Ethan
-Ești un nimic! Nu meriți numele meu! Aud urlete și nu înțeleg de unde, deschid ochii și îmi dau seama că am adormit la birou.
-Ieși, nu ai ce căuta aici! Ce naiba se întâmplă? Cine urlă? Mă uit în jur și nu e nimic deranjat, când dau să mă uit în biroul Oliviei, ea nu e acolo.Sar de pe scaun și ies pe ușa unde îl văd pe tata și Mike cum se ceartă.
-Unde e Olivia? Îl întreb pe Mike care pare destul de nervos. Și acum observ că tata e lovit, are o tăietură pe nas proaspăt făcută, dar sângele e uscat. L-a bătut?
-Nu! Mike se rezemă de perete cu mâinile în solduri. Deși aș fi vrut!-Ți-a dispărut iubita? Zice tata și ia o gură din Whisky-ul lui. E beat.
-Ieși! Ți-am zis să nu mai intri aici!
-Voi nu meritați numele meu! Îl iau de guler și îl rezem de perete.
-Da, ai dreptate! Nu meritam să fim jigniți în felul acesta prin a-ți purta numele!Îi dau câțiva pumni pentru a mă asigura că nu e prea conștient și îl târăsc afară. Omul acesta e nebun. Olivia, unde e Olivia? Intru înapoi în firmă și o văd pe Olivia în baie cu ușa deschisă, se uită în oglindă. Intru după ea și închid ușa. Se sperie și când mă vede, e șocată.
-S-a întâmplat ceva?
-A venit tata și nu te-am văzut în birou, eram...îngrijorat.
-De ce ar trebui să mă tem așa de tare de el? Adică, înțeleg că nu trebuie să stau lângă el, dar nu e ca și cum mă poate omorî.Mă uit fix la ea și nu știu ce să îi spun, dacă îi spun adevărul o să se sperie și nu mă va accepta.
-E violent și nebun, te rog doar nu sta lângă el și dacă îl vezi și ești singură, sună-mă indiferent de ora! Se uită la mine fix și zâmbește cald, ador zâmbetul acesta.Mă apropii să o sărut scurt și poartă același zâmbet, dar acum se schimbă într-unul mai...viclean?
-Nu îmi place, prefer șeful tâfnos! Rad și îmi dau seama că nu mai râs de mult timp așa, aproape că uitasem cum îmi sună propriul râs.-Atunci. O ridic pe chiuvetă și mă așez între picioarele ei, ea cu un zâmbet mare pe față își așează brațele pe umerii mei. Atunci de ce mă provoci să fiu drăguț?
-Nu vreau să te plac.
-Și dacă eu vreau? Se înroșește și nu zice nimic.-Dacă vrei să te plac, fi morocănos!
-De ce? Își îndoaie picioarele și mă apropie mai mult de ea și de locul...
-Pentru că ești sexy așa serios. Aud ușa și pe ea intră o angajată și rămâne șocată de imaginea în care ne găsește.
-Mă scuzați...
-Ieși! Chiar dacă e baia fetelor, eu am treabă, așa că vreau intimitate. Iese și Olivia se uită cu ochii mari și amuzată. Ce e? Îi spun pe un ton apăsat. Mă ia și mă sărută, se împinge în mine și mă conduce spre birourile noastre. Mă sărută pe obraz și pleacă în birou. E nebună e...M-a luat mințile? Nu. Doar o aventură, asta e un fel de preludiu atât.Olivia
Începe să-mi placă să-l tachinez așa, îmi place orice personalitate a lui cât timp este una corectă. Eram în birou când am auzit cearta dintre Mike și tatăl lui, și eu având geamul l-am văzut cum se uită la mine și mi-a făcut semn să plec din birou.
Nu înțeleg ce au ăștia doi, jur că se poartă cu mine de parcă sunt o bucată de porțelan care trebuie ascunsă de... tatăl lor.
Sunt obosită și asta se vede la cearcănele pe care le am și m-am gândit că eu nu am avut niciodată o vacanță. Mi-ar plăcea să merg la mare sau în Dubai. Olivia, tu abia ai ce să pui pe tine și te gândești la Dubai, mă apucă râsul și când îl văd pe Ethan că se uită cu un zâmbet amuzat pe față îmi dau seama că eu chiar râd singură.
Îmi lipesc fața de birou și îi arăt degetul din mijloc. Chiar dacă suntem în birouri diferite, tot îl simt lângă mine și îmi place.
Scap de la muncă și Ethan îmi ia geanta fără să-mi zică nimic.
- Pizza sau film? Poftim? I-a smuls cineva creierul?
- Amm...ești bine? Mă grăbesc să ajung lângă el pentru că merge prea repede.
- Te scot în oraș. Urca! Urc în mașină și când urcă și el, îmi trântește geanta pe scaunele din spate.
-Hey, ai grijă, e... Mă întrerupe și mă mușcă de buza.Dumnezeule!
-E geanta mea preferată! Râd.
-E singura ta geantă? E serios și nu știu ce să fac.
-Da!
-Bun, mâine amândoi liber mergem în Mall!
-Ești... bine? Adică... de ce?
-Nu trebuie să mă mai întrebi, Olivia, vreau doar să-ți fie bine să ai tot ce îți dorești, ok? Nu mai ai voie să mă întrebi de ce, ai înțeles? Pornește mașina și nu zic nimic.S-a îndrăgostit de mine!? Toată noaptea a stat și m-a ascultat despre viața mea și pasiunile mele. Îmi pune întrebare după întrebare și nici nu mi-am dat seama că a trecut timpul așa repede, deja ora 1? Waw.
Acum mi-am dat seama că eu nu știu nimic despre el.
-Tu... Mă întrerupe
-Eu nimic, ești doar tu în seara asta, da? Dau din cap pentru că nu mai am energie pentru a-l mai asculta și pe el acum.-Hai acasă! Îmi zâmbește cald și ne îndreptăm spre casă. Mă lasă în fața casei ca de obicei, sărutul de noapte bună cu nelipsitul claxon de trezește vecinii.
-O să fiu dată afară din cartier dacă mai claxonezi după mine. Râd și el se uită mult prea drăguț pentru a nu mă rușina.
-Ar fi prea devreme dacă ai afla că ești binevenită la mine acasă? Mă sărută pe nas.
-Noapte bună, Ol!
-Noapte bună... Ethan
CITEȘTI
My Dream
RomanceOlivia Nu se gândea că un simplu joob ii poate aduce atâtea probleme dar și un soț... Olivia o fata de 20 de ani se angajează la firma lu Ethan. Ethan un șef imobiliar cu familia distrusa conduce firma cu fratele lui mai mic Mike. Când tatăl lor r...