Kira pov(nečekaně xd)
Je odpoledne a spolu s Bóťou a Nicem jsme se rozhodli že půjdeme trénovat do arény , no spíš mě budou učit ale co už .
"Máš vůbec zbraň?" zeptal se Nico cestou.
"Jo mám , Byli jsme včera ve zbrojnici." odpověděla jsem
"Tomu neuvěříš až uvidíš jaká zbraň jí padla do ruky"Řekl Patrik který začal chystat senem vycpané panáky .
"Zkus je prostě rozcupovat mečem ať víme s čím pracujeme" Řekl Nico s ůsměvem.
Sundala jsem si z řetízku přívěšek.(Ano inspirovala jsem se Jackem z Maguse Chase , protože je to sakra dobrá kniha).
Po chvíli jsem v ruce držela štíhlí černý měč.Přešla jsem k první figuríně uřízla jsem jedním tahem končetiny a poté hlavu. Druhé figuríně jsem přesekla pas .
"Nejsi nejhorší " řekl Nico povzbudivě ale moc dobře jsem si neřipadala.
"Proč jsi mi neřekla že si tě vybral tenhle měč !" řekl když si ho prohlédl z blízka
"No ,um nevim asi z toho nejsem tak nadšená jak vy?"
"to je jedno zpět k lekcím"řekl Patrik a upřímě jsem za to byla ráda
Sundala jsem si tričko takže jsem byla jen v tílku které mi nezakrývalo břicho.(Ano vím že se tomu říká jinak ale připadá mi to jemně crigne název sorry prostě jsem divná xd)
Patrik stál opodál s Nicem a o něčem se bavili , Nico vypadal docela naštvaně nebudu lhát .Došla jsem za nimi.
"probuďte se z té diskotéky a pojďte mi pomoct s tréningem!"
"Asi půjdu , jen jsem s Patrikem něco vyřizoval "řekl naštvaně a odešel
"Co jste probírali že je tak naštvaný?"zeptala jsem se když si Patrik vybíral meč ze stojanu na tréningi ,protože si nedonesl svůj. Jemně zrudl když jsem se ho zeptala pakale změnil výraz ve tváři na neutrální.
"O ničem důležitém"odpověděl
"Vy předemnou něco zchováváte jestli mi to neřekněš zjistím to sama "řekla jsem
"Dobře , líbí se mi jedna dívka ale moc dlouho ji neznám a Nico je jí podle mě nejblížší, spokojená?" řekl nervózně.
"Uhm" nevím proč ale trošku mě to našvalo.
v tu chvíly přiběhla nějáká blonďatá dívka s tmavovlasím klukem.
"Bóťo , Dnes večer bude boj o vlajku máš pomoct Kiře se nachystat budeme v týmu s vaší chatou(Árésovci) Kabinou Hecate (kouzla ,lektvary atd )a Kabinou Hádes, Poseidon a Athéna ."
"Cože je dnes večer?" otočila jsem se k Patrikovi a čekala na vysvětlení.
"Boj o vlajku je velmi oblíbená táborová hra. Proti sobě stojí dva týmy – Červený a Modrý – každý z nich dostane vlajku, kterou na svém území schová, musí být, ale viditelná a táborníci, kteří ji budou bránit od ní musí být vzdáleni aspoň 15 metrů. Cíl je jednoduchý, ukořistit soupeřovu vlajku a dostat ji na své území." vysvětlil zkráceně
"Aha a já se mám ůčastnit boje i když jsem v něm nejspíš naprosto strašná?"
"Jo "
______Chci poděkovat na super ohlasy , komentáře a hlasování!! jste ůžasní!!____________
Tak co tešíte se na příští kapitolu? jdu ji napsat už teď ale vyjde až další den.
-Kira<3
ČTEŠ
Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)
FanficKira, dívka která si prozatím žije normální život , až na to že trpí dyslexií a vyhazují ji ze škol.Jednoho dne se však do školy dostane nový žák a v ten den se její život nadosmrti změní.