17

359 42 4
                                    


         Sonraki birkaç gün Aquila ve James, Regulus'un Lewis'ten hoşlanıp hoşlanmadığını ya da erkeklerle ilgilenip ilgilenmediğini anlamaya çalıştılar. Ve o günler boyunca ikisi de hiç şans bulamadı. Ta ki hepsi ortak salonda doğruluk mu cesaret mi oynayana kadar. Herkes ortak salonda otururken Aquila James'in kucağına oturmuş, James de elini Aquila'nın dizine ve kalçasına koymuş, ona sarılmıştı. Aquila James'e göz kırpmış, James de Aquila'nın ne yapacağını bildiği için sırıtarak karşılık vermişti.

"Pekâlâ, ilk kim başlıyor?" Sirius etrafındakilere sordu, Aquila elini kaldırdı, Sirius da başıyla onayladı. İşte o zaman Regulus'a döndü ve onun kaşlarını kaldırmasına neden oldu.

"Doğruluk mu cesaret mi, Reggie?" Regulus bir an için sırıttı ama cevap vermeden önce hızla sırıtması gözden kayboldu.

"Doğruluk" Aquila ve James sırıttı.

"Kimden.hoşlanıyorsun?" Regulus'un sırıtışı düştü ve James ile Aquila'nın tek yaptığı sırıtmak olurken, Regulus onlara dehşet içinde baktı.

"Uh umm...hi-hiç kimse" Herkes şimdi Regulus'a bakıyordu. Peter yine yemek yiyordu, Sirius, Thomas, Timothy ve diğer herkesin yüzünde sırıtmalar vardı.

"Birinden hoşlandığını biliyoruz Reggie, bize de söyleyebilirsin." Aquila, Regulus'un solgun teninin nasıl bu kadar çabuk kızardığına bakarak sırıttı.

"Yargılamayacağınıza söz verir misiniz?" Regulus derin bir nefes alırken herkes başını salladı. "Lewis..." diye fısıldadı, neredeyse duyulmuyordu ama yine de herkesin duyabileceği kadar yüksekti, en azından Aquila ve James'in duyabileceği kadar. James sırıtırken Aquila da sırıtmaya başladı. James'in beklemediği şey ise Aquila'nın heyecanla bir aşağı bir yukarı zıplamasıydı...

"BİLİYORDUM!" Regulus'un kırmızı tonu solmadı, hatta daha da arttı.

"Aşkım... bu kadar çok zıplamak istemeyebilirsin..." Aquila ne demek istediğini anlayana kadar James'e şaşkın şaşkın baktı. Onun gözleri de diğerleri gibi genişledi.

"Tanrım hayır... Bir daha ortak salonda uyumayacağım." James sırıtırken Aquilas'ın yüzü kızardı.

Naricissa Sirius'a, "Evet, öyle yapmak zorunda kalacaksın, çünkü ben de bugün ortak salonuma gitmeyeceğim..." dedi.

James daha sonra ayağa kalktı ve Aquila'yı yatakhaneye götürdü, kapıyı kapattı ve büyüledi.

Ertesi gün Aquila ve James Lewis'i aramaya gittiler ki bu çok da zor olmadı. Ona dün olanları ve Regulus'un da ondan hoşlandığını anlattılar. Lewis bunu duyduğunda kocaman gülümsüyor ve deli gibi kızarıyordu. Daha sonra ona Regulus'un arkadaşlarıyla birlikte Slytherin masasında olacağını söylediler. Bundan sonra Aquila James'in yanına, yani kucağına oturmaya gitti.

Yemekten bir ısırık aldığında midesi bulanmaya başladı ve James'in kucağından kalkıp James ve arkadaşlarını da arkasına alarak banyoya koştu. Banyoya girdi ve kusmaya başladı. Narcissa ve Thomas Aquila'yı kontrol etmek için banyoya girdiklerinde onun kustuğunu gördüler. Narcissa hemen Thomas'la birlikte ona doğru koştu. Thomas sırtını ovuyor, Narcissa da saçlarını tutuyordu.

"Aqui... iyi misin?" Aquila cevap vermek üzereyken tekrar kusmaya başladı.

"Bence dinlenmelisin Aqui... Cissy öğretmenlere derse girmeyeceğini söyle, ben de onu yatakhaneye geri götüreyim..." Narcissa başını salladı ve Thomas Aquila'nın kusması bitene kadar beklerken Naricissa dışarı çıktı.

Narcissa banyodan çıkar çıkmaz çocuklar sorular sormaya başladılar.

"Bakın, Aquila kendini iyi hissetmiyor, bu yüzden Thomas ona yardım ediyor ve onu yatakhanesine götürecek... hayır! Gidip öğretmenlerimize haber vermem gerekiyor, şimdi endişelenmeyin, Thomas bunu kontrol altına aldı, şimdilik sınıfa gidin...." ve çocuklar da öyle yaptı, ancak bu endişelenmelerini engellemedi.

Dersten sonra James ve Sirius Slytherin ortak salonuna koştular, Thomas onlara şifreyi söylemişti. Her neyse, Narcissa ve Aquila'nın yatakhanesine gittiler ve içeri girdiler.

İçeri girdiklerinde Aquila'yı yatakta yatarken gördüler. Komodininin üzerinde bir bardak su ve biraz ilaç vardı. Sonra aniden Aquila bir kez daha ayağa kalktı ve yanlarından geçerek banyoya koştu. Sirius ve James aceleyle banyoya girdiler. Sirius onun sırtını ovuyor, James de saçlarını tutuyordu.

Aquila bir kez daha kusarken James, "Aşkım, sanırım seni hastane kanadına götürmeliyiz," dedi.

"Katılıyorum Aqui" Aquila başını salladı ve kusması bittiğinde Sirius onu taşıdı.

Hastane kanadına vardıklarında Aquila'yı kontrol ettiler. Madam Pomfrey daha sonra sonuçlarla birlikte geri geldi. O geldiğinde Sirius ve James hızla ayağa kalkarken Aquila da yataktan doğruldu.

"Ee?! O iyi mi? Hasta mı?!" Sirius panikledi.

"Bayan. Black hasta değil..." En az Sirius ve James kadar şaşkın görünen Aquila'ya gülümsedi.

"O zaman neden bu kadar çok kusuyor?" Madam Pomfrey bir şey söylemeden önce James ve Aquila'ya tatlı tatlı gülümsedi.

"Bayan Black hamile"


Hikayenin sonlarına yaklaşıyoruuuuuz nasıl hissediyorsuz, kitabı nasıl buldunuz.

The Key To My Heart- James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin