Ethan
-Domnule Larsen? Aud o asistenta ca îmi vorbește dar abea ce m-am trezit și nu pot sa ma concentrez la nimic .
-Da! Ma ridic în șezut și observ ca Olivia e lângă mine, doarme .
-Va rog sa veniți cu mine pentru o radiografie ! Deja sunt satul de spitalul asta .Ma doare corpul și spatele de mor , mai bine muream decât să fiu aici . Merg după asistenta și ma așez pe un pat. Îmi face radiografia și aștept sa ma ia o femeie scunda și foarte slaba , ma duce înapoi în salon lângă Olivia care e deja treaza .
-Ce sa întâmplat? E îngrijorată la cum tine sprâncenele apropie atinganduse.
-Mi-au făcut o radiografie , atât.
-Ești bine? Vede ca tot gem de durere și nu înțeleg ce am , ieri era totul bine ,acum au început durerile .
-Da , cred că am dormit prost , atâta tot .Intra o asistenta cu o planșă în mana .
-Domnule Larsen! Se pare ca aveți o coasta fisurata și piciorul drept puțin rupt . Nu va faceți griji va veți face bine repede dar trebuie sa stați internat .
-Cum adică, ieri nu aveam nimic !
-Se pare ca adrenalina va făcut sa uitați de durere .-Cat stau aici ?
-5 săptămâni după puteți să mergeți acasă dar trebuie sa aveți grija! Și eu când mai muncesc! Pe Mike nu îl mai las niciodată singur la firma . Asistenta pleacă și Olivia își pune mana pe a mea .
-Nu îți face griji, ma ocup eu de firma .
-De unde ști...
-Te cunosc! Plus voi avea o mărire de salariu pentru asta . Rade și o sărut pe nas .-Încă mai vrei mărirea aia ?
Olivia
-Da! Ma aplec lăsându-mi parul sa formeze o perdea între fetele noastre , și-mi lipesc buzele de ale lui . El își trece ușor limba peste buza mea de jos,cerându-și în tăcere permisiunea sa intre.
Îmi între deschid buzele iar el profita din plin , dând adânciment sărutului .
-N-ar trebui sa facem asta, șoptesc desprinzandu-ma de gura lui . Tu ești rănit. . Se trage înapoi rânjind.
-Atunci fă-mă sa ma simt mai bine.
-E o provocare ? Rade când îmi apropii din nou buzele de ale lui .De data asta limba mea îl chinuie pe el , devorandui gura pana când uită să respire . Și mana mi se mișcă din nou , alunecând în jos de la piept spre brâu. Mi-o strecor sub boxerii lui , pentru a găsii dovada ,,binelui,, pe care îl simte . E fierbinte și tare și groasa .
Când se arcuieste cu un geamăt. Privesc imediat în sus
-Este bine?
-Sa nu îndrăznești sa te oprești, murmura.
-Unde te doare ? Îl întreb precauta.
Îmi place să îl vad asa pe Ethan.
-Peste tot , serios sunt rănit Peste tot . În mod special aici ,spune și își atinge mădularul. Am nevoie sa o săruți și s-o faci sa se simtă bine .
-Vrei sa sărut asta ?
-O da vreau sa o iei pe toată cu gura deschisa , multe săruturi cu limba chiar aici ..numai dacă nu vrei.Îmi ascund un zâmbet și ma las în jos pana când îngenunchez între picioarele lui . Mâinile lui nerăbdătoare trag în jos pantalonii scurți, pana când e expus în întregime.
Își trece o mana la spate și mă privește cu o expresie de așteptare și speranța. Îmi aplec brusc capul iar el se-ntinde imediat să-mi dea parul la o parte de pe fata . În clipa în care gura mea îl cuprinde suiera de placere .
-Oh la naiba da . Mâinile lui tremura și își găsesc din nou calea spre parul meu
-Iubit-o...Olivia..spune el gratuit iar apoi nu mai scoate nici un cuvânt, doar sunete disperate .Geme răgușit oftaturi aspre și rugăminți amestecate. Ma trage de par îndeajuns de tare , încât sa-i dau drumul pentru a privi in sus la fata lui cum înnebunește de dorința și poate chiar și de dragoste .
Ma cobor din nou , luându-l cât mai mult posibil în gură. Sub mine pot simtii disperarea și dorința lui. Folosindu-mi mâinile și limba și buzele îl aduc aproape la limita .
-Stai...o sa termin . Geme și ma prinde fara putere de par . Buzele mi se curbează în jurul lui . Și eu îl vreau. Vreau sa își piardă controlul . Îmi dublez eforturile , lingă până când trupul lui mare se încordează, iar apoi explodează. Când corpul i se relaxează în sfârșit, ma trage în sus lângă el .-Waw! Ma ia în brate și ma sărută apăsat.
-Te mai doare?
-Nu . Rade și simt o căldură în stomac care îmi place ai vreau sa o mai simt. Îmi îngrop fata în gatul lui și plimb vârful nasului pe gatul lui .
-Olivia
-Da?-Te muti cu mine ?
CITEȘTI
My Dream
RomanceOlivia Nu se gândea că un simplu joob ii poate aduce atâtea probleme dar și un soț... Olivia o fata de 20 de ani se angajează la firma lu Ethan. Ethan un șef imobiliar cu familia distrusa conduce firma cu fratele lui mai mic Mike. Când tatăl lor r...