Aşkın matematiğinde, bir ile birin toplamı her şeye eşittir. İki eksi bir ise hiçbir şey demektir.”
“Yanıma gelmediğinde düşlerime beklerim seni.”“Onu çok sevdim. Çünkü sadece ona sarılınca yuva kokuyordu tenim.”
“Aşk hiçbir ölçü aleti ile ölçülemez. Sadece hissedilebilir. Sen benim dünyamı cennetin renkleriyle boyadın. Sen benimle olduğun sürece başka hiçbir şey istemiyorum!”
“Issız bir çölde bulduğum vaha misali seviyorum seni. İyi ki varsın, iyi ki sevmişim seni.”
“Tam güldüğün zaman başlar şiirler.”
“Çünkü her bir zerrem aşık senin her bir zerrene.”
“Tebessüm et biraz zira cebimde ilaç alacak param yok.”
*************
Bedenim bir şeye bağlı gibi hissediyordum.
Sanki ellerim ayaklarım birşeye bağlı gibi bir hissiyat mevcuttu vücudum da .
Yavaş yavaş kapalı olan gözlerimi oynatarak açtım.
Etrafa baktığımda kapkaranlık bir yerdeydim .
Başım çok ağrıyordu şiddetle başıma giren ağrı ile acı ile bir inleme koptu dudaklarımdan.
" Aaa bakın avukatta uyanmış !?"
Karanlığın içerisinden gelen boğuk sesle etrafıma baktım .
Gerçektende bir sandalyeye bağlıydım .
Hafifçe hareket etmek için çabaladım.
" Avukat birşeyler söylemeyecek misin sohbetin gerçekten baya iyi . "
Bir anda bulunduğum ortam aydınlandı.
Gözlerimi acıyla kısılırken gözlerimin ışığa alışmasını bekledim .
Gözlerimi yavaş yavaş hareket ettirdim .
4,5 adım ötemde kahve gözlü siyah saçları ile ürkütücü bir biçimde bilmediğim bir adam vardı .
Allah'tan ağzım bantlı değildi .
" Ne istiyorsunuz benden bırakın derhal beni ! "
" Bak işte o istediğin olmaz biraz bir süre kadar misafirimiz olacaksın "
Adam önümden giderken etraftaki adamlara eliyle işaret verdi etrafımı daha dikkatli incelediğim zaman depo gibi bir yerde bulunuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFNAN
Teen Fictionbu hikaye hayat tarafından kalbi paramparça olan bir kadın ve herkese karşı sert ve kırılmaz duvarları olan bir adamın hikayesi...