İnstagramda hikayenin editleri çok izlenmesine rağmen hikayenin okunması neden bu kadar az.
🦋________________🦋
Hani bazı anlar olur ne anlayamazsın işte şuan tam böyle hissediyorum. Doğru mu duymuştum az önce yakında evleniyorum mu dedi. Evet öyle dedi.
İlk ve tek aşkım yakında evleniyormuş. Neden bu kadar kötü hissediyorum.
Kadın Koray'a biraz daha yaklaşıp "ne demek yakında evleniyorum" dedi Koray kadından uzaklaştıktan sonra "olabilir neden olmasın olmayacak birşey söylemedim" dedi.
Kadın ikimize biraz daha baktıktan sonra gitti. Kadın gittikten sonra Koray bana dönüp "size yelloz dediği için özür dilerim" dedi. Hala şaşkındım "Sorun yok" diyebildim sadece kafasını onaylar şekilde salladı ve yürümeye devam ettik.
Koray'ın arabasının yanına vardık. Binmem için arabanın kapısını açtı.
Arabaya bindim. yol boyunca birbirimizle hiç konuşmadık .
Eve geldiğimde teşekür edip eve girdim.Annem ve babam salonda uyuyakalmışlardı. Çok tatlı uyuyorlardı umarım bir gün benimde babam gibi bir eşim olurdu. Tam arkamı dönüp gidecektim ki annem konuştu "kızım ilk günün nasıldı? " diye sordu. Annemin sorusu üzerine babam da gözlerini açtı.
"Güzel geçti anneciğim hatta hiç bir günüm bu kadar güzel geçmemişti" dedim. Annem gülümseyerek babama baktı. Babam anneme baktıktan sonra bana döndü "yakışıklı doktor falan vardı heralde" diyip güldü. Bu sırada ablam birden arkama dokundu korkuyla bağırdım.
"Ne bağırıyorsun yemedik" dedi. Ona sinirli bir şekilde bakıyordum. "Of abla ya korkudan kalbime inecekti zaten bugün yeterince korktum" dedim. Bence bugünkü mesaj olayını söylemem gerekiyordu. Ablam bana anlamaz şekilde bakıp "sakın hastaya kötü birşey yaptım deme" dedi. Ablamın aslında en çok bu yönünü seviyordum sürekli olarak morelim bozukken beni mutlu ediyordu.
"Hayır öyle birşey değil bugün bana biri mesaj attı prensesim falan yazıyordu" dedim. Ablam gülerek "demekki bugün birileri senden etkilenmiş" dedi. Bazen sinir bozucu olmak zorunda mı.
"Abla ben burda korkuyorum sen ne diyorsun"dedim. Babam anneme bakmayı bırakıp bana baktı "yanlış numaradır kafana takma"dedi. Belki de gerçekten yanlış numaraya tıklamışlardır. "Merak etme baba kafama tokadan başka birşey takmam" dedim. Dediğim ile güldüler. Onlarla birlikte bende güldüm. Aklıma bugün Ece'ye yazmadığım geldiği için hemen odama yöneldim "ben odama geçiyorum size iyi geceler"dedim. Annem arkamdan "kızım yemek ye öyle geç" diye bağırdı. Odama girip kapıyı kapattıktan sonra "Tokum" diye bağırdım.
Sonra telefonu alıp Ece'ye yazdım.
Siz: Ecoşum uyudun mu bebeğim.
Ecoşum💞: Uyumadım balım bugün işlerim baya yoğundu yazamadım özür dilerim bebişim.
Siz: Özür dileyecek birşey yok canım bende yazamadım zaten.
Ecoşum💞: İlk günün nasıl geçti canım.
Siz: Kanka ben bugün çocukluk aşkım olan Koray'ı gördüm.
Ecoşum💞: Şu sürekli bahsettiğin Koray mı
Siz: Evet.
Ecoşum💞: Çok güzel birşey bu balım.
Siz: Evet çok güzel birşey.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Ece ile bir saat mesajlaştıktan sonra duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra pijamalarımı giyip yatağa girdim. Tam uyumak üzereydim ki telefonuma mesaj geldi. Gelen mesaj ile yine şok yaşadım.
0542***: Bir saate seni alıcam prensim. Onun arabasına binmeyi sana ödeyeceğim.
Tamam şimdi gerçekten korkuyorum.
Bugün odada tek başıma yatmayacağım için ablamın odasına gittim.
Ablamın odasına girince ablam yatağından kalkıp "gecenin bir saatinde odamda ne arıyorsun ablacım" dedi. Ablamın haline gülmemek gerçekten çok zordu. Gözleri mosmor, saçları elektrik çarpmış gibi duruyordu. "Tek başıma yatmaktan korkuyorum yanına geldim"dedim.
"İyi halt yedin. 24 yaşındasın farkında mısın ablacım" dedi. Ablama bir süre baktıktan sonra "korkuyorum ama" dedim. Oflayarak "peki gel" dedi. Ve hemen yanına yattım.
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Sabah uyandığımda ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Karşımda tanıdık biri duruyordu. Beni baştan aşağı süzüp "Sonunda elimdesin güzelim" dedi. Sesi de tanıdık geliyordu kimdi bu.
Kafamı yana çevirdiğim de ablamı da gördüm. Kim olduğunu neden hatırlayamıyorum bir dakika bu Berk abi değil mi.
Yanıma yaklaşıp ağzımı açtı "Berk abi bu sen misin" diye sordum. "Berk mi o kim" diye sordu. Ama o gibiydi ona çok benziyordu.
🦋___BÖLÜM SONU___🦋
Kısa bir bölüm olduğununda farkındayım. Ama şöyle yapmaya karar verdim kısa kısa yazıp haftada iki veya üç bölüm atacağım.
Haftada uzun olarak bir bölüm atıcağım demiştim fakat derslerim nedeniyle yazmaya vakit bulamıyorum. Kısa kısa yazınca daha kolay bir şekilde paylaşabileceğim.
Bölüm hakkında düşünceleriniz?
yillar_sonra_watpadd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILLAR SONRA (DÜZENLENİYOR)
General FictionYıllardır hemşire olmak isteyen Hira'nın hayali sonunda gerçekleşmiştir. Çalışmaya başladığında ilk aşkı olan Koray ile karşılaşırlar. Koray ile eskiden olduğundan daha fazla yaklaşmaya başlamışlardır. İkisi arasındaki çekim ikisininde dikkatini çek...