ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11: ΑΝΝΑ

47 2 2
                                    

Είχα βγει εκτός ελέγχου. Είχα παρασυρθεί από την ένταση που πάντα υπήρχε όταν ήμασταν οι δυο μας, κατά κάποιο περίεργο λόγο, συνδεόμασταν με ένα μυστήριο τρόπο.

Τον έσπρωξα δειλά πίσω στο κάθισμα ώστε να ξαπλώσει και άρχισα να ξεκουμπώνω ένα ένα τα κουμπιά το πουκαμίσου του.

Ήταν σφιγμένος, κάτι που έκανε τους κοιλιακούς του να δείχνουν ακόμα πιο ωραίοι από ότι ήδη ήταν.

Τον φίλησα στο λαιμό ώστε να μην κοιτάζω το πρόσωπο του καθώς θα τοποθετώ το δεξί μου χέρι στον καβάλο του, ήταν πολύ ντροπιαστικό για εμένα τότε.

Έβγαλε μια κουρελιασμένη ανάσα από το φοβισμένο άγγιγμα μου.

Κατέβαινα όλο και πιο κάτω μέχρι να σταματήσω μπροστά στο πιο σκληρό σημείο του σώματος του εκείνη την στιγμή.

Ήταν τόσο ακαταμάχητος. Τα μάτια του έλαμπαν από ανυπομονησία και πάθος, τα κόκαλα των ζυγωματικών του είχαν πεταχτεί έξω και ο λαιμός του παλλόταν ασταμάτητα. Πως θα μπορούσα να μην κάνω αυτό που εκείνος ήθελε τόσο πολύ, κάτι που θα τον ευχαριστήσει.

Κατέβασα την βερμούδα του ίσα - ίσα αλλά η έκφραση μου άλλαξε. Έγινε τρομαγμένη. Το μποξεράκι του ήταν πολύ ογκώδες και τότε φάνηκε να συνειδητοποιώ τι πήγαινα να κάνω.

"Είσαι καλά;", ρώτησε όταν με παρατήρησε.

"Ε..ναι, απλά.."

"Δεν πειράζει αν δεν είσαι έτοιμη ακόμα", είπε καθώς με τράβηξε επάνω του.

Ήθελα τόσο πολύ αλλά δεν μπορούσα, τρόμαξα.

Είχε ανεβάσει πλέον το κάθισμα και εγώ καθόμουν επάνω του.

"Συγνώμη", ψέλισσα

Μου χάιδεψε μια τούφα από τα μαλλιά και ύστερα την πέρασε πίσω από το αυτί μου.

"Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη. Εμένα μου αρκεί που μπορώ να σε αγγίζω. Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι για το οποίο δεν είσαι σίγουρη, απλά εμπιστεύσου με."

Με φίλησε και αυτή η υπέροχη αίσθηση κατέκλυσε όλο μου το είναι. Δεν ξέρω αν υπάρχει πιο γλυκό μαρτύριο να υποστεί κάνεις από το να φιλάει και να γεύεται αυτά τα χείλη.

Ανασηκώθηκε λίγο και κατάλαβα πως κατέβασε λίγο την βερμούδα του. Ξαφνικά έκανα πίσω, για μια στιγμή φοβήθηκα.

"Μην ανησυχείς", είπε γελώντας με την φάτσα και το απότομο τράβηγμα μου.

"Δεν θα κάνω κάτι που δεν θες, απλά εμπιστεύσου με"

Bad idea, right?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon