XII

940 56 2
                                    

Ethan

Prima oară ma gândeam sa ma duc sa îl iau la bătaie dar mi-am amintit ca dacă ma iau de el pe motivul ca să luat de Olivia o sa fie convins ca e ceva între noi .

Intru în biroul lui .
-Ce faci ?
-Te-am chemat ? Pui ceva la cale , nu?
-Nu! Doar ca vreau sa îmi iau puțin timp liber . Ma așez în fata lui pe scaun . Am anunțat ca demisia mea din funcția de șef e temporara .

-Îmi amintesc ... dar de ce faci asta ? Mike ce are ?
-Mike e incapabil sa fie șef și m-am gândit ca tu ști mai bine firma decât mine .
-Nu ești cea mai mare dezamăgire pana la urma . Poate chiar meriți sa fi numit fiul meu .
-Asta nu înseamnă că,  cădem la pace !

-Of,  aveam speranțe,  a și apropo , Olivia aia a ta . Deja încep sa ma enervez când îl aud ca ii pronunța numele. Nu prea ii place munca , poate o dau afara .
-Eu am angajato și eu o dau afara dacă vreau , e o angajată bună!
-Este buna dar nu angajată bună.  Vede ca ma enervez fiindcă îl vad cum rânjește pe sub mustăți. 

-Ți-am zis sa o lași în pace !
-Nu o las ? Când se învârte prin firma mea cu hainele alea decoltate ...nu e vina mea , sunt și eu bărbat.
-A fi bărbat nu înseamnă să violezi iubitele fiilor tai!
-Ce ști tu despre asta? Tu nici acum la vârsta ta nu ești bărbat,  zi-mi tu mie ce ai realizat pana acum ? Ești șef în firma asta datorita mie . Exiști datorita... Se oprește și ochii lui devin mai reci .

-Poți sa pleci ! Il las singur în biroul lui și ma gândesc la ce a zis el . Chiar nu am realizări,  prima mea realizare trebuia sa fie acel proiect cu Liam dar voi rezolva eu tot .

-Vino la mine în birou! Trec pe lângă Olivia care ma așteaptă în fata biroului ei . Ma urmează și se pune în tăcere pe scaunul din fata mea .
-Ce sa întâmplat? Unde ai fost ?
-La tata !
-Sper ca ești conștient ca dacă te iei de el o sa iasă urat. 
-Știu prințesa,  de aia nu am zis nimic de tine.  Dar te rog sa îți schimbi vestimentația și nu te mai plimba fără mine sau Mike pe aici .
-Bine.

-Ai terminat treaba ?
-Mai am dar sunt obosita rău. 
-Nu dormi bine la mine ?
-Ba da dar...Ma uit la ea încercând sa vad ce vrea sa spună dar se înroșește.  Te pui pe mine noaptea și ma sufoci . Fac ochii mari și ma abțin sa nu rad , știu ca fac asta uneori , asa era sa îl omor pe Mike o data când eram mici .
-Scuze eu...vrei sa dormi în alta camera ?
-Nu!
-Îți place să fiu deasupra ta? Înroșește și se joaca cu degetele de la mâini , se gândește la ceva . Prea mult ? Întreb și respira adânc. 
-Noi ce suntem? Ți-am mărturisit ca sunt îndrăgostită de tine . Vorbește încet,ori pentru ca nu vrea sa fim auziți ori pentru ca vorbește mai mult pentru ea .

-Esti a mea ! Înroșește și pare nervoasa .
-Asta ...și tu ce ești pentru mine ?
-Sunt al tău!
-Mai explicit te rog !
-Nu știu Olivia,  tu ce vrei sa fim ?

Tace și nu zice nimic , sta pe gânduri,  as da toată averea mea pentru a afla ce gândește ea .
-Ești complicat .
-Subt îndrăgostit.  Înroșește și i se ridică colțurile gurii ușor.  O trag spre mine și o sărut cât pot pentru ca biroul e între noi .
-Și eu!
-Știu prințesa. 
-Dar nu vreau sa fiu . Rad și dau din cap pentru ca acum e nervoasa .
-Știu, nici eu .

-Te urăsc! 
-Și eu iubit-o! O mai sărut o data și ea ma trage de gat mai aproape de ea apasanduma pe gura ei mai mult .

Olivia

Am un sentiment ciudat și simt ceva în stomac mereu când îl vad pe Ethan . Mai ales când e un nemernic drăguț . Am nevoie de mai mult de un sărut din partea lui și el mereu mă sărută și când sunt pe cale sa ii cad la picioare face ceva de parca tocmai nu sa întâmplat nimic .

O sa i-o întorc eu.
-Ma mai mozolesti mult? Rad când Ethan îmi sărută toată fata de parca as fi un copil mic . Ma musca de obraz și mârâie nervos, semn ca ar trebuii sa tac din gura .
-Nu te mai purta cu mine de parca sunt un copil . Se uită în ochii mei și își ridica coltul gurii . Coboară cu privirea în jos spre buzele mele și ma sărută apăsat. 

După sărut se duce pe maxilar tot mai jos,  simt furnicături pe șira spinării când palma lui aluneca pe spatele meu . Îmi sărută musca și linge gatul . Picioarele mele tremura și ma sprijin de umerii lui , urăsc cum ma face sa ma simt .

Se îndepărtează cu săruturi pe piept spre sâni.  Abia când ajunge între ei îmi dau seama de ce insista sa nu ma mai îmbrac asa .
-Ethan avem treaba ! Mârâie și apasă palma de pe spatele meu sa ma lipească mai tare în el . Nu îmi iese sa i-o întorc .

Ii simt limba cum trece prin sânii mei și el rade când vede ca tremur la atingerea lui și cum încep sa respir sacadat.  Ridică privirea și se uită fix în ochii mei .
-Nu ma mai port cu tine ca un copil . Rade și abia acum înțeleg de ce a făcut asta. Tot eu mi-o cer .

-Nemernicule!
-Te dau afara iubit-o. Ma sărută pe nas .
-N-ai tupeu!
-Nu ma provoca !
-Te urăsc!
-Și eu te urăsc! Înroșesc instant și nu îmi dau seama de ce . A fost încă o declarație de dragoste?

***
Ethan

-La mulți ani porcule ! În dimineața asta nu am chef de nimic mai ales de Mike. 
-În ce ești îmbrăcat ? Mă uit la el cum e îmbrăcat într-o rochie de a Oliviei. 
-Face parte din surpriza !
-Ce?
-Olivia! În dimineața asta nu am găsit-o pe Olivia lângă mine dar m-am gândit ca poate e în alta camera sa doarmă liniștită.  Intra în camera și e îmbrăcată în hainele lu Mike și prinsa la par cu o peruca blonda ciufulita .
-La mulți ani ! Aleargă spre mine și se sprijină de umerii mei sa ma sărute. 
-În ce sunteți îmbrăcați?

-Azi schimbam rolurile ! O vad pe Olivia cum rade și regret imediat ca ei doi s-au împrietenit.  Ar trebuii sa ma săruți pe mine Romeo. 
-Du-te dracului Mike. 
-Și eu te iubesc . Sufla ! Îmi dau ochii peste cap și suflu în tortul cu lumânări în forma de 30 .
-Alt cadou de care nu știu mai aveți?
-Olivia mai are dar ala diseară,  trebuia eu dar nu vreau sa fac asa ceva ! Ma uit confuz la ei doi , Olivia e rușinata și Mike e incredibil de amuzat.

-Va urăsc.  Olivia vine și ma sărută.  Pe tine nu. Și o sărut mai apăsat .
-Pe mine trebuie!
-Ești gelos ? Rade Olivia și Mike o împunge cu cotul .
-Trebuie sa mergem la munca !
-E sâmbătă boule !
-Voi nu puteți să vă abțineți sa nu va mai înjurați?
-Asa ne iubim noi ! Răspundem amândoi de o data .

Mâncăm și trecem de cadouri, vine seara și Mike se duce în camera lui,  Olivia pare stresata și nelinistită.
-Ești bine ?
-Da doar...uite! Îmi întinde o cutie neagra cu mâinile ei tremurânde.  O deschid și vad medalionul de la ea .
-Mi l-ai dat înapoi?
-Nu,deschide ! 

Îl deschid și vad o poza cu noi când ne sărutăm în bucătărie.  De unde...?
-Mike , l-am rugat sa ne facă o poza pe ascuns . Îți place ? Îl ia și îl pune la gatul ei .
-E cel mai frumos cadou Olivia,  mulțumesc!

Vad ca zboară ceva în camera și când ma uit pe jos e un plic . De la Mike,  scrie pe el ca e încă un cadou pentru mine . Îl deschid și găsesc un prezervativ . Îl omor.  Olivia vine lângă mine și îmi dau seama ca nu știe ce e în plic .
-Ce e acolo ? O bomba ?
-Da ! Iau prezervativul și i-l arat.  Face ochii mari și înroșește ca un rac .

-Mike mi la dat ! Nu e nevoie sa... Nu ma lasă să termin pentru ca ma sărută și arunc plicul pe podea . Încă un cadou ? Rad și ea ma musca de bărbie. 
-Da! Mergem în dormitor și ne petrecem noaptea împreună .

My DreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum