Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım çok iyisinizdir.
Yeni bölümle ilgili fikir ve yorumlarınız bekliyorum. Lütfen oy vermeyi unutmayın küçük yıldıza basmanız yeterli 🩵
Sizi seviyorum Canlar🩷
Keyifli okumalar. 🫶🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓
Bir efsaneye göre insanlar hayat
boyunca diğer yarısını yada Ruh eşini aramakla Geçiyormuş ne korkutucu değil mi?Hiç tanımadığımız bir insanı ömrümüz boyunca aramak ve ararken aslında hayatımızın en güzel günlerini geride bırakmak hayat çok kısaydı ve zaman telafisi olmayan tek şeydir.
Geride bıraktığımız bir günü bir daha asla yaşıyamayız o gün geçmiştir ve geçmişe bakarsak geleceği bir hiç uğruna harcamış oluruz.
Hayat. Bazen bize iki seçenek sunar ya geleceği seçip mutlu oluruz.
Yada geçmişi seçip ebediyen mutsuz oluruz. Bakalım Hayal Korkmaz hangi taraf seçecek'ti bunun bize zaman gösterecekti.
Yiğit yatakta uyuyan kıza baktı. Bir kaç gün içinde nasıl hayatı bu kız olmuştu bu gün toplantı vardı ve belki de Yiğit yıllarca emek verdiği mesleğini kaybedebilirdi başını olumsuz yönde salladı. Ne olursa olsun hiç bir şey Kızıl cadı'nın hayatından daha önemli değildi. Yavaşca yataktan kalktı. Banyo girdi.
Hayal kapı sesiyle gözlerini açtı. Banyo dan gelen su sesleri ile Yiğit'in düş aldığını anladı. Hızlıca kalktı. Yataktan yatağı topladı banyonun kapısı açıldı Yiğit belindeki havlu vücudundan dökülen su damlaları ile Hayal'e görsel şölen sunarak çıktı.
Yiğit çapkınca güldü "kızıl çileğim öyle uzaktan bakma yaklaş öyle bak"
Hayal aniden utanıp arkasını döndü "şey ben banyo edecektim de ondan sana değil banyonun kapısına bakıyordum"diye acele le konuştu.
Duyduklarına erkeksi bir kah kâha attı. Yiğit, bir kaç Adımda Hayal'in yanına geldi. Ve arkadan sıkıca sarıldı.
Hayal, Yiğit bir an ona sarılmasını beklemiyordu ne tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu alışık olduğu bir durum değildi.
Yiğit, sarılışına tepki alamayınca yanlış bir şey yaptığını düşündü belki de Hayal'in hoşuna gitmiyordu. "Rahatsız mi oldun?" Diye sordu.
Hayal daldığı düşlerden hemen kendine geldi. "Rahatsız olmadım aksine çok hoşuma gitti" diye yanıtladı.
Yiğit onu kollarının arasında kendine çevirdi şimdi ikisi göz göze dudaklarının arasından az bir mesafe vardı. "Böyle de hoşuna gidiyor mu? " Diye sordu konuşurken bilerek dudaklarını Hayal'in dudaklarına sürterek konuşuyordu.
Hayal aklı başında değildi."çok gidiyor"diye yanıtladı ellerini Yiğit'in göğsünde gezdirdi.
Yiğit'in tüm vücudu geriledi Hayal'in dokunuşlar aklını başından alıyordu. "Kızıl Cadım eğer biraz daha buna devam edersen sonu yatakta biter" Diye uyardı Yiğit açık sözlü biriydi hayatta ne istediğini bilen biriydi şu an tek istediği Hayal'i kollarının arasına almaktı.
Hayal hızla kendini geri çekti.Henüz böyle bir şey hazır değildi.
Yiğit böyle bir tepki beklemiyordu Hayal'i tekrar belinden tutup kendine çekti. "Kaçma benden seni rahatsız edicek bir şey yapmam kızıl cadı." Diye konuştu Hayal'in onu yanlış anlamasını istemiyordu.
Hayal başını kaldırıp Yiğit'e baktı. "Öyle bir şey düşünmedim sadece henüz böyle bir şey hazır değilim hepsi bu" Diye açıklama yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒
Ficção Geralİnsan aşk için ne kadar ileri gide bilir? Güçlü başarılı Bir doktor. Tek derdi vatanı korumak olan Bir ajan Tesadüf ler inanır mısınız? Hayatta öngörülmiyen en büyük ilahı güç tesadüf dür bir insan hayatımıza, tesadüfen girmişse ya cennetimiz yad...