Umím se měnit v Kočku??- 3

33 5 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila když Nico vešel do koupelny a zapl sprchu. Vylezla jsem z postele a položila svoje nohy na ledově studenou zem. Šla jsem k místu kde byla moje skromná hromádka oblečení.To bych samozřejmě nebyla já abych o něco nezakopla , postavila jsem se a co se nestalo z poličky sjela knížka a flákla mě po hlavě. Najednou jsem byla malá , já se umím zmenšovat?? pak jsem se ale rozhodla  se podívat do zrcadla .Ufff umím se měnit v černou kočku. Proč? sama nevím asi se mě radši neptejte .

Nico vyšel oblečený z koupelny a podíval se na mě .

"Ty jsi se proměnila na kočku nebo zjistím že jsem idiot co si povídá s kočkou?"

"Maawwwwwrr" sakra práce jak se proměním zpátky??

Soustředila jsem se na proměnění zpátky a nějak to fungovalo. Nejhorší je že tohle nebude z mého dnešního dne to nejdivnější..

"Jak??"byla první vec co jsem vyhrkla

"Ještě toho dneska uvidíš hodně "řekl a obličejem se mu prohnal škodolibý úšklebek.

proměnila jsem se zpátky na kočku prošla jsem pootevřenými dveřmi a snažila si vzpomenout kde má chatku Bowtea .To jsem ale ani nemusela dělat protože jsem do něj po 2 minutách narazila.Byl docela udivený.

"Nikdy jsem tu neviděl kočku"

Proměnila jsem se zpátky

"Možná proto " řekla jsem z ůsměvem

"To je zatraceně hustý ,proměň se zpátky půjdeme zmáct pár lidí" řekl a na očích mu bylo vidět že má nějakou kulišárnu vymyšlenou. Proměnila jsem se zpátky na kočku a on mě vzal do náruče.Začal mě drbat za uchem.

"Doufám že ti to nevadí protože mi pořád nějak nedochází že seš to ty "řekl a usmál se

"maowww"(jako fakt nevím jak popsat mňoukání xd)

"to budu brát jako že ti to nevadí"

šli jsme k něčemu co si mysím že je ošetřovna , no moc jsem si toho ze včerejší prohlídky nezapamatovala. Vešli jsme do malého zadního pokoje pro personál.(já vás vidím ať vás ani nenapadá si myslet něco úchylnýho! P.A)

Stál tam Nico s Willem , Will dělal Nicovi culík aby mu vlasy nepadali do očí při třídění léků.

awww ,jsou spolu roztomilí.

"Kluci neviděli jste Kiru?" zeptal se  a pustil mě na zem, obešla jsem je a Nico si mě změřil pohledem, věděl co chceme udělat.proměnila jsem se a poklepala Willovy na záda on se otočil zakřičel a skočil Nicovy do náruče , což vypadalo vtipně protože je Nico o asi hlavu  a pár centimetů menší.

"Ha ha ha " řekl uražený Will ,který slezl z Nica.

"Jak jsi zjistila že se umíš proměnit v kočku?"

A tak jsem jim povyprávěla můj trapný příběh z rána .

"Pojď Kir , musíme ti sehnat to oblečení" řekl Patrik a vydali jsme se k Hlavnímu domu. 

________________________________________________________________________________

Tohle píšu ráno před školou takže vám to bude muset stačit , ale zítra se pokusím aby vyšel další díl. omluvte chyby prosím.

-Kira <3

Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)Kde žijí příběhy. Začni objevovat