XVI

777 50 0
                                    

Olivia

Azi stau acasă pentru ca nu ma simt așa de bine,  plus diseară pleacă bunica acasă.  Ii fac micul dejun și o aștept sa se trezească.
-Bună dimineața! Ma duc spre ea și o ajut să meargă spre scaune .
-Olivia Nu sunt așa bătrână! Nu ii place când ma port cu ea de parca ar fi aproape de moarte dar adevărul e ca , chiar e .

-E greșit ca vreau sa am grija de singura persoana pe care o iubesc ? Rade și se uită la mine cu o privire calda și iubitoare . Mereu mă liniștește și ma înveselește, chiar și când am cele mai nasoale zile . Doar sa fie lângă mine și totul dispare .

-Dar ce e cu tine? Se uită atent la mine și ma sperie puțin. 
-Adică?
-Ești puțin palidă și...Se oprește și privirea îi cade pe gatul meu muscat de Ethan.  Matahala aia ți-a făcut asta pe gat ? Rad la felul în care la poreclit pe Ethan, înțeleg că e uriaș dar matahala?
-Nu eu...m-am ars cu placa de par .
-Ce?

Am uitat ca bunica nu știe ce e aia placa de par. 
-Nimic important! Sunt bine îmi este puțin rău. 
-Sa ști ca nu ma deranjează matahala aia dar sa nu îți facă ceva ! Atenția îmi fuge în alta parte , când vorbește de Ethan așa ca ma gândesc la corpul lui și la mușchii lui așa mari și perfecți,  mereu când ma atinge are o piele așa fina și abia ca îl simt . Al naibii ma provoacă pana și sărutul lui pe frunte .

-Te ai îndrăgostit !
-E rău?
-Nu , dat fiind că ești însărcinată cu el .
-Ce?! Nu !
-Nu m-am născut ieri Olivia,  sunt bătrână și știu când o femeie e însărcinată.  Dar tu cum de nu ști?
-Ia și mănâncă mama , te rog ! Zâmbește și ma bucur ca am făcut-o sa termine subiectul asta . Mereu ia plăcut sa ii spun asa , e ca o mama pentru mine .

Nu sunt însărcinată și nici nu voi fi , Ethan are prea multe pe cap și acum ii mai trebuie și un copil . Vreau sa uit aceasta conversație așa că după ce o las pe bunica acasă ma duc în oraș.  Intru într-un bar mic , cred că e nou .

Nu e multa lume aici așa că mă așez lângă bar și ma uit pe meniu . Îmi iau o limonada de căpșuni și observ ca fata care servește băuturile e destul de bătrână. Îmi aduce aminte de cineva dar nu îmi dau seama de cine .

-Ocupat? Aud o voce masculina răgușita și când ma întorc îl vad pe Dillan .
-Da!
-Zău? Sa întâmplat ceva ? Nu mă asculta așa că se așează lângă mine cu coatele pe masa și privirea la mine .
-Îl ști pe tatăl lui Ethan!
-Da,și? E vreo problema ? Doar nu ma crezi ca el ! Rade și rasul lui suna ciudat , ceva îmi trece pe șira spinării și nu îmi place .

Iau o gura din limonada și încerc sa îl ignor .
-Hm, deci ,îți plac căpșunile?
-Mhm . Ma joc cu paiul și ma gândesc sa plec . Întind mana sa ii fac semn femeii de la bar și îmi spune nota .
-30 !
-Plătesc eu ! Scoate Dillan banii și când vreau sa întind mana peste a lui femeia ia banii .
-Ce crezi ca faci?
-Ceva drăguț scumpo! Ma sărută pe obraz și buzele lui sunt reci și umede .

-Uite Dillan , nu vreau să mă mai atingi și nici sa vorbești cu mine !
-A deci asculți de iubițelul tău? Îi cazi la picioare și îi sugi degetele sa ceri aprobarea lui pentru ori ce ? Te credeam mai independentă !
-Sunt ! Rade și se ridică de pe scaun .
-Arată-mi! Ieși cu mine în oraș.  Ca prietenii desigur .
-Bine . Poate e o greșeală ca ies cu el dar nu vreau sa ma creadă slaba . Nu vreau să fiu slaba !

***

Am stat toată ziua în oraș cu Dillan și acum pe seara ma conduce acasă.  E de treaba și chiar avem multe chestii în comun , de parcă ar fi citit pe  Wikipedia despre mine .
-Ești bine ? Mă întreabă sceptic în timp ce conduce .
-Da,cred că am băut cam mult .
-Cred ca o sa se supere iubițelul .
-Te rog nu ii mai zice așa!
-E serios ? Ce e între voi ?
-Nu...cred ca e doar o aventură sau..nu știu.  Nu am mai avut relații.
-Ști cum se zice , din greșeli înveți,  poate el chiar e iubirea vieții tale . Dar dacă nu , înveți pe urma lui .

My DreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum