December 9.
Reggel szörnyű fejfájással kelek. Lassan felülök, és körbenézek. Dani még alszik mellettem. Hunyorgova tapogatom ki a telefonom, és mégnézem rajta az időt.
Reggel fél 5.
El kéne mennem venni valami kaját. De egyedül fix nem megyek. Ébresztgetni kezdem a mellettem még bőven alvó Danit, aki idegesen ül fel és néz rám.- Mi a bajod ember?
- Eljösssz velem boltba?- kérdezem suttogva.
Dani bólint. A másik oldalamon Barna fekszik, de őt nem akarom felkelteni. Nem azért mert sajnálom, hanem mert vele nem akarok kajáért menni.
Felkapok magamra egy nadrágot meg egy pólót, és rohadt halkan próbálok kimászni az ágyból. Dani szorosan mögöttem jön.
Becsukom magam mögött az ajtót, és fellélegzek. Kimegyünk a szobás részről, és gyorsan bekopogok a Tanárnőhöz.
Ő pár perccel később nyit ajtót, valószínűleg alvásból keltettem fel.
- Simon?
- Elmehetek Danival reggelit venni?
A Tanárnő kijön a szobából és becsukja az ajtót.
- Persze, de siessetek!
Már fordulnék el, amikor még utánamszól.
- Simon, minden oké? Nagyon fehér vagy, el kéne menned vérvételre!
- Persze minden oké- bólintok. Semmi köze ninés kimegyek az épületből.
- Valahol a közelben kell lennie valami tescónak- mondja Dani.- várj, leugrok Zsoltiékhoz pillanat.
Istenem. Siessen. Nem érek rá egész reggel, és rohadt éhes vagyok. Ott állok már percek óta és semmi. Na jó engem nem érdekel, én elmentem kaját venni.
Elindulok, nem fogom megvárni.
Vagy 20 percig bolyongok a zárt boltok között, amikor meglátok egy Coop-ot. Megkönnyebbülten lépek be, és egyből a pékárú részre megyek. Minden meg frissnek látszik, de nem hiszem, hogy az. Már egy ideje itt állok, amikor valaki megszólal mellettem.
- Nem tudod mit válassz?
Oldalra kapom a fejem. Egy srác áll ott, lila haspólóban és egy bő fekete szakadt nadrág van rajta. Göndör barna haja egy hajpántal van hátrafogva, enyhe fekete kihúzóval van a szemén.
- Ja, de, tudom- mondom zavartan.
- Figyu- kezdi, és mellém lép- én kakaós csigát választanék. Az még annyira nem száraz.
Elnevetem magam és kiveszek egy kakaóscsigát.
- Köszi a tanácsot. Simon vagyok- nyújtom felé a kezem de ő csak ellöki.
- Drágám, melegek vagyunk. Nem fogunk kezet. Amúgy Alex vagyok.
Várj. Ő ezt...
- Ezt honnan tudod???- kérdezem idegesen
Alex csak kivesz magának egy hosszú kiflit, és a kezébe veszi.
- Csak rád kell nézni.- mondja, és ezzel otthagy.
Elképedve nézek utána. Lefagyott az agyam. Mi volt ez az előbb? El se tudtam kérni az instáját....
- Hé! Alex! Bocsi!,
A srác visszanéz.
- Igen?
Meglóbálom a telefonom.
YOU ARE READING
Ha végre megfognád a kezem....
RomanceSimon teljesen összetörik amikor Attila, az immáron már exe egy másik városba költözik. Nem érdekli se a tanulás, se a sport, se a barátok. Ám ekkor az új osztályban, egy fiú mellé ül. Simon kifejezetten ellenséges a szívtipró Domonkossal, aki minde...