Ameliyathane den çıktım "elinize sağlık arkadaşlar iyi bir Ameliyatı hastayı yoğum bakıma alın durumunda Bir değişiklik olmazsa Sabah normal odayla alırız" dedim.
yavaş adımlarla odama geçtim öyle yorgun dum ki sabahtan beri üç Ameliyat yapmıştım kolumdaki saate baktım.
23.35.geçiyor du sanırım eve gitesem iyi olacak
Hastenden çıktım mevsim son Bahar Ekim olmasına rağmen hava güzel di biraz yürümek bana da iyi gelecekti yavaş yavaş yürümeye başladım yaklaşık Bir 10 dakika yürüdüm ama içimde bir ses var ki ne zaman konuşa hep haklı çıkıyordu.Sanki biri tamam arkamdan geliyor gibi yada ben yorgunluktan öyle zannediyorum dum.
Biraz daha yürüdüm hemen yan sokağa sarptim ama takıp ediliyor hisse git gide buydu içimde.
derken birden boynum da Keskin bir acı hissettim sanki bedenim benden bağımsız hareket etti var gücüyle boynumda ki eli tutum ve ters çevirdim "ahhh! sürtük" diye bağırdı! yüzü maskeli adam
Diğeri öne atladı ona da tekme savurdum bir kaç adım sendeldi veiğrenç bir ses le konuştu.
"Kaç dakika dayanacaksın sürtuk!"Gülümsedim bunlar beni tanımıyordu eğer tanısalardı şu an karşımda durmaya cesaret etmezlerdi.
Bana iğne yapanın koldan yakaladığım gibi yere savurdum "ne yaptın lan piç!bana şöyle çabuk."
Diğeri bana saldırdığı da boğazına elim sardım ben Bir doktorum ve insanların en zayıf noktasını bilirdim
Ama kahırtsin zamanım yoktu vücudum güçsüz leşti ve son hatırladığım Koca bir boşluk.Gözlerimi zar zor açtığım da beni karşılayan bayaz bir Tavan oldu derin bir nefes almak istedim ama başıma giren keskin ağrı buna izin vermedi hafif doğruldum yaşadığım şey beynime hücum etti doğru ya birileri beni kaçmıştı ayağım kendime çekmek istedim ama Zincir vardı gözlerimi açamıyordum canım çok yanıyordu sahi neredeyim acaba birden bir ses yükseldi ve iğrenç bir gülüş le.
"Sonunda uyanmış sin doktor"
Kahkaha attı.yüzümü buruşturup yan döndüm her kimse ona tepki vermemi bekliyor du bunu sesinden anlamak çokda zor değil di ama benim bağırmaya değil düşünmeyen ihtiyacım var di öncelikle nerdeydim ve niye beni kaçırdılar bunu düşünmeye başladım.
Yiğit, kozak dan.
Holding den çıktım arabaya bindim bu gün iyi bir ihale kazanmış keyfim yerindeydi arabada hafif bir müzik çalıyor parmaklarım la ritim tutuyor dum şimdi eve gidip dinlemek çok iyi olucak ti telefonum çaldı Tümer'in sesi arabayı doldurdu.
"Yiğit,nerdesin?"
"Eve gidiyorum Tümer,birşey mi oldu?"
"Evet önemli konuşmamız gerekiyor."
"Tamam nerdesiniz ben geliyorum hemen" dedim.
"Sis'e geçiyoruz kardeşim."
"Tamam 10 dakika ya ordayım."
Telefonun kapattım Tümer'in sesi sıkıntılı geliyor di belli ki ciddi bir şey olmalıydı Tümer, ve sis, benim çocukluk arkadaşım dılar can, da benim kuzenim di çok yakındık birbirimize hep birlikte büyüdük hiç ayrı kalmdik her zaman yan yana dık iyi veya kötü farketmez Bizim için.
Arabadan indim bahçe den sesleri geliyor du seri adımlarla yanlarına gittim."Sorun nedir?"
"Sanırım gitmemiz gerekiyor" dedi Tümer,
elinde ki dosyayı bana uzattı.Elinden aldım inceleme başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒
General Fictionİnsan aşk için ne kadar ileri gide bilir? Güçlü başarılı Bir doktor. Tek derdi vatanı korumak olan Bir ajan Tesadüf ler inanır mısınız? Hayatta öngörülmiyen en büyük ilahı güç tesadüf dür bir insan hayatımıza, tesadüfen girmişse ya cennetimiz yad...