Jak si získat pozornost celého pavilonu- 8

29 4 3
                                    

Patrik /Bowtea /Boťa pov (konečně xd)

"jak velkej lobotom musím být abych se nechala přizabít hned druhej den co jsem tu byla ." řekla Kira když jsme se usazovali na pláži.

"No já jsem se zmrzačil první den, Clarise totiž měla chuť ze mě udělat nudličky svím elektrickým kopím , a  měla jsi vidět její obličej ,když pak zjistila že jsem její  nevlastní bratr a budu s ní a našimi sourozenci bydlet v chatce " zasmál jsem se taky 

"Je škoda že nemůžu do vody abych si nenamočila tu pořezanou nohu a záda" řekla 

"Tamhle uprostřed  na to malém ostrůvku by mohl být pěknej výhled" řekla a lehce se usmála když si uvědomila že bude muset počkat než se jí noha zahojí.

"Mám nápad" Řekl jsem rukou jsem jí podebral nohy a ona mě rychle chytla kolem krku aby nespadla .

"ani nevíš jak jsem se lekla ,  nechci aby ses se mnou tahal radši mě polož"

"za prvé jsi strašně lehká a za druhé.. žádné zadruhé není"

Vešel jsem do vody a pomalu přebrodil.

Neumím popisovat tak názorný obrázek a neptejte se mě proč zrovna solangelo , prostě miluju solangelo a tohle byl první obrázek co mi vyskočil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Neumím popisovat tak názorný obrázek a neptejte se mě proč zrovna solangelo , prostě miluju solangelo a tohle byl první obrázek co mi vyskočil .

 Položil jsem ji do trávy pod stromem , chvíli jsme seděli a povídali si no ta chvíle byla asi 2 hodiny dlouhá ,ale mě se to zdálo krátké.

Z tábora se ozval roh oznamující večeři.

"tak asi je čas se vydat zpátky ať stihneme večeři ."řekl jsem 

Přenesl jsem ji přes vodu a ani jsem ji nepouštěl prostě jsem doběhl až do pavilonu s tím že by jí kulhání dlouho trvalo. Když jsem ji posadil/položil na lavičku u jejího stolu byli jsme oba rudí až za ušima .

"Nech Patrika napokoji  zrůdo , je jen můj!" zařvala nějaká borka od Afroditina stolu.

"Myslíš že by se mi líbyla nějaká nána od vás ze srubu? Nic proti Afroditě " dodal jsem ,nechtěl bych totiž někoho z bohů naštval ,protože trvalá proměna v dívku jen kvůli tomu že bych ji urazil se mi ryskovat nechtěla.

" A taky nevím na koho jsi řvala protože na Kiru to určitě nebylo , zrůda není  a  nemusíš na ní křičet jen kvůli tomu že se jí bojíš protože je silnější a lepší něž ty " zakřičel jsem v zápětí .

Celí Pavilon mi nyní věnoval pozornost , byli tu všichni až na Nica a Willa  hmm kde asi jsou?..(sorry, musela jsem)

Kira byla ještě víc rudá než předtím pokud to tedy vůbec šlo .

Sedl jsem si ke svému stolu. a hned jsem obdržel poplácání po zádech od Clarisse.

"Tu holku ti schvaluju , vypadá že z ní bude dobrá válěčnice ."

"C-co?..Js-jsme jen kamarádi  a i kdyby určitě mě nemá ráda takhle moc"

DŮLEŽITÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ano jestli vás napadlo že se prostě mohla proměnit v kočku bylo by to jednudušší tak dobře.

1. jsem prostě líná to přepsat když jsem si to uvědomila až teď .

2. budeme předstírat že byla třeba moc vyčerpaná nebo blbá aby ji to napadlo ano?? xd

Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)Kde žijí příběhy. Začni objevovat