Olivia
În dimineața asta nu l-am găsit pe Ethan În pat , plecase , am înțeles de la Mike ca nu a vrut sa ma trezească și pot face un dus și sa ma pregătesc liniștită.
Are baia mare și puțin cam prea curata dat fiind ca aici locuiesc doi băieți , îmi fac repede un dus și îmi dau seama ca nu am cu ce sa ma îmbrac. Am doar rochia de aseară. Ma grăbesc sa ma uit în dulapul lui Ethan.
Nu e nimic ce pot sa port de munca dar îmi iau un tricou care îmi vine pana la coapse și o pereche de pantaloni de trening foarte caldurosi. Ori cum stau în birou azi .
Nu mai mănânc vreau sa ajung mai repede la munca . În drum spre firma mă simt urmărită dar pe strada e pustiu , nu e drumul asa de lung asa ca măresc puțin pasul .
Ajung la firma și vad un bărbat după o mașină. Cu gluga în hanorac gri și o șapcă neagra cu un W pe ea , își continua drumul de parca nu e deloc ciudat ca ma urmărit pana aici dar nici nu strig după el , poate mi sa părut.
Ajung în birou îmi deschid laptop-ul și îl vad pe Ethan că intra pe ușa . O secunda pare surprins și ma analizează din cap pana în picioare .
-Scuze eu...nu aveam cu ce sa ma îmbrac, doar rochia de aseară.
-Arăți superb Ol! Se apropie de mine și ma sărută pe frunte .-Ai venit cam devreme , sa întâmplat ceva ?
-Nu! Am făcut dus și am venit imediat .
-Nu ai mâncat?
-Nu!Ma ia de mana și ma trage pana în sala de mese , ia doua gogoși cu ciocolata și mi le da , o cafea si câteva vafe .
-Cam nesănătos. Rad și ma mir ca un bărbat cu corpul asta are asa ceva în bucătărie. Scoate acum câteva fructe și un cuțit.
-Ma descurc ... Taie o felie de mar și mi-o baga în gură.
-Termina și după te ocupi de ce ți am trimis pe email!Ethan
Am o grămadă de treaba azi și nu pot sa amân nimic , tata a reușit sa îmi ia câțiva angajați spunându-le ca o sa dau faliment cât mai repede . Trebuie sa vad cum scap de el și mai ales cum o sa o țin pe Olivia departe de el .
Poate dacă o înscriu la box sau cursuri de auto-aparare ? Mă rog nu am timp de asta acum . După asta am câteva ședințe și după sa vizitez un șantier pentru ca omul care trebuia sa facă a demisionat .
***
-Unde ai fost ? Nici bine nu ajung în biroul meu ca o găsesc pe Olivia pe birou nervoasa .
-Pe un șantier, sa întâmplat ceva ? O dau de pe birou și o pun pe scaun .
-Nu mai anunțat!
-Trebuia? Îmi deschide laptop-ul și ea bufnește nervos, nu am timp de ea acum .-Ce se întâmplă?
-Tata mia luat oamenii! Tace și când ma uit la ea își mușcă buza . Nu îți face griji angajez alți oameni!
-In cât timp ?
-Maine vin câțiva candidați. Respira ușurată și nu suport sa o vad asa stresata în locul meu . Eu trebuie sa fiu ala stresat nu ea , am zis că eu ii iau toate probleme de pe cap nu ea pe ale mele.-Tu ai terminat ?
-Da! Pot sa te ajut ?
-Nu ! Vine lângă mine și își trage scaunul.
-Nu e bine , trebuie la sud proporționată casa alt fel nu o sa aibă lumina naturala !
-Da dar o sa aibă... Îmi ia laptop-ul și începe sa deseneze ceva .
-Uite dacă tăiem copacii ăștia și punem câțiva pomi fructiferi , pot să mă ocup eu de asta , vom avea o priveliște mai frumoasa și fructe .Ma uit la ea cât de frumoasă e și isteață.
-Nu te mai holba asa și fi atent la ce fac!
-Zici ca ești clovn în hainele mele . Îmi da un cot în brat și o sărut pe obraz .***
O vad ca pleacă și ma grăbesc sa ajung lângă ea .
-Unde mergi ?
-Acasă, mai am ceva de făcut?
-Nu dar te duc eu ! Zâmbește și inima dau seama ca să supărat când nu am mai dus-o zilele astea.
CITEȘTI
My Dream
RomanceOlivia Nu se gândea că un simplu joob ii poate aduce atâtea probleme dar și un soț... Olivia o fata de 20 de ani se angajează la firma lu Ethan. Ethan un șef imobiliar cu familia distrusa conduce firma cu fratele lui mai mic Mike. Când tatăl lor r...