10. 2015

13 1 2
                                    


-Hey wise seni tekrar görmek güzel.

(Senide öyle. Hastanede yaşananlar da neydi öyle?)

-Çıkışın müdür odasına açılmasından mı bahsediyorsun?

(Hayır zaten olması gereken buydu. Tamamen tanrıya emannettin. Bu yüzden öldüğünde asıl görevinin başına geçektin.)

-zebanilik olayı yani öyle değilmi cehenneme gidecektim. Şimdi ne olacak peki tanrı cezalandıracak mı yada başka planları varmı?

(Cezalandırmayacak  elbette. Dünyadaki görevini tamamlayacaksın öldüğünde gine cehenneme gidecek ve gardiyan olacaksın. 
Abin çok cesur birisi yangına girmesinden çok etkilendim.)

-hııı öyledir. Ben satanizimi nasıl yayacağım?

(Onuda sen düşün. Ben gitmeliyim hoşçakal.)

Efe gecenin bir yarısı annesinin nefret söylemleriyle uyandı. Yine babasıyla kavga ediyordu annesi. Efe onların yanına gitmek için kalktı. Bir an tereddüt etti eğer giderse büyük ihtimalle odasına gitmesini söyleyeceklerdi ama Efe ginede gitti. Annesi salonda eline geçen herşeyi fırlatıyordu adama. Efe onlara sessiz olmalarını söyledi ama nafileydi annesi cinnet geçiriyordu ve muhtemelen ettiği bütün küfür ve hakaretler mahallede yankılanıyordu. 

Hayatı boyunca hep öyle olmamış mıydı zaten her zaman kavga ederler. Küslükleri bazen bir kaç gün bazen ise bir kaç ay sürer.

Ertesi sabah aşağı inip hiç bir yere sapmadan okula gitti. Gine aynı çocuklar vardı herkes aynı yerindeydi fakat Caner hala gelmemişti. Dersin başlamasına iki dakika vardı. Tam sırasına yatıp uykuya dalacak ken helal domuz lakabını taktığı Yiğit geldi.

-tabi sen okulu ekip sürttüğün için hiçbir şeyden haberin yok değilmi?

Neyden haberim yok?

-sıra arkadaşın okul değiştirdi. Bildiğim kadarıyla tek arkadaşın oydu.

Aman tanrımmm kahroldumm!
😉

-bir kaç gün sonrada böyle güle bilecekmisin acaba söylesene.

Ne alaka lan?

-Sıra arkadaşın olmadan sınavlardan geçemezsin. İddiasına varım.

Senden yüksek almayanı si*sinler

-öyle olsun.

Efe bunu söylediği anda pişman olmuştu.
Ama çalışmasa bile kopya çekme konusunda uzmandı. Ve cehennemde en çok bu çocuğu yakacaktı.

Okulun sonuna kadar çocuğa lanet okudu ve eve döndüğünde herkesin salonda sessizce oturduğunu gördü. Odasına çıktı ve arkasından Batuhan geldi.

-Annemle babam sonunda boşanmaya karar verdi.

Evet biraz geç oldu

-en baştan yapmalıydılar herneyse gece benyokum teyzemler gelecek aşşağı inme boşanma konusunu konuşacaklar.

Tamam.

Efe her ne kadar bu kararın mantıklı olduğunu düşünse bile içinde bir şeyler parçalanıyordu sanki.

Sınav haftası yaklaşıyor ve Yiğit tahrik edici davranışlarda bulunmaya son gaz devam ediyordu.

Şeytanın ElçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin