Merhaba arkadaşlar.
Nasıl sınız umarım çok iyisinizdir.Yani bölüm de küçük yıldızı basmayı ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum canlarım ❤️🥰
Keyifli okumalar 😘
🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕O an aldım ki bu asık suratlı adam bu
neşe dolu kıza aşık ti.
Hayal olan lar inanmıyor du etrafında bir süru şey oluyor du ve hepsi de onu için di.Kız istemeyi kabul ettiği için aşağıya inmek zorunda kaldı Hayal işin doğrusu inmek istemiyor du Fazilet hanım la görmek istemiyor du ama başka şansı da Yok tü.
Tâbi bilmiyor du ki dün gece Yiğit babaanne sine gereken uyarı yapmış ona kesin bir dille rest çekmiş ti "eğer bir daha böyle bir şey olursa bu evden karımı da alır giderim." demiş ti.
Yiğit çok kararlı bir insan di hayatı boyunca hep öyle olmuş tü asla yalan söylemez yâda kimseye eyvallah etmez di ailesi de bilir di ki Yiğit bir şey söyledise ne olursa olsun yapar di.
Hayal oldukça şaşırmış ti düğünü olucaktı her genç kızın verdi Bir düğünü ve gelinlik hayali ama evlilik onun için çok Uzaktı kaderin cilvesi şu an evli Bir kadın dı.
Natelya,derin bir nefes aldı içerde Tümer,vardı onu yok saymak mümkün değil di ama yapmak zorundadı...
"Merhaba arkadaşlar diye içer girdi hiç Tümer, bakmadan Yiğit'i muhatap aldı ben hazırım abi sizde hazırsanız başlıyalımı" Natalya düğün organizasyon ve fotoğrafçısı dı. Çok başarılı bir kadındı.
"Hoş geldin Natelya gel bir soluklan zaten daha hazır değiliz."
Natelya Yiğit'in yanıda ki kadına baktı "Yiğit abi doğursu evlilik haberini aldığımda çok şaşırdım ama şu an nedenin aldım böyle güzel bir kız kaçırmak olmazdı. "
"Merhaba ben Natelya" diye elin üzatti Hayal'e.
Hayal başta şaşırdı karşısında çok güzel bir kız vardı ama ona iltifat ediyor du.
"Memnun oldum Hayal ben."
"İsmin de senin kadar güzel mış Hayal eh artık anlatırsın Yiğit Abi'yi kendine nasıl aşık ettirdiğini ha."
Can hemen atladı "Ben sana uzun uzun anlatırım Hayal'i yorma şimdi canım."
"Ooo Can, abi sen şimdi den Hayal'li bizden üstün tutuyor sun gibi ha."
"Aşk olsun Natelya, olurum öyle şey Hayal, benim kardeşim sen de benim yengem sin."
"Can,abi ya ben senin yengen Mengen değilim lütfen." Dedi Natelya.
Yiğit.Tümer, acı içinde baktı Arkadaşı yıllardır bu esmer güzeline aşıkdı ama Natelya, Tümer bir kez bile bakmıyor du elbette ki aşık olduğunu biliyor du ama bir türlü olmuyordu.
Yiğit, konuya hemen el attı "Natelya şimdi sorun şu ki Hayal'lin ayağı alçıda onu zorlamadan bir şeyler yapalım ki canı acımadan hâl edelim".
Odadaki herkes döndü kaldı Yiğit ve bu kadar ince düşmek.
Can,Tümer ve Sis döndü "gerçek miydi ya o ha yok yani Yiğit bu kadar düşünceli olmaz demi yani bizim Yiğit ebu cehil gibi adam dır."
"Sus Can, Yoksa o Ebu cehil seni birazdan Yok edecek" dedi Sis.
"Geçmiş olsun artık Yiğit de kaybettim Sis, sen sakın Tümer ve Yiğit benzeme olur mu kardeşim."
Tümer, alaylı güldü Can bilse ki Sis kardeşine kör kütük aşık ne yapardı acaba?
"Abi şimdi sen bana biraz süre ver ben bi konsept hazırlığın yapıyım yarın fotoğraf çekimi yapalım ha ne dersin Hayal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒
General Fictionİnsan aşk için ne kadar ileri gide bilir? Güçlü başarılı Bir doktor. Tek derdi vatanı korumak olan Bir ajan Tesadüf ler inanır mısınız? Hayatta öngörülmiyen en büyük ilahı güç tesadüf dür bir insan hayatımıza, tesadüfen girmişse ya cennetimiz yad...