18

337 41 0
                                    


"O, NE!"

"Beni duydun Sirius, o hamile."

Aquila ve James hâlâ yeni öğrendiklerini sindirmeye çalışıyorlardı. Aquila 17 yaşında hamileydi. Bir bebeği olacaktı. Aquila daha sonra Sirius'un sesiyle düşüncelerinden geri döndü.

" Kardeşim, dostum... ona Sirius Jr. adını verebilir misiniz?" James hâlâ boşluğa bakarken Aquila başını sabır dilercesine, salladı. Aquila James'in yüz ifadesinden korkuyordu.

" Ee James..." James sonunda hayallerinden koptu ve Aquila'ya baktı. Yüzünde şok olmuş bir ifade vardı ve bu ifade kısa sürede geniş bir gülümsemeye dönüştü.

"Baba olacağım!" Aquila kısa bir kahkaha atarken rahat bir nefes aldı, gözleri yaşlarla doldu.

" Ebeveyn olacağız..." James daha sonra Aquila omzunda ağlarken onu kucakladı.

"Yani Sirius Jr.'a hayır mı diyorsunuz?"

"HAMİLE MİSİN?"

Aquila ve James arkadaşlarının yüz ifadelerine güldüler. Şaşırmış ama aynı zamanda mutlu görünüyorlardı. Aquila ve James cevap olarak başlarını salladılar. Thomas'ın erkek arkadaşı Timothy ve Aquila'nın kardeşleri onlara bakarken Narcissa ve Thomas çığlık atarak kendilerini Aquila'nın üzerine attılar. James paniklemiş görünüyordu. Gerçek şu ki, James Aquila'nın hamile olduğunu öğrendiğinden beri her zamankinden biraz daha korumacı davranıyor, onun ya da bebeğin zarar görmesini istemiyordu.

"Peki, sizce kız mı erkek mi?" Aquila ve James, Thomas ve Narcissa'nın heyecanına güldüler.

"Gerçekten umurumda değil." Aquila doğruyu söylüyordu, kız ya da erkek olması önemli değildi. Dürüst olmak gerekirse James'in de umurunda değildi.

"Ben de öyle, her şekilde onları severim"

"Bir erkek çocuğunuz olsun istiyorum, adını da 'Sirius Jr.' koyun." Sirius söyledi. Aquila ve James gözlerini devirdi.

" Sana bunu daha önce de söyledim ve yine söyleyeceğim, çocuğumuza bir çocuk akıllının adını vermeyeceğiz." Remus ve James ile birlikte herkes kıs kıs gülerken Sirius suratını astı ve dramatik bir şekilde ofladı.

"Başka bir şey var..." Aquila, James ve Sirius şaşkınlıkla Narcissa'ya baktılar.

"Peki o ne?" Sirius, üçünün de Narcissa'ya baktığı bir anın ardından konuştu.

"Oh! Evet! Uh Regulus ve Lewis çıkıyorlar!" James ve Aquila sırıtarak yüzü kıpkırmızı olan Regulus'a döndüler.

The Key To My Heart- James PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin