3İlk defa 🌓

12 5 1
                                    

"Sen o sun okyanus sun" dedi maskeli adam.

Birden kulakları sağır edicek bir patlama oldu daha ne olduğunu almadan üstüme Eğildi sanki bir bebeği Korur gibi bedenin bana sipar etti.

Başım çok ağrıyor du kulaklarım ince bir sızı vardı etrafındaki hiç bir şey duymuyor dum bu iğrenç Bir şey di gözlerim kararıyor ve bir çocuk gibi bu Koca dev adam tutunuyor dum sanki bıraksa Bir uçurum dan düşücek gibi hissediyorum bu çok saçmadı.

Birden yüzüm ellerinin arasına aldı ona bakmamı sağladı bana bir şeyler söylüyor du ama ben duymuyor dum "kulaklarım çok ağrıyor"dedim cılız bir sesle...

Ama o an bir şey yaptı eline  sırtıma ve başıma koyduğu gibi beni kendine çekti göğsüne bastırdı bu çok garip ti daha önce kimse beni sarmamiş ti ki.

elli saçlarım okşuyordu .

"geçti artık güvende sın."dedi.

Kendime kızdım bir an ben bu kadar güçsüz değil dim
Biraz geriye çekildim yüzüne Kafa attım "sen kimsin ki bana sarılıyor sun dev. "

"Ahh!"diye burnunu tütü yüzünde ki maskeyi tuttuğu gibi çıkardı gözlerin kısarak bana baktı...

"Sen canını kurtaran birine böyle mi teşekkür ediyor sun."

Önce şaşırdım beni kurtarmak mi "kimsin sen" dedim güçlü bir sesle...

yüzüme doğur eğildi..

"Ben Gölge seni burda kurutmaya geldim fazla zamanımız yok hadi" dedi...

Bana eline uzattı demek ki hayalet ekip burada eline tutmadan ayağa kalkıp üstümü sirkeledim az önce ki patlama da doluya üstüm hep toz ve cam parçaları vardı."sağolun ya size gerek yok tü ben zaten hâl etmiş tim."

Tek kaşını yukarı kaldırıp bana baktı...

"Eminim ki hâl eder din biz sana sadece eşlik edelim diye geldik."

Ukala devvvv birde benim le dalga geçiyordu eline kaldırdı kulağına dokudurdu Minik Bir ışık yanıp söndü ..

"Herkes iyi mi."

Diye konuştu sert ama bir o kadar da endişeli bir sesle..

Bir kaç dakika sonra tekrar konuştu..

"Doktor bende biz iyiyiz siz iskeleye çıkın bizde geliyoruz."

"Koca dev pardon ama biz nasıl çıkıcaz burada dedim demz olaydım birden elim tuttuğu gibi koşmaya başladı beni de beşinde sürüklüyor du...

"Dursana Koca dev kime diyorum yaaa."

"Bana bak doktor zamanımız Yok anladın mı."

Bir anda kurşun sesleri yükseldi "bak burda çıkamayız" dedim

Bana dündü "burdan çıkacağız başak yolu yok ev her an komple patliya bilir şimdi kes sesini ve üç dediğim de diğer tarafa doğru koş anladın mıı."

"Tamam
1  dedim "

"3 diye"
beni o tarafa fırlattı adi dev ne olcak kanepenin yanına iyice çöktüm başımı kaldırıp dev baktım elinede silah la Koca bir dev gibi duruyordu omzunun üstünden bana baktı ve başıyla çökmemi istedi istediğin yaptım ve iyice çöktüm..

Bir kaç kurşun hemen yanimdan geçti hafifçe kafamı kaldırıp gölge ye baktım hiç durmadan atış ediyor du çok fazla kurşun ses geliyor du Bir kaç adım bana doğru attı hem atış ediyor hemde geliyor du...

Ama birde koruşun sesleri durdurdu ve o iğrenç sesi bir kez daha duydum..

"Bak bak bak kimler burdaymiş."

🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin