"EVET Mİ DEDİ?" Şu anda James, en yakın arkadaşlarıyla birlikte yatakhanesinde Aquila ile geçirdiği zaman hakkında konuşuyordu."Evet Patiayak, evet dedi, neden şaşırdın ki?" James yatağında oturuyor, Peter bir sandalyede şekerleme yiyor, Remus karyolasına yaslanmış oturuyor ve Sirius da Remus'un bacaklarının arasında duruyordu.
"Evet! Sana bir şans vereceğini düşünmüştüm, ama ne kadar sinir bozucu olduğunu gördükten sonra seni görmezden gelecekti, kız kardeşimin seninle resmi bir randevuya çıkmaya evet diyeceğini hiç düşünmemiştim." Peter gülerken Remus kitabıyla Sirius'un kafasının arkasına bir kez daha vurdu ve James kurt çocuğun bu hareketinden sonra sırıtmaya başladı.
"Evet dediği için mutluyuz Çatalak, şimdi randevu için ne yapacaksınız? Ve ne zaman?" Gözlüklü çocuk Remus'a gülümsedi ve sorularını yanıtlamadan önce utangaç bir teşekkür mırıldandı.
"Randevu yarın... Bir süre önce bana gösterdiği yerde piknik yapmayı düşünüyorum..." James utangaç bir şekilde elini saçlarının arasında gezdirirken cevap verdi, gergin olduğunda yaptığı bir şeydi bu.
"Sanırım nereden bahsettiğini biliyorum." Sirius James'in kız kardeşini nereye götüreceğini biliyordu, çünkü onun için çok şey ifade eden bu yer aynı zamanda kendisi ve Regulus için de çok şey ifade ediyordu.
"Nerede?" Sirius ağzı her türden tatlıyla tıka basa dolu olan Peter'a döndü.
"Bu bir sır kılkuyruk."
...
"EVET Mİ DEDİN!" James'in arkadaşlarıyla konuştuğu sırada Aquila da aynı şeyi yapıyordu, kardeşi Narcissa ve en iyi arkadaşı Thomas Rosier ile ortak salondaydı, Evan Rosier'in küçük kardeşiydi, o da uzun bir Slytherin soyundan geliyordu.
"Evet Cissy, evet dedim..."
"GÖRDÜN MÜ! Sonunda ondan hoşlanacağını sana söylemiştim!" Regulus, Aquila'nın gözlerini devirmesine gülerken Thomas şaşkın şaşkın bakıyordu. En iyi arkadaşıyla Potter'ın oğlu arasında neler olup bittiği hakkında hiçbir fikri yoktu ama son birkaç haftadır Potter'la çok daha fazla takıldıkları için ikisi arasında bir şeyler döndüğünü düşünüyordu.
"Potter'dan hoşlandığını nasıl olur da bana, EN İYİ ARKADAŞINA hiç söylemezsin!" Aquila en iyi arkadaşına güldü.
"Neden bana Timothy Diggory'den hoşlandığını söylemedin! Ben senin EN İYİ ARKADAŞINIM!" Aquila en iyi arkadaşıyla alay etti. Thomas Rosier erkeklerden hoşlanıyordu... bu da ailesini oldukça üzüyordu ama yine de erkeklerle çıkma arzusunu desteklemeye çalışıyorlardı.
"Şey~ sen Potter'la çok takılıyordun, ben de pek fırsat bulamadım!" Regulus ve Narcissa iki en iyi arkadaşın konuşması karşısında gözlerini devirdi.
"Her neyse... Yarın için bir kıyafet seçelim! Hadi Thomas! Gidip Aqui'ye yardım edelim!" Böylece hem Narcissa hem de Thomas onun koluna girerek kızların yatakhanesine gittiler ve Regulus'u ortak salonda yalnız bıraktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Key To My Heart- James Potter
FanfictionRegulus Black'in ikiz kardeşi ve Sirius Black'in küçük kız kardeşi Aquila Black, üç yıl Beauxbatons'ta kaldıktan sonra kardeşleriyle birlikte Hogwarts'a gelirse ne olur? Aquila Black, tıpkı abileri gibi adını bir takımyıldızından almıştır, çok zeki...