Kira pov
"Um od čeho máš tolik jizev?...ty jsi doslova zjizvená od hlavy k patě" Zeptal se Bowtea..
"Nevim, nepamatuju si to..taky jsem byla v šoku" Odpověděla jsem.
"Jak jako že si to nepamatuješ?..Musíš přeci vědět odkud jsou?!" Ozvala se Reyna.
"No..to je proč jsme tady...ztratila jsem paměť" Odpověděla jsem a vklouzla do vody..
"Co? Jak?" Zeptala se Reyna.
"Byli jsme na výpravě,a Kiry stav nebyl nejlepší ale přesto bojovala a když většinu z nás poranily,všechny nás stínem přemístila..a no ..ztratila paměť" vylíčil Patrik.
"No tak moc hrdinský to nebylo ale okay,jako nechám si to líbit" uchechtla jsem se.
"Aha ale to by některý z našich mediků byl možná schopen pomoct..sice to bude složitý ale jo..měli bychom mít ještě trochu gorgoní krve" Konstatovala Reyna..
Patrik se asi neudržel a sáhl mi na jizvy na zádech, jemně jsem sebou trhla ,ale pak jsem se do doteku uvolnila.Začal mi po zádech hladit kruhy..začala jsem vrnět..
"Jakože vím že se umíš měnit v kočku ,ale to že vrníš?!" Zasmál se .
"Já nevěděla že takovej zvuk umím vydat" Odpověděla jsem .
"Hele nechte si to na večer" Zasmála se Reyna a oběma se nám do obličeje vplížila červeň.
"Kiro? ty si potomek koho?? umíš se měnit v kočku..to jsem nikdy neviděla a teleportovat se či co?"
"Hádes je můj otec" Odpověděla jsem
"Oh další Hádovo/Plutovo dítě" Řekla s údivem..
"No nic, dneska přespíte u páté kohorty, Hazel vas tam pak odvede , ale ještě pak navštivte Oktaviana..bude se potloukat kolem chrámů"
No...ještě jsme pak chvíly seděli v lázních, povídali si o blbostech no..Pak jsme vylezli..Vydali jsme se k páté kohortě. Byla už skoro tma a lucerničky u cest se pomalu rožínaly a my kráčeli směrem kde se kohorty připravovali k spánku ,protože už bylo po večery...Což nebylo nic přijemnýho....v břiše mi kručelo takže zase půjdu spát hladem.
Ulehla jsem na zemi ,protože už neměli dost místa na postelích a Patrik si lehl blízko mě a během pár vtěřin už řezal dřevo..
_____________________________________Ráno______________________________________
Ráno mě vzbudila Hazel a Frankem ,kteří nás vytáhli na snídani..Podle pohledu na Patrika typuju že se moc dobře na té zemi nevyspal a vlastně mu to ani nemám za zlé taky se mi nespalo nejlíp..
Poté jsme došli k chrámům. .Kde už bohužel byl mě z vyprávění známí Oktavián..Zrovna kuchal plyšovou veverku a rozhazoval plyš všude kde mohl..
"Um..ty jsi Oktavián?" Zeptal se Bowtea a očima si měřil plyš všude kolem a jeden chomáček na Oktaviánových vlasech..
"Jo to jsem já..A kdo u Hádesových nohou jste vy? nidky jsem vás tu neviděl!?" Zareagoval docela agresivně a přitom začal kuchat dalšího bezmocného plyšáka..tentokrát mývala.
"Já jsem Patrik a tohle je Kira..Potřebujem od tebe ..cože to potřebujem?" Otočil se na mě
"No..um Reyna nás za tebou poslala nevim co od něj potřebujeme" Odpověděla jsem...
Tak jsme mu vysvětlili naši situaci a on vykuchal pár dalších roztomilých plyšáků...no pak jsme se konečně dostaly k tomu že nás posla zase o dům dál a Ó můj bože...to byla ale bolest poslouchat všechny Oktaviánovy kecy a chvály na něj samého něž jsme se někam dostali..
No a tak jsme skončily na jejich ošetřovně?? nevím jak tomu Římané říkají ,ale jsem si jistá že pro to mají nějaký svůj krkolomný název..
Všude pobíhaly děti Apollona , nynfy a něco co připomínalo duchy nebo možná holohgramy, stejnak tu byla cítit smrt ,ale to je většinou na ošetřovnách normální..
_______________________________________________________________________________
Ola, no tak je tu další kapitola, trvalo mi třeba tři dny něž jsem byla schopna tohle napsat takže to možná ani nedává smysl..
Každopádně, jeste pijte a spinkejte ..Komentář nebo hlas mě potěší ! <3 + se velice omlouvám za pravopisné chyby ,ale na to už jste si asi zvykli xd
Kira <3
ČTEŠ
Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)
FanfictionKira, dívka která si prozatím žije normální život , až na to že trpí dyslexií a vyhazují ji ze škol.Jednoho dne se však do školy dostane nový žák a v ten den se její život nadosmrti změní.