Ethan
Tot ce i-am zis a fost greșit și la nervi, așa că în loc sa îmi cer scuze am făcut ceva sa ii arate ca , chiar îmi pare rău, nu doar ca o zic așa. În seara asta am adus-o pe bunica ei aici și a fost ușor sa o conving sa vina din moment ce i-am zis ca Oliviei ii e dor de ea .
E deja 11 noaptea și ele doua sunt în bucătărie și vorbesc , ma întreb cât poate sa stea treaza . Nu stau lângă ele pentru ca au nevoie de intimitate plus mi se pare ca bunica ei nu ma place .
-Ethan! Aud vocea Oliviei ca ma striga și caut sa iau un tricou . Ethan !
-Da? În timp ce ma îndrept spre ele Olivia e nervoasa și roșie la fata. Poate pentru ca nu am tricou pe mine dar e vina ei ca ma grăbit.
-Unde doarme ? Încearcă sa nu se uite la mine și o vad pe bunica ei ca ii șoptește ceva la ureche iar ele doua încep sa rada .-Urmați ma va rog! O iau pe bunica ei și o duc sus în camera de oaspeți, ii zic ce și cum și ma îndrept spre Olivia jos .
-De ce nu ai tricou?
-Am vrut sa îmi iau dar dacă ești asa nerăbdătoare sa ma vezi . Ma duc spre ea și ii dau o șuviță de par după ureche .
-Îmbracăte !
-Nu îți place ?
-Ba da!O sărut scurt .
-Asta a fost pentru a-mi cere scuze
-Te-am iertat !***
Olivia
Restul nopții am stat sa vorbesc cu bunica și am aflat că nu prea sta bine cu banii . Vreau sa îi dau de la mine dar nu a acceptat .
-Ce e? Mă întreabă Ethan îngrijorat și ii zâmbesc sa nu creadă că mă stresez .
-Nimic!
-Olivia , ce e ? Parca am stabilit ca îmi zici tot .-Nu e despre tatăl tău sau nu știu ce tip ciudat . Doar ca bunica are nevoie de bani și nu mi accepta pe ai mei .
-Poate pe ai mei da , cât are nevoie?
-În nici un caz!
-De ce ? Pentru ca ma urăște? Rade și îmi dau ochii peste cap .-Nu te urăște dar crede ca mai răpit.
-De ce ?
-Pentru ca semeni cu Dwayne" The Rock" Johnson!
-Cine?
-E un actor cu care semeni mult ! Il sărut pe nas și îl las asa confuz întinzându-mă în pat .-Tot ii las bani !
-Nu ii va accepta .
-Atunci ce facem?
-Ii zicem ca a câștigat la loto! Rade și tonul vocii lui e mai gros , ador sunetul asta .Se întinde lângă mine și ma strânge în brate traganduma în el .
-Crede ca suntem împreună?
-Da!
-Cum ai adus-o aici?
-Treaba mea . Ma sărută pe tâmplă și ma întorc spre el pe spate .-Noi ce suntem ? De când i-am mărturisit ce simt pentru el nu am mai vorbit despre asta. Inima cred ca o sa îmi iasă din piept dar vreau sa știu. Sta și se uită în ochi mei și eu simt ca ard , mai bine schimb subiectul. E clar ca el nu vrea sa vorbim despre asta. Ai rezolvat ce aveai de făcut azi ?
-Nu despre asta vorbeam .
-Dacă nu răspunzi...lasă înțeleg ca nu vrei sa fim mai mult de...ce om fi noi , adică ai zis-o și tu ca nu vrei relație și eu la fel . Ori cum nu ne-am înțelege.-Acum ne înțelegem, da?
-Da.
-Ne iubim , da?
-Da.
-Locuiești cu mine , da ?
-Da...unde vrei sa ajungi?
-Olivia pentru mine ești deja a mea , iubita mea ! Nu era clar ?
-Pe mine m-ai întrebat dacă vreau ?
-Nu, pentru ca se vede ca vrei asta .
-Visezi !
-Ești în patul meu în casa mea lucrezi la firma mea ești geloasa și îmi porți de grija. Sa mai continui ? Tac din gura pentru ca e adevărat.-Nu am avut nici o relație pana acum. O zic mai mult pentru mine , aproape ca o șoptesc dar e așa liniște ca a auzit .
-Totul poate avea un început iubit-o.
-Ști cât de complicata pot fi? Rade , și eu doar ma uit la el ca la statui străine.
-Te iubesc ! Tac și nu zic nimic, nu mă pricep sa vorbesc despre chestiile astea , asa ca las capul în jos și sper sa nu iasă cearta . Am crezut ca el trăind într-o atmosfera asa dura nu va fi ușor sa se exprime dar aparent el și Mike sunt foarte deschiși.Ma trage în brate și ma sărută pe cap .
-Mai bine erai morocănos!
-Poate dar asta nu ma împiedica pe mine sa te iubesc !
-Ce te face sa urăști o fata ? Sta puțin pe gânduri și nu zice nimic .
-Pai sa fie frumoasa sa fie geloasa sa fie încăpățânată... Tot ce zice ma deschrie pe mine . M-am prins ce vrea sa facă.-Mai deschis pe mine Ethan!
-Te urăsc! Ma sărută pe nas .
-Boule ! Rânjește și se pune deasupra mea . Ce faci ?
-Trebuie sa înveți sa nu mai vorbești asa urat cu șeful tău!***
Ethan
În dimineața asta am lăsat-o pe Olivia sa stea mai mult în pat iar asta a fost o greșeală mare . Bunica ei chiar nu ma place pentru ca se tot uita la mine cum ma fâțâi prin bucătărie.
-Ethan ! Cred ca să trezit Olivia. Las tot și ma duc spre ea și sunt ușurat ca ma chemat. Niciodată nu mi-a fost frica de nimeni cum îmi este de femeia asta bătrână și ridata.
-Sunt aici . E somnoroasa și are parul peste tot pe fata ei. Îl dau la o parte și o sărut. Ești bine ?
-Mhm. Ma ia de gat în brate și ma obliga sa ma întind în pat lângă ea .-Olivia ce ai ? De obicei nu e asa dragastoasa .
-Stai cu mine ! Își trece mana prin parul meu și se uită în gol .
-Bunica ta e în bucătărie nu e frumos sa o lași singura.
-Las-o ca nu e copil mic ! Se lipește de mine și acum chiar ma sperie. Oare visez ?-Olivia ! Nu acum .
-Ba da ! Își trece mana pe abdomenul meu pana în pantaloni , rămân încremenit și uimit , ce e cu ea de e așa vesela și dragastoasa . Incremenesc imediat când simt cum degetul ei mare îmi freacă capul și ma uit la ea , are ochii închiși și buzele mult mai roșii și pline .
-Iesiti și voi ? Intra Mike peste noi dar Olivia nici nu își muta mana .-Cred ca am creat un monstru! Se uită Mike încercând sa își dea seama ce se întâmplă dar suntem înveliți.
-Mike pleacă sau o sa ma vezi goala și vei fi decapitat ! Mike face ochii mari și iese pe ușa trântind ușa în urma lui .
-E grav dacă ai ajuns sa ameninți!
-Poate îți dai seama cât de grava e situația!
-Adică?
-Terminate în mine !
-Deja am făcut-o. Apropo ai luat pastila?
-Nu mi-ai dat nimic! Simt cum ma strânge în pumnul ei și sângele îmi pulsează mai tare în vene.-Bănuiesc ca nu e grav dacă o fac de mai multe ori ! Îmi dau pantalonii jos și o sărut pana ii dau ce vrea .
CITEȘTI
My Dream
RomanceOlivia Nu se gândea că un simplu joob ii poate aduce atâtea probleme dar și un soț... Olivia o fata de 20 de ani se angajează la firma lu Ethan. Ethan un șef imobiliar cu familia distrusa conduce firma cu fratele lui mai mic Mike. Când tatăl lor r...