Ethan
După ce terminăm de mâncat, o ajut să strângă masa. Îmi pierd mințile când o văd cum se învârte peste tot cu tricoul meu pe ea, și atât de scurt.
Seara decurge bine și mă bucur atât de tare că nu e Mike acasă.-Lasă-le la mine! Mă duc spre ea să-i iau vasele din mână și să le spăl eu, dar ma udă cu buretele.
-Ieși! O apuc de talie și o dau la o parte.
-Nu, tu ieși! Iau vasele și le spăl, ea îmi dă un pumn în spate și mă întorc să o ridic pe masă.
-M-ai lovit?-Chiar sunt atât de puternică? Ai grijă, pot să îți rup un os! Râde și o mușc de gât.
-Să știi că a durut și acum trebuie să îmi faci masaj să treacă. Se înroșește și se mușcă de buza în interior. Privirea îmi pică pe gura ei și acum observ că e jupuită. Este stresată...-Mai ai alte probleme de care nu îmi zici?
-Nu, dar să știi că nu trebuie să te bagi!
-Nu mă provoca, prințesa, pentru că nu ști când te poți trezi în patul meu, în casa mea, și eu cu toate grijile tale pe capul meu și tu bine mersi. Asta vreau defapt!-Ethan.
Se aude ușa și îmi dau seama că a ajuns Mike, dar în bucătărie intră tata.
-Ce cauți aici?
-Aici locuiesc. Ia un strugure și privirea îi pică pe Olivia pe masa. Am întrerupt ceva? Mă duc în fața lui pentru a-i bloca privirea spre Olivia.Ea se duce după masa unde nu i se mai văd picioarele.
-Da! Pleacă! Il împing și se clatină doar puțin, mereu uit că de la el am moștenit forță fizică. Era logic, de la mama nu aveam cum. Olivia seamănă mult cu mama, aceeași înălțime și păr, voce fata .Poate de aia mă simt așa atras de ea.
-Am venit să îți cer schițele de la Dylan!
-Bine, ți le aduc acum.Olivia
Ethan pleacă și un fior rece îmi trece pe șira spinării, domnul Larsen se uită ciudat și are ochii decolorați, fix ca sufletul lui gol.
-Mă bucur că Ethan și-a găsit în sfârșit cu cine să-și împartă averea.
- Adică?
- Adică nu sunteți împreună? Ia un strugure și îl mănâncă și îmi imaginez cum se îneacă cu el și eu să nu fac nimic.
- Nu suntem împreună...
- Știi, îmi amintești mult de fosta mea soție, poate de-aia e Ethan îndrăgostit de tine. Un gol în stomac îmi apare când mă gândesc la mama lui Ethan, a doua oară pe ziua de azi când lumea crede că e ceva între noi.- Ascultă! Se apropie de mine și eu nu știu ce să fac, nu vreau să creadă că mi-e frică de el așa că stau unde sunt. Dacă tu crezi că el te iubește, te înșeli, stă cu tine doar pentru că îi reamintești de mama lui. El era mereu de partea ei și un laș, încă e, și nu schimbă cu nimic reputația pe care o are. Tot ce are acum e datorită mie și o să le iau și lui și lui Mike tot, ei nu sunt copiii mei!
Ajunge lângă mine și pulsul îmi crește, iar privirea îmi pică pe palma lui care o întinde pe masă, o greșeală pentru că acum e lipit de mine și rămân blocată.
- Dar a făcut o alegere bună, măcar a moștenit de la mine ceva, să aleagă fetele frumoase. Mă dau la o parte, dar își pune ambele brațe în jurul meu pe marginile mesei.
- Ce faci? Vocea mă lasă și îmi tremură. Vreau să tip după Ethan, dar nu vreau să îi arăt că îmi e frică, așa că ridic privirea și îl privesc în ochi.Ochii lui sunt decolorați, gri și reci.
- O să le iau tot! Tot ce e al lor, chiar și iubitele! Un rânjet îi apare pe față și în momentul ăla apare Ethan.
- Ia-ți mâinile de pe ea! Se bagă între noi, dar inima cred că o să iasă afară. Îmi pun mâna la piept și apăs să mă asigur că nu iese naibii afară.
- Drăguți ca întotdeauna. Iese din cameră și aud ușa, a plecat.Răsuflu ușurată că Ethan se întoarce la mine.
- Ți-a făcut ceva? E îngrijorat, mă ia de mâini și mă sărută pe frunte.
- Îți reamintesc de mama ta? Mă uit la el încerc să mă calmez și în același timp să nu îl supăr cu acest subiect.Mă ia de mână și mergem spre canapeaua din living, ne așezăm și îmi mângâie palma făcând cerculețe cu degetul său mare.
-Oarecum, adică semeni cu ea la înălțime și păr. Mi-a spus că dacă era după ea mă chema Oliver. Zâmbește și îl privesc cât de frumos este sufletul lui.
Restul serii îmi povestește despre mama lui cum îl ajută să învețe, aparent are și el probleme cu concentrarea ca și mine și despre mersul la terapie. Cum rezolvă ea certurile dintre el și Mike când erau mici. M-aș fi dorit și eu o mamă ca a lui.
-Dar de ai tăi? Nu mi-ai spus nimic. Inima îmi bate cu putere și nu pot să respir, îmi simt fața și palmele cum ard.
-Sunt adoptată... Face ochii mari și acum mă strânge și mai tare de mână. Nu știu cine sunt părinții mei adevărați, când aveam 8 ani o femeie m-a luat și m-a lăsat la bunica mea care era mama ei. Și ea m-a părăsit, în weekend mă duc la bunica să o văd și să o ajut în grădină.
-Ai încercat să îi cauți?
-Nu!
-Și femeia aceea care în acte este mama ta?
-Am mai văzut-o, dar este rece, nu se poartă chiar ca o mamă. Mă strânge de mână și mă sărută.-Ethan, tatăl tău a zis că îți va lua tot ce este al tău, mă rog și al lui Mike. Și iubitele... Nu zice nimic și acum este încordat, îmi lasă mâna și simt aerul rece în lipsa atingerii lui.
-Nu o să îmi ia nimic! Hai să dormim, destul pentru seara asta!
Am stricat tot! Ce proastă sunt. Mă ia de mână și mergem spre camera lui.-Dormim împreună? Îl văd că își dă tricoul jos și se așează în pat și aproape mă înec cu saliva când îi văd spatele imens și...
-Te-ai înroșit, prințesa! Rânjește și mă trage de mână în pat. Nu îți fac nimic, promit.
-Păcat. Am vrut să o zic în șoaptă, dar a auzit pentru că imediat văd cum se încordează și pupilele îi cresc.
-Vrei să îți măresc salariul? Ce naiba am făcut.
-Cred că m-am răzgândit. Rad, dar îl văd imediat peste mine.-Eu nu! Mă sărută pe nas, apoi pe gât, icnesc și îi șoptesc numele. Palmele îmi transpiră și inima îmi bate repede.
Își trece nasul pe maxilarul meu și mă abțin să mai respir din momentul acesta. O ia din ce în ce mai jos, pe sâni de care are foarte mare grijă și mijloc. Își plimbă limba de jos în sus, se uită în ochii mei și când îmi ia o bucățică de piele în gură și o mușcă, pieptul meu se ridică și coboară din ce în ce mai repede.
-Ești șeful meu!
-De-aia trebuie să asculți! Coboară pe coapse fără să îmi ridice tricoul și acum observ că este prea scurt. Mă sărută pe picioare până pe genunchi, urcă și simt o căldură în stomac pe care nu vreau să o simt.Îmi ridică tricoul și își plimbă vârful nasului pe chiloții mei, în mijloc de sus în jos, tresar și din instinct îmi pun mâinile în parul lui. Rânjește.
-Te grăbești, Ol! Îmi dă chiloții într-o parte și își plimbă degetul pe mijloc.
Se aude ușa și pare vizibil nervos, iar tatăl lui? Iese și îl aud cum vorbește cu Mike, respir ușurată și el intră nervos în cameră.-Ce se întâmplă? Se așează în pat și nu zice nimic.
-Mike a plecat mai devreme de la firmă, l-a dat drumul mai repede pe toți! E deranjat că a venit să ne deranjeze sau chiar este din cauza firmei?-Oh... amm... atunci dormim? Își întoarce privirea spre mine, nu îmi dau seama ce vrea, nu are nici o expresie pe față.
Mă sărută și mă trage aproape de el, îl apuc de păr și îl trag mai tare în mine presând sărutul să devină mai pasional.-Încă îți mai place șeful rău? Ne despărțim de sărut. Deci șeful rău îți creează orgasme, dar cel bun?
-Cel bun îmi creează emoții pe care nu vreau să le simt!
Mă sărută iar, acum coboară pe gât și mâna și-o înfășoară în jurul vaginului meu. Tresar iar el mă mușcă ușor de gât.Mormăie ceva nervos și apasă palma pe mine.
-Deja ești udă, Olivia. Rade și se dă de pe mine. Nu înțeleg ce face, dar mai vreau. E târziu și mâine trebuie să repar greșeala făcută de Mike, noapte bună, prințesa! Mă sărută pe frunte.
-Ești...
-Da, știu! Incredibil de sexy. Rade și îl ciupesc de braț.
-Dacă te jignesc, sunt dată afară?
-Mai mult ca sigur, iubito!
CITEȘTI
My Dream
RomanceOlivia Nu se gândea că un simplu joob ii poate aduce atâtea probleme dar și un soț... Olivia o fata de 20 de ani se angajează la firma lu Ethan. Ethan un șef imobiliar cu familia distrusa conduce firma cu fratele lui mai mic Mike. Când tatăl lor r...