Ethan
-Ethan , din câte am văzut firma o duce mai bine . Dar ma gândeam sa îl băgăm și pe tatăl tău în acest proiect .
-Acest proiect vreau sa fie doar al meu, sper ca înțelegeți, plus ca tatăl meu nu vrea sa își bata capul cu , chestiile astea.
-Înțeleg! Atunci în câteva zile îți voi da un răspuns , dar vreau sa îmi mai faci o schiță pentru a o revizui.
-Voi face , mulțumesc. La revedere !
-La revedere !M am trezit cu Liam pe cap spunându-mă în dimineața asta . Măcar o veste buna pe ziua de azi , Olivia a zis ca vrea sa plece dar nu vad ca își face bagajele . Nu am mai văzut-o nici stand pe telefon deci poate are orgoliul prea mare sa recunoască ca am dreptate .
Nu am mai vorbit și nici nu am dormit cu ea aseară. Ii dau spațiu cât vrea ea , nu vreau să creadă că o controlez . Dar sa fiu la naibii îmi este dor de ea , mai tare decât aș vrea să recunosc . Nu știu ca ia zis Dillan dar ea nu ar trebuii sa îl creadă.
-Aveți de gând sa stați așa pentru tot restul vieții voastre ? Îl vad pe Mike sprijinit de frigider cu mâinile în sân.
-Cât e nevoie ,eu nu îmi cer scuze .
-Avea dreptate Dillan când a zis ca ești ca tatăl tău! Întra Olivia în camera și pare destul de nervoasa .
-Pe bune ? Am vrut sa îți fie bine Olivia și tu îl crezi pe nenorocitul ala cu cazier !-Ți-am cerut eu sa ai grija de mine ? Ți-am cerut eu vreodată ceva ? Nu! Tu mi-ai virat banii în cont fără sa știu, acum risc sa fiu rănită din cauza ta ! Ma pus dracu sa vin sa ma angajez la firma ta !
-Dacă nu era Mike nu te primeam ! Cum sa te primesc cu un așa CV? Ai noroc că ești frumoasa și ca e Mike aici ca alt fel nu mai ajungeai la firma mea și rămâneai...
-Ethan ! Ma oprește Mike și acum îmi dau seama ce era sa zic . Nu din vina mea o păstrezi în firma , e buna la ce face și ști și tu asta . Las-o în pace și încearcă sa o asculți și tu pe ea !
-Da, ai dreptate ! Eu sa am grija cum sa vorbesc dar ea sa ma facă bou și în toate felurile?Olivia sta nemișcată cu ochii roșii și speriata. Mereu ajung sa fiu eu ala jignit și sa nu pot sa i-o întorc pentru ca trebuie sa am grija de emoțiile alt cuiva . Știu ca în mare parte Olivia îmi vorbește urat pentru amuzament dar știe cât ma enervează sa zică ca semăn cu tatăl meu .
O vad ca pleacă și trântește ușa în urma ei , nu îmi pasa unde se duce , sa facă ce vrea .
Olivia
Nu îl mai suport! Zice ca el e victima !? Din vina lui am ajuns sa stau în casa lui și cu el sau Mike pe urma mea peste tot unde ma duc , nu mai sunt copil pentru a avea un supraveghetor. Îl sun pe Dillan , în momentul asta el e singurul meu prieten.
Nu am de gând sa ma mai întorc acolo , nu pana nu își cere scuze ! Crede ca dacă face atâtea pentru mine ii sunt datoare ? Dacă așa crede uite ca se înșală. Abia m-am abținut sa nu plâng, îmi simt fata încordată și îmi arde . Ma arde în piept și tremur , dracu ma pus sa ma îndrăgostesc de nenorocitul ăla!
-Deranjez? Tresar și îl vad pe Dillan în spatele meu .
-Nu doar...te așteptam. Mergem la o cafenea ?
-Sigur ! Hai ! Îmi pune mâna pe spate în jurul taliei și mergem împreună pana la o cafenea de pe cealaltă stradă. Nu îmi place în mod deosebit de Dillan dar e un bun ascultător.Îmi trage scaunul sa ma așez și pleacă sa comande . Probabil Ethan crede ca sunt la firma sau crede ca ...nu știu nu îmi pasa ce crede el ! Nu eu l-am pus sa renunțe temporar la firma lui și nici sa ma protejeze . Îl vad pe Dillan cum vine cu cafelele și se așează în fata mea .
Azi poartă un tricou alb și o geaca de fâș neagra cu o sigla brodata pe ea și niște pantaloni de trening negri .
-Probleme în paradis ? Îmi întinde cafeaua și o iau în mâini sa mi le încălzesc .
-Ne-am certat , a zis ca dacă nu era el și Mike eu muream de foame , a zis multe lucruri îngrozitoare și nu aveam cu cine sa vorbesc.
-Ți-am zis ca seamănă cu tatăl lui , ei doi ar face ori ce pentru a distruge pe ori cine .
CITEȘTI
My Dream
Roman d'amourOlivia Nu se gândea că un simplu joob ii poate aduce atâtea probleme dar și un soț... Olivia o fata de 20 de ani se angajează la firma lu Ethan. Ethan un șef imobiliar cu familia distrusa conduce firma cu fratele lui mai mic Mike. Când tatăl lor r...