Merhaba arkadaşlar
Nasıl sınız canlarım ❤️
Umarım çok iyisinizdir.
Küçük yıldızı basmayı ve yorum yapmayı unutmayın
sizi seviyorum.
🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓
"Seni yiğit le evlendirdim" dedi.
"Ha dedim ne yaptın ne yaptın"diye çıkıştım.
Muhsin amca bana döndü.
"Bak Hayal buna mecbur kaldım sadece senin için değil bu ekiple birlikte çalışan herkes için bunun yapmak zorundayımdım" dedi.
"Asla kabul etmiyorum bana ne yaaa."
"Hayal"dedi ama Muhsin amca konuşmasına izin vermeden devam ettim.
"Benim kimsenin korunmasına ihtiyacım yok ne Hayalet ekibin ne de sizin lütfen şimdi bu saçmalığa bir son verin gitmek istiyorum hemen şimdi!." dedim sesim ifadesiz di.
"Bunu yapamam Hayal şu an da tüm kurumlar dan evli görünüyor sunuz sana söyledim bu ekibe dahil olduğun gün bunu dönüş yok dedim hem kısa bir süre için Mıh yakaladığımız zaman ikiniz de özgür olur sunuz bana güven Hayal sana zarar verecek hiç bir şey yapmam hadi imzala bunlar da bitirelim artık bana güven"dedi Muhsin amca.
"Hiç bir şey benim umrumda değil ben kendim korurum ve evet benden bir şüpheniz varsa da inanın ki asla sizin adınız vermem ölsem bile vermem" Dedim kendim den emin Bir sesle
"Konu senin bizim adımız vermen yâda vermemen değil doktor" dedi gölge.
Ona baktığım da duvar dan ayrıldı ve bana yaklaştı yanımdaki sandalyeye çekti ve oturdu.
Bu koca Adam'ın bu kadar yakışıklı olması akla zarar di.
"Bak doktor elbette ki kendini Korur sun bunu pek âlâ gördük ama birbirimiz korumamız gerekiyor biz bir Ekibiz değil mı."dedi göz kırptı.
"Ben yapamam dedim yani biri le evlenmek bana gör değil" dedim.
"Beli Bir süre aynı evde Kalan iki arkadaş olduğumuz düşün Mıh yakaladığımız zaman istediğin yere gitmek de özgür sun"dedi gölge.
Sessiz kaldım haklıydı Mıh piçi beni öğrenmişti ve benim le birlikte onlar da tehlikeye atıyor dum gölge de sessizliğimi kabul olarak anlamış olucak ki eline uzattı bana "artık tanışalım müstakil eşim" dedi alaylı bir ses le.
"Ben Yiğit Kozak"
Hafifçe gülümsedim "benden Hayal Korkmaz"dedim ve elin sıktım "memnun oldum" dedim.
Muhsin amca belge ler bana uzattı imza atmak için baktığım da Yiğit'in çoktan imzaladığını gördüm derin bir nefes aldım ve imzaladım.
odanın kapısı çaldı Yiğit az önce ki hâlinden sıyrıldı yüzü ifadesiz kaşlar çatık bir hâl aldı "gir" dedi sert bir sesle.
Kapı açıldı içeriye üç kişi daha girdi.
"Merhaba"dedi içinde güler yüzlü olan bana elin uzattı" ben Can Özer şu Koca Adam'in kuzeniyim."dedi sevecen bir ses le konuştu.
"Geveze papağan ne olacak" diye homurdandı Yiğit.
"Hiçte bile" dedi Can "siz çok sıkıcısınız." Diye isyan etti ve bana göz kırptı.
Can 1,80 boylarında esmer ve oldukça güçlü Bir fiziği sahipti.
"Sis Tahla ben"dedi oldukça soğuk bir sesle bana elin uzatmak gereği bile duymadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌓OKYANUS 🌑 GÖLGE 🌒
General Fictionİnsan aşk için ne kadar ileri gide bilir? Güçlü başarılı Bir doktor. Tek derdi vatanı korumak olan Bir ajan Tesadüf ler inanır mısınız? Hayatta öngörülmiyen en büyük ilahı güç tesadüf dür bir insan hayatımıza, tesadüfen girmişse ya cennetimiz yad...