Kira pov
Když jsem se vzbudila bylo už asi po poledni , protože slunce už jemně klesalo za obzor .Když jsem se zvedla zjistila jsem že na sobě nemám nic kromě černého krátkého tílka a utáhlých černých džínů.
Pomalu jsem vstala a došla do koupelny kde jsem si oblékla oblečení , které bylo nachystané na židli vedle mé postele a tak jsem se rozhodla si ho obléct a doufat že bylo pro mě .
Vyšla jsem z ošetřovny .
"Sakra a co jako teď?? " zanadávala jsem si když mi došlo že jsem naprosto ztracená.
"Kiro?" zavolal někdo koho jsem nepoznávala .Byl to kluk asi okolo 17? nebo 18? měl černé vlasy které měl v ledabylém rozcuchu a pronikavé mořsky zelené oči a oslnivý úsměv.
"Nevěděl jsem že už jsi uzdarvená.. Patrikovy jsi hodně chyběla " promluvil znovu
"Umm bude to znít divně ,ale kdo jsi??" Zeptala jsem se .Jeho úsměv zmizel a ochabnul
"Já jsem Percy, sice jsme se moc nebavili ale i tak doufám že ti bude co nejlíp a že si vzpomeneš nevěděl jsem že jsi ztratila paměť."vysoukal ze sebe
"No je mi to blbé , nevíš kde je Patrikova chatka? .. nemůžu si vzpomět" zeptala jsem se a popravdě mi to bylo trapné.
"Jo tahle " řekl a ukázal na červenou chatku se znakem divočáka a kopí .
"Díky"řekla jsem a pomalu se vydala k chatce.Když jsem konečně došla na verandu ozdobenou stříbrnými lucernami s malými zelenými plamínky. Třikrát jsem zaklepala ze dveří pochvilce vyšla svalnatá dívka asi trochu starší než já.Měla krátké vlasy dozadu stáhnuté šátkem .
"Um je tu Patrik?" zeptala jsem se
"Oh ahoj Kir, jsem ráda že jsi živá Já jsem Clariss asi si mě nepamatuješ " řekla a objala mě . hmm to jsem vážně nečekala.
"Bowteaa máš tady svou hrdličku!!" zakřičela do kabiny.Po chvilce ze dvěří vylezl rudý Patrik .V tu chvíly jsem si uvědomila že se mi do tváře taky vkradla červeň
"Je ahoj Kir" jemně se usmál
"Ukážeš mi to tady prosím? Málem jsem se cestou ztratila." nervozně jsem se usmála.
"jo klidně ale za chvilku bude večeře tak tě zavedu do kabiny a ukážu ti základ" řekl a jemně mě chytl za zápěstí a vedl k něčemu co asi byl můj domov.
________________________________________________________________________________
Ano je to málo ale moje kreativita zase left the game .Takže papejte pijte spinkejte a mějte se hezky.(Hlasy a komenáře vždy potěší.)
ČTEŠ
Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)
FanfictionKira, dívka která si prozatím žije normální život , až na to že trpí dyslexií a vyhazují ji ze škol.Jednoho dne se však do školy dostane nový žák a v ten den se její život nadosmrti změní.