11.bölüm..

5 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım çok iyisinizdir.
Yeni bölüm de yorum yapmayı unutmayın.

desteğinize ihtiyacım var lütfen küçük yıldızı basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

sizi seviyorum canlarım ❤️🥰🥰

🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔🌔

Sevgi her yarayı ileştir mi? İnsan aşkı için yaşadığı her acıya unutur mu?
Aşk için neler den vazgeçebilir insan?
       
Ve bir gerçek vardır ki.

Anaç gerçek Sevgi ileştir ve
Anaç gerçek aşk acıyı unutturur ki zaten aşk biraz da acı çekmek değil midir?

Yiğit odada dört dönüyor du nasıl olurdu o p!ç Hayal'in yani başına kadar gelmişti nasıl fark etmemişti restorantı apar topar çıkmışlar dı.

Hayal'in yüzünde ki endişe gözlerinin önden gitmiyor du elindeki notu buruş buruş yapıyor du sanki tüm öfke sini bir kağıt parçası dan çıkarıyordu.

Sis de en az Yiğit kadar öfkeli di Hayal ilk gördüğü günden bu yana anlam veremediği Bir his vardı içinde ona karşı ve onu için endişe ediyor du ve bu çok garipti sanki Hayal'li çok iyi tanıyor du sanki sanki kahretsin ki ne olduğunu o da bilmiyor du.

daha iki yıl önce Yiğit'i ameliyat ederken görmüştü Hayal o zaman dan bu yana hep aklının bir köşesinde Hayal durmuştu önce ona ters davranmıştı ama içten içe kendine kızıyor du zaten en sonda pes edip Hayal ilgilenmişti nereye giderse gitsin demişti elbette ki onun sevdiği aşkı olduğu tek kadın Luna'yıdı Hayal'le karşı hissettiği şey başak Bir şeydi ama neydi onu zaman gösterecekti.

Çalan telefonu la dördü de ayağa kalktı Yiğit telefon açıp hoparlör aldı ariyan Muhsin savcıydı "buldunuz mu piç"diye konuştu Yiğit kimseye düşünecek durumda değildi şu an tek düşündüğü Hayal di. "Bir iz Bulduk ama çok tehlikeli kimliğiniz açığa çıka bilir."diye konuştu Muhsin savcı.

Yiğit, ve sis aynı anda "nerede!" diye sordular Muhsin savcı bıkın bir nefes aldı şimdi anlıyor di ki Hayal bu dört adam için oldukça önemli bir hâle gelmişti normalde güvenlik önlemleri almak isteyen Sis bile hiç düşünmeden gitmek istiyor du.

Yarım saat kadar bir konuşma yaptılar nasıl gidecekler konuştular Muhsin savcı onlar kimlik bilgileri için elinden geleni yapacak ve hayalet ekip yine hayalet ekip olarak kalacaktı.

Tümer bir Yiğit'de birde Sis'e baktı en iyisi Hayal'in gitmesi diye düşündü Yoksa Yiğit ve Sis'in arası açılabilir di çünkü Sis hâl ve hareketleri hiç normal değil di.

Derin bir nefes alarak Sis'e baktı Tümer "bence Mıh bulmamız çok iyi oldu böylece evlilik yapmanıza da gerek kalmadı artık Hayal'de evine döner" diye tek nefeste konuşup Yiğit'de baktı.

Yiğit şu an Tümer'i öldürmek istiyor gibi bakıyor du.  Tümer şu an Yiğit'den aşrı şekilde korkuyor du zira Yiğit onu her an boğacak mış gibi duruyor du.

"Saçmalıyor sun Tümer kız nereye gidecek" diye tepki gösterdi Sis

"Bence de abi saçmalıyor sun hem Hayal gitmek istemez ki gitmesin de" diye konuştu Can.

"Ya gitmek isterse sonuçta bir amaç için burada Mıh'in ölmesi demek Hayal'in burda işi bitti demek" diye konuştu Tümer hiç Yiğit'de bakmıyordu.

Can bıkkın bir nefes aldı "Yiğit sende bir şey söylesen" sordu.

Yiğit kapıya doğru yürüdü ve"saçma sapan şeyler konuşma Tümer!"diye uyarı dolu bir sesle konuştu ama kalbî çoktan panik hâline gelmişti kafasında tek soru ya gider se diyor du kalbî buna katiyen hayır gidemez diyor du. Olumsuzca başını salladı kapıyı açtığı an Hayal le göz göze geldi ..

🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin