Aquila'nın hamile olduğunu öğrenmelerinin üzerinden epey zaman geçmişti. Şimdi ilkbahardı ve Aquila yaklaşık 7 aylık hamileydi ve evet, hem James hem de Aquila ailelerine söylemişlerdi. İkisi Noel için James'in evine gittiklerinde, Aquila'nın küçük bir şişliği vardı ve Euphemia küçük de olsa bunu fark etmişti. Euphemia çok heyecanlıydı, Fleamont ile birlikte oğullarının sevdikleri kadından bir çocuğu olduğunu öğrendiklerinde çok mutlu olmuşlardı. Evet, Aquila'ya hayrandılar ve James'in sadece çocuğu olduğu için değil, aynı zamanda ruh eşiyle birlikte olduğu için de mutluydular.
Yeni yılı James ve Aquila ailesiyle birlikte geçirir. Regulus ve Sirius elbette bunu zaten biliyorlardı ve bütün gece diken üstünde Aquila ve James'in Walburga ve Orion'a haberi vermesini beklediler. Haberi verdiklerinde Orion kızını hamile bıraktığı için James'i dövmek istedi ama Walburga onu durdurdu. O da kızı için heyecanlıydı ve Aquila annesine küçük bebek yumrusunu gösterdiğinde annesi gözyaşlarına boğuldu.
Şimdi okulun geri kalanı Aquila'nın hamile olduğunu öğrendiğinde, sahip oldukları ilişki miktarıyla dürüst olmak gerekirse şaşırmadılar. Lily öğrendiğinde, Marlene'in yüzü kıpkırmızı olurken o da yıkılmıştı. Mary ve Alice ise çift için mutluydular. Şimdi "Okul Aquila'yı nasıl öğrendi?" diye sorabilirsiniz, çünkü yaklaşık bir hafta sonra Sirius ve James mavi ve pembe konfetiler atarak büyük salondaki herkese Aquila'nın hamile olduğunu söylediler. Aquila biraz utanmıştı ama hiç aldırmadı. Dumbledore, Aquila'nın Narcissa ile paylaştığı yatakhaneye bir beşik yerleştirdi, daha sonra yatakhneyi Thomas'ın çok yardımcı olduğu için kendisi ve Narcissa ile paylaşmasının mümkün olup olmadığını sordu ve Dumbledore kabul etti.
Yıl boyunca pek çok değişiklik oldu. Dumbledore Aquila'ya hem 6. hem de 7. sınıfı aynı anda bitirme seçeneği sundu, böylece okulu bitirdiğinde bebekle evde kalabilecekti, bu James'le konuştuğu harika bir teklifti. James de bunu kabul etti ve böylece Aquila hem 6. hem de 7. sınıfı bitirmiş oldu. Kendini fazla yormamaya çalışıyordu. Ve bugüne kadar okulda çok başarılı olmuştu.
" BEBEĞİM! Şimdi sarılabilir miyiz!" James, hamile olduğunu öğrendiklerinden beri Aquila'nın yanından ayrılmıyor. Şu anda Aquila ev ödevini bitirmekle uğraşıyordu ama sizin de anlayabileceğiniz gibi James pek sabırlı biri değildi.
"Bebeğim, işimi neredeyse bitirdim, sadece birkaç dakika kaldı, tamam mı?" James yatağa uzanırken inledi. Aquila o günkü işini bitirirken erkek arkadaşının hareketlerine kıkırdadı.
"Daha bitirmedin mi aşkım?" James başını yataktan kaldırıp Aquila'ya baktı.
"Tanrım James, evet artık işim bitti." Ayağa kalktı ve James'e doğru yürüdü, elini karnına koyarken onun yanına uzandı.
"Bebeğimizle tanışacağım için çok heyecanlıyım..." dedi geniş bir gülümsemeyle. Aquila, James konuşmaya başlarken gülümsedi.
"Evet, bebeğimizle tanışmamıza sadece iki ay kaldı!" başını çevirip arkasına, James'in olduğu yere baktı.
"İki ay daha..."
"JAMES!" James koşarak Aquila'nın bulunduğu yatak odasına girdi. Odaya girdiğinde Aquila karnını tutuyordu.
"NE OLDU!" Oldukça paniklemiş bir şekilde söyledi. Neler olduğu ve Aquila'nın neden yatakta karnını tuttuğu hakkında hiçbir fikri yoktu.
"BEBEK GELİYOR!" Aquila ona bakarken James bir an dondu kaldı. Cevap vermeyince bağırdı. "JAMES!" Bununla birlikte geri döndü ve ona baktığında yanına koştu.
"Tamam, hadi seni St Mungo'ya götürelim" dedi ve onu hemen oraya götürdü.
"Elimizden geldiğince çabuk geldik! Aqui nasıl?" James arkasını döndüğünde tüm arkadaşlarının yanı sıra ailesini de gördü, Sirius ve anne babası da James kadar paniklemiş görünüyordu.
"O iyi, sanırım... hazır olmasını beklerken kızı bir odaya aldılar." Şifacı James'i içeri gönderdiğinde James odada volta atmaya başladı.
Odaya vardığında Aquila'yı yatakta gördü. Ona doğru yürüdü ve kendisine bakarken elini tuttu. Aquila ona küçük bir gülümseme verirken o da ona güven verici bir gülümseme verdi.
Bir erkek bebek 31 Temmuz'da doğdu. İnsanlar üçer üçer çağrıldı. İlk üç kişi Aquila'nın anne babası ve Regulus'tu. Erkek bebeği gördüklerinde kocaman gülümsediler. Her biri sırayla bebeği kucağına aldı ama Aquila'nın babası Orion biraz zorlandı. Bir sonraki üçlü grup James'in ailesi ve Thomas'tı. Üçü de küçük bebeği gördükleri için çok heyecanlıydılar. Son olarak Sirius, Remus ve bebeğiyle birlikte Narcissa vardı. Bir erkek bebeği olduğunu söylemeyi unuttum mu? Sanırım unuttum... Draco Malfoy adında bir erkek bebeği vardı, evet Lucius Malfoy'dan bir bebeği vardı. Her neyse! Neden sonuncu olduklarının bir nedeni vardı.
"Aslında size sormak istediğimiz bir şey var Sirius ve Narcissa," Aquila James'e gülümsedi, ikisi de şaşkın görünüyordu.
"Siz ikinize bebeğimizin vaftiz ebeveynleri olmak isteyip istemediğinizi sormak istiyorduk..." Narcissa da Sirius'la birlikte şok olmuş görünüyordu ama Sirius hemen dans etmeye başlayarak James ve Aquila'yı güldürdü, Remus ise yüzünde bir gülümsemeyle gözlerini devirdi.
"BEN ÇOK İSTERİM!" diye bağırırken James'in kollarına atladı.
"Patiayak- b-bırak!" Kardeşi suratını asarken Aquila kıkırdadı.
"O çok güzel.. Ona ne isim verdiniz?" Sirius oturduğunda Remus çifte sordu. James ve Aquila birbirlerine bakıp gülümsediler.
"Harry, Harry Potter"
veeeeeeeeeee kitap bitmiş bulunmakta.
Kitabı nasıl buldunuz?
En çok sevdiğiniz ve nefret ettiğiniz karakter kimdi?
kitabı okuyup buraya kadar geldiğiniz için çooooooooook teşekkür ederim. Diğer kitaplarımda görüşmek dileğiyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Key To My Heart- James Potter
FanfictionRegulus Black'in ikiz kardeşi ve Sirius Black'in küçük kız kardeşi Aquila Black, üç yıl Beauxbatons'ta kaldıktan sonra kardeşleriyle birlikte Hogwarts'a gelirse ne olur? Aquila Black, tıpkı abileri gibi adını bir takımyıldızından almıştır, çok zeki...