Je tu jedna možnost-16

35 4 4
                                    

Když jsem se probudila docela jsem se udivila když jsem zjistila že ležím na Patrikově klíně s rukami kolem jeho krku .Sakra sakra sakra začala jsem panikařit .Co teď??nemám tušení.. jeho ruce byli stále ovinuty kolem mého pasu a tak by nemělo cenu asi zkoušet odejít bez toho abych ho probudila..

Po asi 10 minutách se Patrik probudil .

"Musíme do hlavního domu a to nejrychleji jak to půjde " vysoukal ze sebe tak rychle že mu skoro nešlo rozumět.

"dobré ráno i tobě " odpověděla jsem se smíchem

"Jo dobré ráno..asi vím jak ti pomoct" odmlčel se 

Když jsme si uvědomili že se po sobě pořád "válíme" oba jsem zrudly a vysoukali se na nohy.

"No dostal jsem nápad ..Slyšel jsem od Willa že je tu jedna cesta jak ti vrátit pamět ,ale říkal že je to prakticky nemožné...No to jsem si myslel taky než ..než se mi dnes zdál sen..Prostě a jednoduše potřebujeme krev gorgony z její pravé strany..což bude složitější ,protože se těžko pozná jestli je krev z pravé nebo levé strany ..z levé je  krev smrtelná a z pravé by měla dokázat vyléčit cokoliv..Takže ti možná teoreticky vrátí paměť." 

"Takže potřebujeme najít Gorgony ať už je to co je to a dostat krev??To nezní tak těžce "

"No problém je ten že nám možná pan D. zakáže výpravu.."

"To snad ne .. Jestli nechce abych mu rozbila drž" Ani jsem to nemohla protože mi Boťa zacpal pusu rukou.

"Nemůžeš na něj nadávat ..nechci aby tě trefil blesk a stal se z tebe škvarek nebo aby tě pomalu udusily výhonky vinné révy" Mluvil vážně ale zároveň se zachichtal když domluvil.

"Tak dobře no"


Později v Hlavním domě( protože  se mi vypnul mozek xd)

"Jak to jako myslíte že ne hned? Nemůžeme čekat a myslím si že trocha gorgoní krve by se na ošetřovně hodila" Dohadoval se Bowtea s panem D. mezitím co jsem seděla vedle a jen vyjeveně koukala na Patrika. 


"Tak dobře , ale máte na to týden a vemte si sebou ještě někoho a běda jak uslyším že děláte ještě větší problémy než už musím řešit teď"

"Joo!!..tedy děkujeme pane D." vykřikla jsem 

________________________________________________________________________________

Tak zase nová kapitola i když kratší tak doufám že potěší. Znova se omlouvám za chyby .No nic pijte jezte a spinkejte :D -Kira<3

Zmatená (Bowtea ff ve světě Percyho Jacksona)Kde žijí příběhy. Začni objevovat