Příprava-10

31 4 4
                                    

Kira pov

Dostala jsem pár informací  což bylo prakticky to že se mám zítra ráno  spolu s ostatními dostavit do velkého domu pro zásoby.

Patrik si zbalil nějaké to oblečení ,Luk se vším všudy , meč  a pak byl u mě v chatce mezitím co jsem si do batůžku házela svůj veškerý majetek což byli jen tři tryčka, kalhoty ,kraťase tenká deka a spacák který zabíral docela málo místa  , taky jsem si do batůžku přihodila pár bot která jsou už sice v dezolátním stavu ,ale vžydcky se hodí náhradní obuv ať už je sebehorší.

"Tak ty toho moc nemáš "ozval se Patrik ,když si prohlížel můj malinký baťůžek hozený u postele.

"nemám no , hlavně nevím co čekat nejsem tu ani týden a už se vydávám na sebevražednou výpravu" zasmála jsem se i když mi do smíchu moc nebylo , přece jen kdo z vás by chtěl podnikat takovouhle výpravu pokud nejste sebevrazy? Já bych třeba ještě pár let chtěla žít .

"Měla by jsi už jít spát , je pozdě a zítra brzo vstáváme."řekl

"kolik je vůbec hodin?"zeptala jsem se 

"sakra už je 23:30, to už budou venku Harpyje radši půjdu nechci být roztrhán na kusy "

"No tak to ne nikam nejdeš , co bych si počala se 3 členy výpravy? nového spolu sebevraha se mi vybírat nechce , máme spoustu postelý a myslím si že Nicovi to vadit nebude , pokud teda nezůtane u Willa"

"tak dobře pokud to nebude vadit" odpověděl a usedl na postel po mé pravici.

Asi po 30 minutách jsem taky usla , což je rekord většinou mi usínání trvá třeba hodinu a půl . 



Když jsem se ráno vzbudila , zjistila jsem že jsou všichni vzhůru, mě nikdo neprobudil a tak jsem klasicky zaspala.

"to jsi mě nemohl vzbudit?"

"No mohl , ale to bys nesměla křičet a kopat kdykoliv jsem se o to pokusil ty lobotome "

"To jsem fakt dělala?"

"Jo a neptej se už a běž se převlíct a nachystat máme z tábora vyrážet  za půl hodiny !"

"uhh dobřee "

Vydala jsem se do koupelny a když jsem se podívala do zrcadla málem jsem  narazila hlavou do stropu jak jsem se lekla. Vlasy mi trčeli do všech stran a moje akné se ještě víc zhoršila.A takhle to se mnou dopadá když ponocuju a pak musím spěchat.

když jsem nevypadala až tak jako mrtvola vydali jsme se k hlavnímu domu kde už čekal Nico s Willem .

"Nico proč máš ten černý šátek kolem krku hm??"zeptala jsem se s úšklebkem na obličeji

"No..to se težko vysvětluje .., mám rýmu."řekl a jeho tváře nabrali karmínově červené barvy zatím co ho Will objímal zezadu.

"Tady máte zásobyů řekl Will a poctivě nám rozdělil co jsme dostali.

"Tak , vyrážíme vstříc sebevražedná výprava!!" řekla jsem a všichni jsme se zasmáli

_______________________________________________________________________________

Nic dlouhého ale co už . 

DŮLEŽITÉ!

Máte někdo The star and the sun?  propřípadě  nějaké info jestli bude překlad do češtiny ??

strašně tu knihu potřebuju!!

Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)Kde žijí příběhy. Začni objevovat