Příprava a boj o vlajku -6

32 4 0
                                    

Bylo asi 5 hodin večer a hromada polobohů se nahrnulo do pavilonu na dřívější věčeři kvůli boji o vlajku .Během jídla nám vedoucí tábora Chiron zopakoval pravidla týmy atd.. Ano, Chiron je ten napůl kůň co je někdy na vozíku.

Pak se na stolech objevilo brnění , kopí ,meče a zbraně všech druhů. Spolu s Patrikem jsme si vzali brnění on ho měl během chvíle na sobě ,ale já se musela klasicky ztrapnit a nešlo mi to nasadit tak aby mi to vždycky nesjelo dolů. když to Patrik viděl dal svoje ruce zezadu k pasu a dotáhl mi řemeny u ramen a upevnil je vzadu .

"Nováčci si nikdy neumí nasazovat brnění , nemáš se za co stydět "řekl když si všiml že jsem rudá

"Připadám si absolutně nešikovná a nemotorná , to už je tak když jsem lobotom" řekla jsem s úsměvem

"Pojď musíme ještě probrat taktiky s týmem než začne hra" řekl když si na ráda připevnil toulec a luk a na opasek si připnul meč z božského bronzu s černo fialově zdobenou rukojetí a vzorci na ostří .(Rozhodla jsem se mu dát luk protože je to Bowtea , dobrý chápu už toho zase radši nechám  xd)

Poradili jsme se s týmem a rozhodlo se že já a Patrik budeme hlídat vlajku , Nico ,Percy a Annabeh (pro lidi co neznají , jsou to ti dva co přiběhli oznámit že se bude hra hrát -Percy je syn Poseidona a Annabeth je dcera Athény)

Zaznělo troubení z rohu a hra započnula vydali jsme se s vlajkou k Diově pěsti , což je prakticky menší skála uprostřed lesa .Patrik říkal že se tam vlajka schovává často  ,ale i když je to časté místo je těžké ji získat a dostat se zpět bez zmrzačení nepřítelem.

Vlajku jsme zapíchli do hromady kamení na vrchu . v rukou jsem držela meč a čekala jsem až dá Bowtea znamení k Boji , protože byl zkušenější znal už hodně taktik nepřítele o ,kterých jsem neměla ani tušení.

Po asi 15 minutách se z křoví vynořila Drew , dcera afrodity a taky strašná kráva ,setkala jsem se s ní jednou a to mi stačilo , kdybych jí zlomila nehet rozbrečela by se a nechala by její kumpány mě zmlátit. je to prostě namyšlená krávy to je asi vše co potřebujete vědět.Za ní vyšel její bratři a sestra .

"vyřiďte toho Hádesova spratka já si počkám" řekla Drew a zůstala stát zatím co se ke mě blížili její bratři.

Patrik mi chtěl pomoct ale Drew použila čaromluvu a donutila ho se nehnou , křičel abych se vybodla na nějakou  obranu vlajky a utekla , ale proč bych vlastně utíkala? napadlo mě .

Uvnitř mě se nahromadil vztek a tak jsem se proti nim vrhla s měčem připravená rozsekat kohokoliv kdo by se přiblížil. .nebo jsem si to alespoň myslela .Hned v první minutě boje mi jeden z bratrů rozřízl řemeny u brnění a vše co ni chránilo hrudník se svezlo na zem , vzápětí mě řízli do boku .Jednomu jsem  nějak zázračne dokázala vyrazit měč z rukou a odkopnou ho hodně daleko.

Cítila jsem jak mi moje krev rychle nasakuje tryčko a že to asi moc dlouho nevydržím.Klukovy bez meče jsem dala jílcem po hlavě a on upadl do bezvědomí. Super už vyřídit jen jednoho .No moc jsem si nefandila protože jsem ho zasáhla jen jednou a to mu způsobylo pouze malou ránu na noze , nacož mě řízl přes záda a rameno.

To mě hodně naštvalo .Země najednou začala praskat a zní vylézali kotlivci nebo možná spíš Zombí?? neptejte se mě sama jsem nevěděla co se děje a jak jsem  to udělala.

Každopádně Kostlivci/Zombie omráčily během chvíle druhého chlapce a poté i Drew a její asi sestru.

Rozběhla jsem se k Patrikovy ,který teď ležel  na zemi omráčený , nejspíš to dokázala Drew s tou druhou holkou , vůbec jsem se na ně u boje nesoustředila. Konečně se po chvíly probral. 

Roh zatroubil a to znamenalo jediné , vyhráli jsme.

Patrik mě podepřel a snažilli jsme se dojít na ošetřovnu nebo alespoň do tábora .Začali se mi podlamovat kolena.A pak..černo.


Patrik/Bowtea /Bóťa pov

Kira odpadla a tak jsem ji vzal do náruče a bežel s ní do tábora. když jsem se vynořil z lesa všichni začali jásat, než si všimli Kir která byla ve velice vážném stavu , Will a já jsme ji donesli na ošetřovnu , Will mi řekl že jí mám sundat tryčko mezitím co najde jehli , nitě a obvazy.

(Měla pod tryčkem croplé tílko btw!!)

Měla zjizvená záda a na nich také velkou řeznou ránu , stejná se jí táhla i od stehen až pod ramena , tahle byla ale hlubší.Will přiběhl a začal rány zašívat , spolu s jeho sourozenci jsem mu nosily různé věci ,léky, hadičky ,obvazy a hromadu dalších vecí.


Je už asi okolo 11 večer , pořád sedím u Kiřiny postele.Po chvíly jsem usnul.

820 slov :D

________________________________________________________________________________

Doufám že to bylo alespoň trochu zajímavé, budu ráda za kometáře ,hlasy a celkově všechno.

-Kira<3

Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)Kde žijí příběhy. Začni objevovat