XI

877 50 5
                                    

Ethan

Încă sunt șocat în legătură cu ce mia spus Olivia aseară,  nu am putut termina conversația pentru ca am avut un apel de la Liam Anderson , un om de afaceri foarte bun cu care ma stresez de ani de zile sa cooperez cu el dar nu reușesc niciodată sa îl impresionez .

Am amânat apelul dar Olivia  a plecat la baie și după nu a mai spus nimic , acum la firma încerc sa dau de Liam dar abia pot . În ultimii ani am încercat sa îl impresionez sa vadă ca puteam face multe lucruri mari dacă am coopera .

I-am aratat proiectele mele și a zis că lipsește ceva pentru a lucra împreună,  am o viziune pentru  centrul orașului , vreau sa fie primul meu proiect important să intre în istorie , dar am nevoie de el de finanțele lui. 

Când în sfârșit dau de el pare destul de nervos .
-Deranjez ?
-Nu! Niciodată ,scuze doar aveam niște certuri cu soția,  ști cum e . Îmi face cu ochiul și eu chiar nu știu cum e .
-M-ați sunat aseară,  nu am putut sa răspund am ...avut o ...cearta cu soția? Rade și da din cap.
-Ethan , am o veste proasta sa îți dau . Deja m-am obișnuit cu veștile proaste din partea lui asa ca dau din cap sa continue .

-Tatăl tău, mia spus ca ești în cădere și nu ma înțelege greșit,  te admir dar nu pot lucra cu firme mici , înțelegi și tu . Îmi strâng pumnii pe sub birou și nu pot sa înțeleg cum tata la putut convinge pe el ca sunt în picaj . Mai am nevoie de un om și îmi revin foarte repede. 

-Înțeleg dar nu voi fi mereu jos , îmi voi revenii rapid !
-Înțeleg și atunci aștept sa ma contactezi . Zâmbește cald și îmi închide.  Tata se baga prea mult în lucrurile mele și viata mea . Trebuie sa fac ceva cât mai rapid .

Îmi amintesc ca tata atunci când era în firma ca șef a venit un control și aproape au închis firma pentru ca tata lucra cu mafioții și spala banii . Poate dacă îl atrag într-o capcana pot reușii sa scap de el de tot dar e foarte riscant .

Fac o ședință cu toți angajații și îl chem și pe tata.  Îl cunosc și cu puțin noroc poate îmi pica în plasa .
-Mulțumesc ca a-ți venit , după cum v-am spus și în e-mail am ceva foarte important sa va spun . E liniște în toată încăperea și jumătate de departament este schimbat și nu vor înțelege.  Ma retrag temporar , și îl numesc pe tatăl meu, Jack Larsen noul nostru șef!.  Îl vad pe tata surprins și se uită la mine cu o expresie pe care nu o pot descifra . Ochii mi se duc la Olivia care urăsc ca ma cunoaște asa de bine pentru ca are o privire de ,,ce pui la cale ? ,,

Îl invit pe tata în fata sa vorbească și Olivia între timp ma trage afara sa vorbim.  Închid ușa și o aud bufnind nervoasa .
-Ce ai făcut!? Mă apasă cu degetul pe piept dar un rânjet îmi apare pe buze .
-Am un plan îți povestesc acasă,  ai uitat ca nu trebuie sa fim împreună cât timp el e lângă noi? Se da înapoi și se înroșește.  Îmi amintesc de mărturisirea ei și ma abțin cât pot de tare din a o săruta.

Deschid ușa și o invit sa intre. Tata încă le vorbește angajaților le promite salarii mai mari etc de parca e pe cale sa fie președinte. Sper doar sa nu se fi schimbat tata pentru ca dacă sa schimbat planul meu da greș. 

Olivia

-Ce plan ? Asta înseamnă că o să mă văd tot mai des cu el ! Tip la Ethan pentru ca nu înțeleg cum a putut face asa ceva,  înțeleg că e un plan dar vreau sa știu și eu .
-În primul rand bună. Bufnesc.  În al doilea rand , el e aici și poartă-te corespunzător. 
-Nu e în biroul tău ! Se uită în jur și vine lângă mine , mă lipește de birou și ma sărută.  Îl împing în umeri desprinzandu-ma de sărut.  Ce crezi ca faci? Ma mai sărută o dată.  Ethan ! Încă o data . Dacă nu te oprești îți sau una de nu mai poți sa ai moștenitori!
-Îți e dor sa ma mai atingi acolo? Rânjește și înroșesc imediat.

-Care e planul?
-Am anunțat ca ma retrag dar temporar . Stai liniștită o sa afli . Ma uit la el și nu înțeleg nimic , ar merita o mama de bătaie.  Ma sărută pe gât și încerc sa îl împing dar nu reușesc.  Mormăie ceva lipit de gatul meu dar nu înțeleg.

Ethan

O sărut pe gat și mormăi un te iubesc cât sa nu înțeleagă ce zic .

Olivia

-Ethan poate sa vina ! Se oprește și ma sărută pe nas .
-Ma urăști?
-Nu...
-Atunci de ce nu ma lași sa ma apropii de tine ?
-Esti lacom !
-Adică?
-Adică mai ținut lângă tine chiar dacă știai ca risc sa mor sau sa fiu rănită.  Mârâie nervos .
-Ai dubii? Crezi ca as lasă să ți se întâmple ceva rău?  De ce crezi ca fac toate astea Olivia? Risc sa pierd tot doar pentru a te avea lângă mine în siguranță!
-Și dacă sunt în siguranță dar nu lângă tine ?
-Nu exista asa ceva ! Ma sărută acum posesiv și nervos,  ma musca de buze pana simt gustul metalic de sânge în gură și gem de durere .

-Ai un ego prea mare !
-E singurul lucru mare pe care îl am ? Are un rânjet pervers pe care vreau sa i-l șterg.
-Degetele tale sunt mari . Am crezut ca iam întors-o dar aparent nu , pentru ca rânjetul nu îi dispare și își plimba degetele pe linia feminității mele . Un fior îmi trece pe șira spinării și ma sărută în spatele urechii .

-Olivia? Are vocea foarte joasa și  răgușita dacă nu ar fi fost lângă urechea mea nu laș fi auzit .
-M
-Du-te în birou alt fel vei fi data afara ! Abia îmi revin și îl înjur prinde dinți .
-Du-te naibii Larsen! Ma sărută pe nas și plec. 

Încep sa îl urăsc pentru ca îl iubesc , și încep sa îl iubesc pentru ca îl urăsc! Atât de tare ma enervează . Nu îmi spune nimic și vreau sa îl ajut! Nu ma duc în birou , vreau sa vorbesc cu Mike dar nu îl găsesc,  portarul îmi spune ca a plecat acum o jumătate de ora asa ca aștept sa vorbim acasă. 

-Nu muncești domnișoară Adams ? Fuck !
-Ba da doar am fost sa caut pe cineva ! Se apropie de mine cu un rânjet superior .
-Mai găsit !
-Nu pe..dumneavoastră! Îmi înghit cuvintele , nu pot sa cred ca ii vorbesc asa unui jeg . Știu deja ce poate sa îmi facă dar nu îmi e asa frica de el .

-Păcat,  o sa ma cauți în curând.  Îmi face cu ochiul și pleacă.  Îmi e scârbă de el . Ar putea fi taică-miu la vârstă.

***
Mike și Ethan sunt într-o mini cearta.  Am aflat că și el știe de demisia temporara al lui Ethan dar tot nu e de acord . L-am  întrebat dacă știe de planul lui și nu a zis nici da nici nu . Ma omoară amândoi psihic. 

Astăzi sunt destul de obosita ,e și foarte târziu și mai devreme am avut o ședință.  Ma duc sa îmi iau o cafea de la aparat și simt ca e cineva în spatele meu . Ma întorc și șeful meu e în pragul ușii și ma privește în tăcere.

-Iar te-am găsit în afara biroului domnișoară! Chiar trebuie sa îți reamintesc ca aici ești sa muncești? Cum de a putut Ethan sa te angajeze ! Ma cearta și după ma privește din cap până în picioare și vine spre mine . Defapt înțeleg.  Îmi ia o șuviță de par și mi-o aranjează.  Îl împing dar fără rezultat .

-Trebuie sa plec !
-La ședință ai fost destul de absenta domnișoară Adams, nu mă face să te dau afară.  Alt fel va trebuii sa ma implori sa te primesc . Se apropie din ce în ce mai tare și încerc sa construiesc un pod între noi cu mâinile dar degeaba .

-Va rog ! Îmi tremura vocea , încerc sa scap de el dar nu pot , pana îl vad pe Mike ca îl împinge de pe mine .
-Ce crezi ca faci !? Mike se uită la mine și e nervos,  se uită cu milă și după la tatăl lui și îl mai împinge o data .

-Ai grija cum te comporți în firma mea !
Mârâie Mike și îl înjură printre dinți.
-Nu te mai atinge de ea ! Ma ia de mana și ma trage spre el . Mergem spre birourile noastre.
-Ți-a făcut ceva ? Mă strânge de încheietură dar îmi este și frica sa îi zic sa ma lase .
-Nu doar...chiar ar trebuii sa nu mai ies din birou .
-Ethan unde e! De ce nu are grija de tine ! Tac pentru ca nu știu ce sa răspund.  Ajung în birou și îl vad pe Mike cum se duce la Ethan,  se cearta și Ethan se uită foarte furios la mine. 

Vine la mine la birou și trântește ușa. 
-Ți-am zis să nu te miști fără sa îmi zici ce faci ! Tata e în firma și tu mișuni asa peste tot !?
-Eu...Nu apuc sa zic nimic pentru ca Ethan își pune capul între palme și bufnește nervos. 
-Olivia, Nu ma fa sa te mut cu mine în birou!
-Ști ca ar fi mai rău,  trebuie sa stam departe unu de altul când e el prin preajma. 
-Știu! O sa treacă repede , promit ! Dau din cap și se lasă o tăcere lunga pana pleacă din biroul meu .

Nu intra în al lui și se duce jos . Cred ca știu unde se duce .

My DreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum