Ben geldim
Nasıl sınız
Arkadaşlar umarım çok iyisinizdir
Yeni bölüm de
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın
Keyifli okumalar 🌕🌕
🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓
Yazar dan.Gölge hemen yanındaki kıza baktı ne kadar masum du...
Oysaki o evde ne kadar da güçlü du gölge bir gerçeği kabul etti onlar gitmeseydi bile bu kızlı cadı tek başına da onları maf eder ve oradan kurtulur du.
Hayatında çok sayıda kadın tanımış ti ama şu an baygın yatan kızıl cadı ona hiç olmadığı kadar farklı geliyor du...
Cesur du güçlüydü ve çok zekiydi eğer o kulluğu mıh iti'ne firlatmasydi şu an nefes alamıyor olurdum diye düşündü...
Ve her ne kadar giydiği kıyafetler yıpranmış saçlar dağılmış yüzü gözü kir içinde olsa da bu hâliyle bile çok güzel di...
Gölge yavaşca okyanus yaklaştı yüzünde ki saçı geri çekti nabzını kontrolü etti her ne ilaç vermiş lerse daha iskeleye Gelmeden doktor bayılmış ti yaşadığı patlamadan olmuşda olabilir di yada ilaç vermiş lardi...
Özel hastenye iniş yaptı helikopter elinden sedyeye le doktor lar hızla yanımıza geldi OKYANUS sedyeye aldı lar burası görünür de özel bir Hastaneye di ama aslında mit ajan ve büyük devlet adamlarının çoğunlukla tedavi gördüğü bir Hastaneydi...
Okyanus hemen müşade odasına aldılar Muhsin savcı hemen yanımıza geldi Hayaleti ekibi bilen tek kişiydi herşeyi o hal eder di...
"İyimsiniz."dedi Muhsin savcı...
"Biz iyiyz de gölge yaralı ama" dedi zehir...
Muhsin savcı bana baktı "önemli bir şey değil"dedim soğuk Bir ses le...
"Olmaz öyle doktorr" diye seslendi "hemen yarısına bakın" dedi ...
bana döndü "gerisini ben hal etmeye çalışacağım."
Tek kaşımı yukar kaldırdım "ters giden bir şey mı var sayın savcım."
"Aslında büyük bir sorunumuz var ama önce yaranı hal etsin doktor ve eski halinize dönün kıyafetleriniz hazır" dedi Muhsin savcı...
"Bitti mi" dedim doktora bir saat tır burda omzumdaki yarayı temizliyor ve dikiş atıyor du.
"Nerdeyse bitti iyiki yaranıza tampon yamiş sınız yoksa şu an da çok kan kaybetmiş olurdunuz" dedi doktor..
🌒"Geçmiş olsun" dedi doktor ve odadan çıktı.
Hemen üstümü giydim omzundaki yara sızlıyor du ama mühim değil di hemen Muhsin savcı'nin yanına gitmliydim belli ki büyük bir sorunumuz vardı ve ben sorun lardan nefret ederdim.
Odada çıktım hızlı adımlarla kördür boyunca yürüdüm hemen ilerde Can Tümer,sis ve Muhsin savcı vardı.
"Sorun nedir?"diye sordum hepsi bana döndüler Tümer çatık kaşlarıla konuştu.
"Senin dinlenmen gerekiyor neden ayaktasın" dedi.
"Ben iyiyim"dedim sesim ifadesiz di Muhsin savcıya döndüm "şimdi ne oldu anlat bakalım."
"Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki aldığım karar tamamen seni ve doktor korumak için" dedi sesi sıkıntılı di...
"Nasıl bir karar dedim belli ki hepimizin haber var bu karar dan" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒
General Fictionİnsan aşk için ne kadar ileri gide bilir? Güçlü başarılı Bir doktor. Tek derdi vatanı korumak olan Bir ajan Tesadüf ler inanır mısınız? Hayatta öngörülmiyen en büyük ilahı güç tesadüf dür bir insan hayatımıza, tesadüfen girmişse ya cennetimiz yad...