12.bölüm..

9 2 0
                                    


arkadaşlar nasıl sınız Umarım çok iyisinizdir yeni bölümde küçük yıldıza basmayın yorum yapmayı unutmayın.

desteğinize ihtiyacım var lütfen oy verin Sizleri seviyorum canlar🥰🥰🥰

🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓

Her zaman seçim yapmak zor olmuştur hele ki seçimimizin sonucu hayatımızı etkileyecekse O zaman çok daha zor bir hale gelir.

Yiğit de öyle olduğunu düşünüyordu hayatını adadığı mesleğini bir adımda ya kaybetmek ya da kazanmak zorundaydı.

Ama bir gerçek vardı ki o tetiğe basmasını engelliyordu tetiğe basarsan hayatını aldığı kadından Vazgeçmek Zorunda kalacaktı.

Ama basmazsa mesleğimden Vazgeçmek Zorunda kalacaktı Peki şimdi Yiğit ne yapmalıydı kalbinde yeni filizlenen aşkına mı tutunmalıydı?.

Yoksa hayatını adadığı mesleğine mi tutulmalıydı?

Mıh Sinsice gülümsedi " ne o tetiğe basmanı engelleyen bir şey mi var? " diyerek güldü.

Gölge bıkın bir nefes aldı "Kes sesini! Şimdi burada senin o pis! canını alacağım" Diye konuştu. Silahı bir kez daha tam kafasına nişan aldı ama gözlerinin önünde sadece tek bir şey vardı.

Hayal'in onu öptüğü an ve sesiz vedası vardı kahretsin Bir de döktüğü gözyaşları vardı silah tutan eli titredi Hayatında ilk defa nişan aldığı birini vuramıyordu kaybetmekten deli gibi korkuyordu.

"Beni vurarak doktoru koruyamaz sın gölge." Diye konuştu Mıh.

Zehir,kafayı yemek üzereydi "gölge bas şu tetiğe dinleme şu piç!" Diye bağırdı!

Yüzünü buruşturdu gölge kulağındaki kulaklığı çıkardı. " Ne demek istiyorsun? "diye sordu.

Mıh cebinden çıkardığı tefonunu ekranın gölge'ye çevirdi Hayâl taksi de başını cama dayamış öyle ağlıyordu " Bak görüyor musun sevgilisi ile kavga etmiş olmalı evi terk ediyor muş " Tabi bilmiyordu ki tam karşısında O'na silah doğrultan kişinin Yiğit Kozak olduğunu.

"Eğer onun saçının teline zarar gelirse seni burada lime lime ederim! Şimdi söyle o köpeklerine derhal onu bıraksın ve hemen oradan uzaklaşsınlar!"

"Elbette ama bi şartla sen beni bırak bende korumak zorunda olduğunu kız bi nev-i takası" Diye konuştu.

"Hayır! Sakın" diye bağırıyodu Zehir ve Akıncı

"Sen şimdi okyanus bırakıyor sun yoksa kafana mermiyi yersın! Mıh" diye son derece karanlık bir sesle konuştu gölge.

Mıh yutkunmak zorunda kaldı ama biliyordu kı okyanus'u korumak için herşey yapardı o gölge'di.

"O zaman sık" diye son kozunu oynadı Mıh " ama bilmelisin ki benimle aynı anda okyanus da can verecek"

Gölge. Silahın namlusunu Mıh'ın başından bacağına o kadar hızlıca indirdi ki Mıh daha ne olduğunu anlamadan bacağına saplanan kurşunla "ahhh lan!" Diye bağırdı.

"Bu kurşun sakın unutma eğer bir daha okyanus'a zarar vermeyi aklının ucundan geçirsen o kurşun bacağında değil beyninde olur anladın mı!" Diye bağırdı. gölge.

Kulaklarını kulağına takıp "okyanus'un güvende olduğundan emin olun" diye konuştu gölge.

Ama Mıh onun dalgınlığından yararlanıp bombanın kumandasına alıp hiç düşünmeden bastı gölge gördüğünde artık çok geçti Çünkü bomba çoktan aktif hale gelmişti Kaçmak için sadece 2 dakikaları vardı.

🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin