"Ee Aquila, epeydir yoktun, sanırım biraz eğlenmişsindir?" Aquila, Narcissa'nın sesini duyunca sıçradı, gecenin bu saatinde uyanık olduğunu bilmiyordu.
"Sanırım eğlendim... haklıydın, sonuçlara inanamadım."
"Sana söyledim Aqui! Şimdi! Nereye gittiniz?" Aquila kuzeninin sorduğu sorulardan dolayı biraz bunalmıştı ama yine de cevap vermeye karar verdi. Narcissa ve Aquila yatmadan önce bir süre James ve günün nasıl geçtiği hakkında konuştular. Çocuklarda da durum farklı değildi.
"Eee! Nasıl geçti?" James ayağa fırladı, yerden kalktığında kafasını kaldırdı ve kanepede oturan tüm arkadaşlarının ona baktığını gördü.
"İyi geçti, bunun için Narcissa'ya gerçekten teşekkür etmeliyim," dedi James arkadaşlarının yanındaki kanepeye uzanırken.
"Sana bir şans vereceğini söylediğinde şaka yaptığını sanmıştım..." James arkadaşının dediği şeyle Sirius'a alaycı bir bakış fırlatırken Peter güldü ve Remus hayretle başını salladı.
"Biliyor musun, beni astronomi kulesine götürdü, o da Regulus ve senin gibi astronomiyi seviyor, Sirius." Sirius buna gülümsedi. Bir süre konuştuktan sonra hep birlikte yatakhanelerine gidip yattılar.
Aquila sabah James'i gördüğünde ne yapacağını bilmiyordu, ona birçok şey anlatmıştı ama kendini garip hissetmekten alıkoyamıyordu. Ne yapacağını ya da bundan sonra ne olacağını bilmiyordu, bir şans vermişti ve buna değmesini istiyordu. Böylece Aquila sabah erkenden kalktı, duş aldı, giyindi ve masasına oturdu. İçinde güzel işlemeler olan güzel gri bir günlük çıkardı. İçine yazmaya başladı, her gün ve gece yaptığı bir şeydi günlüğüne yazılar, şiirler ve şarkılarla doldurmak.
Dün gece hakkında bir şarkı yazdı ve günlüğünü kapattı. Onu bir kenara koydu ve kafasını boşaltmak için dışarı çıkıp koridor boyunca yürüdü. Bu sabah henüz kimse kalkmadığı için kolayca sakinleşti ve tüm endişelerini unuttu. Taştan bir banka oturdu ve gözlerini kapadı, erken gelen kuş cıvıltılarını, etrafında esen rüzgârı, hareket eden ağaç dallarını dinledi. Gözlerini açtığında James Potter'dan başkasının yanında oturmadığını gördü, sadece bu da değil, ona bakıyordu ve doğrudan gözlerine baktığında bile bakışları durmuyordu.
Hem Aquila hem de James sonsuza kadar birbirlerinin gözlerine baktılar, James dudaklarına ve sonra tekrar gözlerine bakarak teması kesen ilk kişi oldu. Aquila'nın kafası karışmıştı ama farkına varmadan o da James'in dudakları ve gözleri arasına baktı. Ve ikisi de tepki veremeden öpüşmeye başladılar. Dudakları birbirleri için yaratılmış gibi hareket ediyordu. James Aquila'yı belinden tutarak kendine çekti, Aquila'nın elleri James'in saçlarını keşfediyordu. James daha sonra kollarını Aquila'nın beline dolayarak onu kucağına çekti ve öpüşmeyi derinleştirdi.
Bir süre sonra nefes nefese ama ikisi de kızarmış bir halde birbirlerinden ayrıldılar. İkisi de birbirlerinin gözlerine baktı, her ikisi de gülümserken birbirlerinin yüz hatlarını incelediler. Aquila, James'in kucağından kalkıp eteğini ve cüppesini düzeltirken gerçekliğe geri dönen ilk kişi oldu.
"Ben... benim sınıfa gitmem gerekiyor.... Sonra görüşürüz James" Aquila arkasını dönüp uzaklaşırken ona gülümsemekten kendini alamadı. Taş bankın üzerinde gülümseyen bir aptal bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Key To My Heart- James Potter
FanfictionRegulus Black'in ikiz kardeşi ve Sirius Black'in küçük kız kardeşi Aquila Black, üç yıl Beauxbatons'ta kaldıktan sonra kardeşleriyle birlikte Hogwarts'a gelirse ne olur? Aquila Black, tıpkı abileri gibi adını bir takımyıldızından almıştır, çok zeki...