1. BÖLÜM

1.8K 43 7
                                    

*******

Sabah alarmın sesi ile uyandım kalkıp yatak odamdaki banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp havluyla kuruladım giyinme odama doğru ilerleyecekken telefonum çaldı.

...babam🤍 arıyor ...

Hemen cevapladım
" efendim babacım "

yüzüme minik bir tebessüm yerleştirdim "
güzel kızım babasınınn gülü "

babam bana sevgi cümlelerini sıralarken arkadan ezlemin sesi geldi

" bende istiyorum telefonu baba banada ver "

kıkırdadım o sırada babam ezleme hitaben
" kızım dur ablanı daha yeni aradım "

sonra telefondaki bana dönüp konuşmaya başladı

" efnan bebeğim ne zaman geliceksin Ankara'ya " bıkkınlıkla

"baba bunu konuşmuştuk davalarım var ama en yakın izin tarihinde yanındayım biliyorsun seni üzmek istemem "

karşıdan bir homurdanma sesi geldi telefondan belli bir süre hışırtı geldi sonra telefon annemin eline geçmiş olacakki.

" annesinin Kuzusu sen babana bakma seni çok özledik ama senin elinde olan birşey değil sakın üzülme bak hava durumundan baktım havalar İstanbul'da çok soğuyacakmış sıkı giyin olurmu?"

annemin beni bu şekilde düşünmesi beni okadar buruklaştırmıştı ki dudaklarımda buruk bir tebessüm meydan oldu annemi daha fazla
bekletmeden cevap verdim.

" peki annecim sıkı giyinirim "

biraz ezlemlede havadan sudan konuştuktan sonra telefonu kapattım.

dolan gözlerimi sildikten sonra giyinmek için harekete geçtim.

dolabımın önüne gelip siyah bileklerime kadar, uzun kollu, boğazlı bir elbise giyindim.

siyah topuklu botlarımıda ayağıma geçirip deri ceketimi üzerime geçirdim son olarak cübbemi ve çantamı alarak kapıdan çıktım.

evin kapısını kilitleyip anahtarı çantama attım asansöre binip zemin kata indim bahçeye çıkıp siyah jipimin yanına geldim anahtarla kilidi açtım çantamla cüppemi ön yolcu koltuğuna bırakıp şoför koltuğuna oturdum .

arabayı çalıştırıp adliye ye doğru sürdüm adliyenin kapısına arabamı park edip arkadan eşyalarımı aldıktan sonra adliyeden içeri girdiğimde yerde topuk seslerim yankılanıyordu .

mahkeme salonunun önüne gelmiştim müvekkilim de gelmiş beni bekliyordu birşey dememe fırsat kalmadan mahkeme salonuna aldılar.

yerlerimize geçtiğimizde hakimde gelmişti dava başlamıştı.

" davacı Ayşegül Yıldız davalı
Mahmut Özer "

tokmağı tahtaya vurdu çıkan tok ses etrafta yankılandı söz isteyip aya kalktım.

" karşı tarafın müvekkilimi aldattığı için tek cersede boşanma talep ediyorum "

EFNANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin