Ethan
După sărutul nostru am mai stat o oră să dansăm și părea destul de fericită. Am dus-o acasă și i-am dat liber următoarea zi, pentru că am ținut-o destul de târziu și nu am vrut să mă înjure tot programul de muncă.
-Și , Ol? Întreabă Mike stând lângă biroul meu și citind ce documente i-am dat.
-I-am dat liber.
- Tu? Liber? Ei? Ai febră? Să nu zici că te-ai îndrăgostit. Râde.
- Nu! Nu sunt îndrăgostit, doar... e vina mea că am ținut-o târziu și am vrut să se simtă bine, e un gest frumos de ziua ei.
- Zi sincer, îți place? Nici nu știu ce să răspund, mereu când mă gândesc la felul în care râde și mirosul ei de mentă și trandafiri... sau cum arată mereu cu obrajii roșii și părul negru, iar ochii aceia... -Nu!
-Ești un mare prost, fără supărare. Îmi dau ochii peste cap și îl ignor tot restul programului.Nu pot să mă concentrez, Olivia nu e aici și sunt un mare prost pentru că vreau să o iau din ziua liberă... -Intră! Cineva bate la ușă și o văd pe Olivia cum vine până la biroul meu lângă Mike.
- Ți-am zis să stai acasă!
- Nu am ce să fac acasă.
-Nu puteți să stați unu fără celălalt. Râde Mike și îmi imaginez cum ar arata pumnul meu în nasul lui. -Poți să ieși acum, Mike! Îi zice Olivia. Zâmbesc și Mike îi scoate limba. Jur că e mult prea imatur. -Credeam că suntem prieteni. Își pune mâna la inimă. Olivia râde și nu pot să mă abțin să nu mă uit la cât de frumoasă e.
-Nu mi-ai oferit cadou de ziua mea, deci prietenia pică.
-Dar nici Ethan.
- El m-a scos în oraș și mi-a dat asta. Ii arată medalionul pe care îl poartă.Mike se blochează și se uită la mine fix.
-Ești îndrăgostit! Tipa Mike și în momentul ăla intră și tata.
-Cine e îndrăgostit? Îi dă în umăr lui Mike să se ridice de pe scaun și se așează.
- Nu aveai voie să intri aici! Ii spun aproape mârâind.
-De ce? E și firma mea, eu te-am adus aici! Ești îndrăgostit deci. Se uită la Olivia.
- Nu sunt, prostul de Mike vorbește fără să știe!
- Da! Glumeam!Am scăpat greu de tata și aproape că a invitat-o pe Olivia la cină, dar a refuzat. Sunt așa mândru de ea. Mike are să încaseze câțiva pumni din partea mea dacă mai vorbește așa. Cum să fiu îndrăgostit de Olivia?
Olivia
Când am auzit de la Mike că Ethan este îndrăgostit de mine, nu mint că m-am speriat îngrozitor de tare. Cum să fie el îndrăgostit de mine? Dar după am văzut că el făcea doar niște glume de ale lui.
I-a zis de sărut? Dar oare el îmi va spune ceva de sărut? Eu l-am sărutat prima oară... O să mă dea afară. Dar totuși, mi-a dat liber azi, a fost atât de bun cu mine doar pentru că a fost ziua mea.
- Vrei să te conduc până acasă? Mă întreabă Ethan când se termină programul și eu îmi strâng lucrurile.
- Vrei să vorbim de sărut?
- Da sau nu? Îmi ignoră întrebarea și într-un fel sunt dezamăgită, nu i-a plăcut sărutul?
- Bine! Nici nu mă mai uit la el. Mi-e jenă, mi-am sărutat șeful. Și eu ca proasta îl întreb de sărut.Tot drumul e liniștit, nu spune niciunul nimic, mă lasă în fața casei și cobor, mă claxonează și mă opresc, mă duc la geam la el și mă sărută. Rămân blocată, închide geamul și pleacă. Ce a fost asta?
Sigur am visat.
CITEȘTI
My Dream
RomanceOlivia Nu se gândea că un simplu joob ii poate aduce atâtea probleme dar și un soț... Olivia o fata de 20 de ani se angajează la firma lu Ethan. Ethan un șef imobiliar cu familia distrusa conduce firma cu fratele lui mai mic Mike. Când tatăl lor r...