16

347 40 0
                                    


      James, Lewis'in Aquila'ya karşı bir şeyler hissettiğini bildiğinden beri onu gördüğünde çok temkinli davranıyordu. Aquila, Lewis'in ondan hoşlandığını biliyordu, bu yüzden iyi bir kız arkadaş olarak ondan uzak duruyordu. Lewis bunu hiç anlamadı, bu yüzden Aquila ile konuşmaya çalışmaya devam etti ve James'in Aquila'nın yalnız kalmasını istemediği noktaya geldi, bu yüzden birinin her zaman yanında olması gerekiyordu, ancak Aquila buna aldırmadı.

Lewis içeri girdiğinde Aquila da herkesle birlikte Gryffindor ortak salonundaydı. Önce Aquila'ya baktı ve onu bir kez daha James'in kucağında otururken gördü. James onu fark etti ve Aquila'yı öpmeye başladı, Aquila da fazla düşünmeden onu öptü. James ve Aquila daha sonrasında Aquila'nın Lewis'in orada durduğunu görmesiyle birbirlerinden ayrıldılar.

"Oh ıı merhaba Lewis" herkes arkasını döndü ve Lewis'in orada durduğunu gördü. Lewis el sallamadan önce usulca gülümsedi.

"Aquila seninle bir şey hakkında konuşmam gerekiyor..." James cevap vermeden önce bir süre düşünen Aquila'nın beline kolunu doladı.

"Tamam..." James ona güven verici bir bakış attığında, kız şaşkınlıkla ona baktı.

Lewis gergin bir ifadeyle ona bakarken Aquila da Lewis'i ortak salonun dışına kadar takip etti.

"Lewis, neye ihtiyacın var?"

"Şey... birinden hoşlanıyorum ama onun benden hoşlandığını sanmıyorum... ve onun da benden hoşlanıp hoşlanmadığını anlamak için yardıma ihtiyacım var." Aquila bir an düşünürken ona baktı.

Aquila, Lewis'e "Kimden hoşlanıyorsun?" diye sorduğunda, Lewis'in hoşlandığı kişiyi düşünürken yüzü kıpkırmızı oldu.

"Beni yargılamayacağına söz verir misin?" Aquila başını salladı, "ikiz kardeşin", Levis ona bağırmasını beklerken yüzünü buruşturdu, ama kıza döndüğünde yüzünde bir gülümseme vardı.

"Seni yargılamayacağım, benim abim de eşcinsel, en iyi arkadaşım ve bazı arkadaşlarım da öyle." Lewis ona gülümsedi ve o da aynısını yapınca ona sarıldı.  

The Key To My Heart- James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin