?

Felkapom a fejem. A húgom áll az ajtóban.
Én pedig az ágyon fekszem félmeztelenül, izzadok mint egy , a nadrágom le van húzva, a kezem a farkamon, az ágyamon pedig Simon szexvideója megy.

- MENJ KI! MOST!- kiabálom

- Domonkos... te meleg vagy?

- MENJ KI!

A húgom kiszalad az ajtón, csak a hangos csattanást hallok magam mögött. Gyorsan felhúzom a nadrágom, megtörlöm az arcomat, kinyomom a videót, és kiszólok az ajtón.

- Gyere be.

A tesóm bejön, és leül az ágyra, majd kérdő szemekkel néz rám.

- Szóval meleg vagy?

Sóhajtok egyet, és bólintok.

- Igazából biszex de... igen

Kornélia a szája elé kapja a kezét, majd megölel.

- Anyáék már tudják?

Most megrázom a fejem. Dehogy tudják. Meg is vernének ha kiderülne.

- Domo... Isten szeret téged, úgy ahogy vagy, ezért nem kell szégyenkezned.

Elmosolyodom, majd még jobban magamhoz ölelem a kishúgom.

Barnabás szemszöge:

A kis kurva. Szétment egy videó a palimról, ahogy Attilával baszik. Ami engem nyilván nem zavar, csak gáz mert rossz fényt vet rám. Az egész osztály most rajta röhög. Most én szégyenkezem, hogy egy ekkora ribanccal kúrok.

Egyedül vagyok itthon, szóval gyorsan megnyitom a videót, és a faszomhoz nyúlok. Simon vonagló teste látványára felizgulok. A kis kurva teste azért nem semmi. Felhúzom a hangerőt, és Simon nyögéseit hallgatom, és egyre gyorsabban dolgozok magamon. Eszembe jut, amikor megbasztam a vécében. Pórázzal. Szerencsétlennek nagyon fájt, de én kifejezetten élveztem. Mikor elmegyek, lenyomom a videót, és kikeresem Attila számát a névjegyzékből.

Simon szemszöge:

Az ágyon fekszem, és csak bámulom a plafont. A tanszereim szétszórva a földön, a vizem szerintem ki is borult. Csak agyalok azon a videón. Meg Domonkoson. Meg Barnabáson. Tudja az egész osztály. Mindenki tudja. Ennyi volt a titkomról. Vége van. Végem van.

- Várj... - ülök fel hirtelen

Eszembe jutnak Domonkos szavai. "NE tudják meg hogy én is..." Ez azt jelenti amire gondolok??? Domonkos is meleg? DOMONKOS IS MELEG????
Összezavarodva állok fel, és kezdem összepakolni a cuccaim. Eszembe jut Barnabás, és egyből rosszul kezdem magam érezni. Szólnom kéne neki, hogy nekem ez fáj, és hogy nem megy, de nem fogok.
Ekkor megzörren a telefonom. A szívem kihagy egy ütemet, amikor meglátom az üzenetet.

Barna💖: Szombaton a mekinél várlak, délután négykor

_________________________________________
Stjzmn

Ha végre megfognád a kezem....Where stories live. Discover now