Kiskutya (18+)

234 3 0
                                    

CSAK ERŐS IDEGZETŰEKNEK!

November 16

Fecskeavatós fasszság. Most komolyan be kellett jönnöm DALMATA jelmezben a suliba?

- Annyira nem szörnyű... képzeld azt hogy ebben vagy kutyapózban- hallom meg a hátam mögött Jázmin hangját.

Idegesen hátranézek, a lány mögöttem áll, de már Zarával beszélget. Vajon neki is elmondta? Biztosan. Ezek össze vannak nőve.

- Szerintem egész cukin áll- ez a hang...

Ez Domonkos. Ezer közül is felismerném. Nem mintha tetszene vagy ilyenek. Pfff. Csak ismerem.
Nade várjunk... azt mondta hogy cukin áll? Azt mondta, hogy cuki vagyok???

- Köszi....- fordulok meg amikor meglátom, hogy Domonkos nem is hozzám beszél.

A mondtad amiről azt hittem nekem szánta, igazából Barnának ment, aki erre csak beleboxolt a karjába. Nem is értem miért hittem azt, hogy nekem mondta. Hülyeség. Még csak nem is bírjuk egymást. Az a csók egyszeri eset  volt.
Meg amúgy is. Ott van nekem Barna, aki szerintem tettszik nekem. Bár nem tudom annak milyen érzésnek kéne lennie, Attila óta nem voltam szerelmes. De mar azt is megkérdőjelezem, hogy Attilába szerelmes voltam e. Vagy csak megszállott voltam. A kettő nem ugyanaz, közel sem.

- Bocsi- szakítja el Domonkos a tekintetét Barnáról- mondani akartál valamit Simon?

Simon. Nem becézett. Simon-t mondott. Nem gonoszul ejtette ki. Csak simán. Simon. Semmi érzelem, intimitás nincs benne. Csak Simon. 

- Nem... semmit- motyogom, és visszafordulok előre.

Lassan végigpásztázom az osztályt. Mindenki olyan jól elvan, olyan tökéletes az élete. Én meg itt ülök és nem tudom mit csináljak.

- Haver, mit bambulsz, gyere BS- bök meg Zalán, akin TERMÉSZETESEN nincsen pöttyös póló. Mondjuk mit vártam?

Megvonom a vállam, előveszem a telefonom, és egy üzenetet pillantok meg. Barnától.

Barni: Szünetben a mosdóban! Van egy meglepetésem a kedvenc kutyusomnak!

Simon: mindenképp!

Elmosolyodok, majd belépek a játékba.
Nem tudunk sokat játszani, mert becsengetnek.

Matek. Kiveszem a füzetemet a táskámból, de túl későn realizálódik, hogy nincs házim, a Tanárnő már rám is mutat.

- Simon, mondd kérlek a megoldást!

Csak nézek rá másodpercekig bután, amikor a Tanár megelégeli és Zarára mutat.

- Zara?

Ismét csönd, mire a lány elmosolyodik, és közli, hogy nincs házija. Nekem sincs.
Domonkos mellettem bőszen javítja. Ő megírta. Általában mindig ír házit. Megfigyeltem. Jó ez így elég pszichopatán hangzik, de azt mondják jó megfigyelő vagyok.

Óra után egyből a vécébe sietek, ahol Barna már a szokásos vécéfülkénkbe vár. Benyitok, és bezárom magam mögött az ajtót. Barna egyik kezében egy kötél van, a másikban pedig kutyafül. Remélem ez nem az amire gondolok....

- Mivel ma dalmaták vagyunk- kezdi- Mi lenne ha dalmatásat játszanánk?

Összerakom a képet. Sose használtam semmi ilyesmi perverziót szexhez. Most majd kiderül.

Elveszem Barnától, a füleket és felrakom, hajpántként. Letolom a nadrágom, Barna pedig a nyakamba akasztja a pórázt. Nem folyt meg vagy ilyenek, éppen hogy érzem.

A falnak nyom, durván ugyan de óvatosabban, mint anno Attila, és semmi előjáték nélkül egyszerűen belémhatol. A suli vécéjében. Egyik kezével a derekemat fogja, és húz rá a farkára, míg a másikkal a pórázt rángatja.

Barnával még nem szexeltünk. Vagyis ez az első. Már ha ezt egyáltalán lehet annak nevezni... ez csak valami elcseszett perverzió. Nem tudom hogy tettszik e amugy . Fura. Soha nem volt még részem ilyenben. De nem hiszem, hogy újra ki fogom próbálni.

Nem így képzeltem az elsőt Barnával. Otthon gondoltam, az ágyban, kényelmesen. Nem így..  pórázon.

Lassan érzem, ahogy Barna kezd elmenni. Belém. Kelletlenül hagyom, hogy belém élvezzen, majd felhúzom a nadrágom, és az órámra nézek. Becsengettek. Irodalom jön. Barna megigazítja a haját és kiviharzik, én pedig állok, kezemben a kutyafülekkel, es letörlök egy könnycseppet az arcomról.

_________________________________________

Kövi rész! Mindenkitől elnézést kérek a traumákért! Stjzmn

Ha végre megfognád a kezem....Where stories live. Discover now