Merhaba arkadaşlar.
Nasıl sınız umarım çok iyisinizdir.
Küçük yıldızı basmayı ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum
keyfili okumalar 😘 😍
🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕
"Madem Fazilet hanım bizi bekliyor gidelim o zaman."
"Yiğit bırak lütfen yürürüm ben çok ayıp oluyor"dedim kucağından inmek için hamle yaptığım da beni daha da göğsüne bastırdı.
"Şşşşt uslu dur Yoksa ikimiz de düşürecek sın" dedi.
Merdiven aşağıya indik herkes yemek masasında oturmuştü Can hemen ayağa kalktı benim oturacağım sandalye geriye çekti.
Yiğit beni yavaşça sandalye oturttu.
"böyle iyi mi" dedi .
Kafamı salladım "iyi teşekkür ederim."
Can bana bakıp gülümsedi.
"Nasıl sin güzellik"dedi.
Bir an şaşırdım ben hiç böyle düşmemiş tim ki hiç olmadığı kadar iyi davranıyorlardı bu insanlar bana ve ben buna hiç alışık değil dim.
"İyiyim teşekkür ederim Can"dedim.
Yiğit masanın başına oturmuş bende hemen solunda Can'de sağında yanımda Luna,Can'nin yanında annesi Nevin hanım masanın diğer başına sa Yiğit'in babaannesi oturuyor du.
Nevin hanım bana baktı "hoş geldin kızım seninle tanışamadık ben Nevin Yiğit'in halasıyım."dedi sevecen bir ses le.
Yiğit baktığım da bana göz kırptı.
"Memnun oldum efendim
Bende Hayal.""Afiyet olsun"dedi Yiğit ve yemeğe başladı.
Benim tabağıma yemek koydu ben öylece ona bakıyor dum neden bana böyle davranıyor du ki .
"Bu tabak bitecek" dedi.
Can bıyık altından gülüyordu.
"Büyük lar saygıyı da mı unuttun artık Yiğit "dedi Fazilet hanım.
Sanırım Fazilet hanım bende hiç haz etmiyor du bunu saklama gereği de duymuyor du sadece Yiğit'i muhataba alıyor du.
Yiğit bıkkın bir nefes aldı "ne yapmamı bekliyor sun babaanne"
"Karım diye bu eve getirdiği kız büyüklerine nasıl davranacağını bile bilmiyor gelip elim öpmeye bile tenezzül etmedi"dedi bana baktı.
"Ben" dedim.
ama Yiğit elim tuttu "babaanne Hayal hasta sen ona büyüklü yapıp hoş geldin demeli sin"dedi.
Fazilet hanım kaşığını sert bir şekilde tabağa bıraktı.
"Öyle mi torunum"dedi sesi alaylı di.
"Öyle" dedi Yiğit'de onun gibi yaparak.
"Peki" dedi Fazilet hanım geri adım atarak "hoş geldin gelin hanım."
Yiğit baktım gözlerin kapatıp açtı.
"Hoş buldum efendim" dedim.
"Yemeğinin ye Hayal"dedi Yiğit bana bakarak elim elinden çektim yemeğe odaklandım işin doğrusu oldukça açtım.
"Haftaya aile arasında Bir düğünü yapalım dedi Fazilet hanım
Yarın da evlnenceğinz duyuralım böylelikle bu rezilliği az da olsa önüne geçmiş oluruz".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒
General Fictionİnsan aşk için ne kadar ileri gide bilir? Güçlü başarılı Bir doktor. Tek derdi vatanı korumak olan Bir ajan Tesadüf ler inanır mısınız? Hayatta öngörülmiyen en büyük ilahı güç tesadüf dür bir insan hayatımıza, tesadüfen girmişse ya cennetimiz yad...