6. BÖLÜM

518 20 0
                                    

"  Yıldızlar kayar sensin ilk dileğim ,Yandırma beni '

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yıldızlar kayar sensin ilk dileğim ,Yandırma beni '

*******

Derince bir kuyu var içi taşlarla dolu içine düştüğün an ayaklarına birer birer batıyor insanın canını yakıyor .

İşte birini kaybetmekte o hissi veriyor . Hayattan tamamen kopmaya teşebbüs ediyor .

Ama bir yandanda dimdik durmayı ilerlemeyi öğretiyor .

Gökyüzündeki her bir yıldız insanı temsil edermiş

İnsanın bu dünyadan göçtüğü vakit o insanla birlikte bir yıldızda gökyüzünden göçermiş ... Ne demiş yazar . "Dedim; bu dünya ne garip bir handır. Dedi; sabret, imtihandır. Dedim çok zorluk çekiyorum. Buyurdun: Her zorlukla beraber bir kolaylık vardır.

İnsan, bataklığın, zorlukların içinde mücadele ederek adam olmalı. Yoksa rahatlığın içinde, her şeyin güllük gülistanlık olduğu bir yerde adam olunmaz. - Ali Şeriati"

*******

İnsan acıyı bilmelidir biranda o acıyı tadıp dumura uğramamalıdır.

Acı bedene yavaş yavaş ,aheste aheste , sindire sindire işler .

O günden sonra geceleri aklımdan hiç çıkmadı İstanbul'a dönmeme 2 gün vardı bol bol ailemle geçirmeye çalışıyordum zamanımı .

Akşam düğün vardı maalesef gürültü sevmezdim .

Orayada annemin zoruyla gidiyordum görücü seçiyordu annem bana .

Tabikide her annede olduğu gibi benim canım anneminde "evlen bir yuvan ailen olsun " cümleleri vardı .

Bu konu açıldığı vakit babam olaya müdahale edip konuyu kapattırıyordu .

Tabiki ben bu olayları gülerek izliyordum .

Odaya bir anda biri daldı kapının ardından iki kafa göründü kim? Tabikide ezlem ile Ebrar .

Kafamı kaldırıp onlara döndüm bağcılar kızı gibi kafamı salladım " buyrun ?" Manasında .

" Abla sen yine depresyon modunamı girdin ?"

Kendimi şöyle bir süzdüm siyah taytım , beyaz tişörtüm , dağınık topuzumla hiçte depresyon modunda değildim !

Sıkıntıyla kafamı salladım ben depresyondaydım .

" Evett sayın seyirciler efnan yılmaz depresyona girmiştir evde çile başlasınn ! "

Gözlerimi devirdim. İkisi enik gibi içeriye art arda girdiler.

Ezlem arkadan boynuma sarılıp öpücük kondurdu.

" Hadi kardeşinden sana bir kıyak "

Merakla ona döndüm kaş göz yaptım .

EFNANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin