"SEN NE!"James ortak salonda diğer çapulcularla birlikteydi ve onlara o sabah olanları anlatıyordu. Sirius az önce bağırmış olsa da James'in yüzünde hâlâ hülyalı bir ifade vardı, boşluğa bakıyor ve sevgili Aqui'sini düşünüyordu.
"Yani bize sen ve Aquila'nın, seni bir yıldır reddeden ve senden nefret eden kızın ve Sirius'un kız kardeşinin öpüştüğünü mü söylüyorsun?!" James başını sallayarak Remus'a baktı, gözlerini boşluktan ayırmıyordu.
"Sana bağırmadı mı?" James arkadaşı Peter Pettigrew'a olumsuz anlamda başını salladı.
"Tam tersine, gülümsüyordu! Geri öpüyordu..." Sirius, James'in hayalperest hali ve sesi karşısında homurdanarak en iyi arkadaşını bundan kurtarmak istedi. Sadece onlara kız kardeşini öptüğünü söylediği için değil, bazen eğlenceli olsa da James'in hayalperest halinden sıkılmaya başlamıştı.
"Offff! Kız kardeşimle öpüşmekten bahsetmeyi keser misin lütfen?" Sirius hayal kırıklığı içinde yüzünü ovuşturdu, Remus onun sıkıntısıyla eğleniyordu.
"Küçük kız 'arkadaşlarından' biriyle dışarıda geçireceğin bir geceden bahsettiğinde ne hissettiğimizi sanıyorsun?" Sirius gözlerini devirdi ve dilini kurt arkadaşına doğru uzattı.
"Peki şimdi ne olacak Çatalak? Siz ikiniz resmi misiniz yoksa~?" James sonunda gerçekliğe geri döndü ve paniklemiş bir ifadeyle başını Remus'a çevirdi.
Bundan sonra ne olacağı hakkında hiçbir fikri yoktu, Aquila'yla resmileşmişler miydi? Öpüşmek onun için bir şey ifade ediyor muydu? Ne düşüneceği ya da ne yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu, Remus ve Sirius bunu fark etmiş gibi görünürken Peter sadece ödevini yapıyordu.
"Bilmiyorum! Ya hoşuna gitmediyse! Ya beni bir daha görmek ya da konuşmak istemezse!" Sirius ve Remus onu sakinleştirmeye ve Aquila'nın ondan hoşlandığına dair güvence vermeye çalışırken James ortak salonda volta atıyordu ama Remus ve Sirius'un bile hoşlanıp hoşlanmadığı konusunda hiçbir fikri yoktu ve cevapları kime soracakları konusunda bir fikirleri vardı... Aquila'nın her şeyi anlattığı birine...
...
"Evet, hayır..."
"Hadi Cissy! James'e bak! Aqui'nin ondan hoşlanıp hoşlanmadığını düşünmekten çıldıracak!" Narcissa Sirius'un arkasına baktı, paniklemiş bir James. Ve onu sakinleştirmeye çalışan Remus'u gördü. Sirius onun pes ettiğini bilerek gülümserken, Narcissa yenilgiyle iç çekti.
"İyi! Evet Aquila bana bu sabah olanları anlattı ve söyleyebileceğim tek şey evet, öpücüğü beğendi... ve Potter'a fena halde aşık olabilir." James, Narcissa'nın söylediklerini duyduğu için hemen Sirius ve Narcissa'nın yanına koştu. James'in yüzünde kocaman bir gülümseme vardı ve yanakları Aquila'nın sadece öpüşmesinden hoşlanmakla kalmayıp ona aşık olduğu gerçeğiyle kırmızıya boyanmıştı.
"Bekle gerçekten! Gerçekten bana aşık mı oluyor?" James heyecanını tutamıyor, patlamak üzereymiş gibi görünüyordu. Ve aslında heyecandan patlamak üzere olduğunu söyleyebilirdiniz.
"Evet... ama yanlış bir hareket yaparsan bu duyguları kolayca bırakabilir ve sonunda yırtık bir kâğıt parçası gibi olur, onu tekrar bir araya getirmek için ne kadar bant eklersen ekle, yırtık kısımlar yine de fark edilir." James ciddiyetle başını salladı, onu asla incitmeyeceğini çok iyi biliyordu, sadece kardeşi en iyi arkadaşı olduğu ve Sirius onun peşine düşeceği için değil, onu gerçekten sevdiği için.
"Söz veriyorum onu asla incitmeyeceğim... Onu gerçekten seviyorum." Narcissa küçük bir gülümsemeyle başını salladı, Aquila'nın iyi bir kalbi olduğunu ve emin ellerde olduğunu biliyordu.
"Güzel, şimdi eğer onunla konuşmak istiyorsan... büyük ihtimalle astronomi kulesindedir..." James bununla birlikte astronomi kulesine doğru koştu. Merdivenlerden yukarı çıktı ve kız oradaydı.
Şimdiye kadar gördüğü en güzel kızdı, ay ışığı muhteşem kar beyazı teninde parlıyor, ay gümüş grisi gözlerine yansıyordu. Siyah dalgalı saçları rüzgâr yüzünden geriye doğru savruluyordu ama soğuk havadan rahatsız olmuş gibi görünmüyordu. James ona doğru bir adım attı ve parmaklığın yanına gitti. Kız James'e bakmadan konuşmaya başladı.
"Sana aşık oluyorum James..." James, Aquila'nın yanındaki kişinin kendisi olduğunu bilmesine şaşırmıştı. O bir şey söyleyemeden kız konuşmaya devam etti. "Sana aşık oluyorum ve bunun olmasını engelleyebileceğimi sanmıyorum, incinmek istemiyorum... Seni buraya getirdiğim anda kalbimin anahtarını sana verdim..." James kalbini ona verdiğini nasıl fark etmediğine şaşırarak Aquila'ya baktı. Kalbiyle ilgilenmesi için ona bir şans verdiği gerçeğine gülümsemekten kendini alamadı.
Düşündükçe, onu buraya getirerek kalbinin anahtarını ona nasıl verdiğini anlıyordu; astronomi kulesi onun güvenli yeriydi, kaçabileceği bir yerdi, sevdiği ve kimseyle paylaşmadığı bir yerdi. Kendini özel ve onun birçok yönünden birini görebilenlerden biri olduğu için şanslı hissediyordu.
"Bana bir şans verdiğin için teşekkürler Aqui, sana iyi davranacağıma söz veriyorum..." Aquila yüzünde bir gülümsemeyle başını salladı. Sonra ona döndü ve doğrudan gözlerinin içine baktı. Onun gözlerinde aynı ifadeyi görebilmek çok hoşuna gitmişti. Onu düşüncelerinden koparan Aquila'nın ona sarılması oldu, ona sıkıca sarıldı ve o da ona sarıldı. Birbirlerinden ayrıldıklarında, kendileri hakkında değil, onun ve kendisinin hayatı, planları ve ilgi alanları hakkında konuşurlar. İletişim Aquila için önemli bir şeydi ve James bunu biliyordu, bu yüzden birbirlerinin kollarında uyuyana kadar bütün gece konuştular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Key To My Heart- James Potter
Fiksi PenggemarRegulus Black'in ikiz kardeşi ve Sirius Black'in küçük kız kardeşi Aquila Black, üç yıl Beauxbatons'ta kaldıktan sonra kardeşleriyle birlikte Hogwarts'a gelirse ne olur? Aquila Black, tıpkı abileri gibi adını bir takımyıldızından almıştır, çok zeki...