0.2 : Tanışma

367 19 15
                                    

Yeni bölüm geldi canolar 👏👏👏👏👏

Açıkçası sanırım yazdığım en uzun bölüm.

Umarım beğenirsiniz.

(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)

Artık beni hiç kabullenmeyeceklerini anlayınca abimin desteğiyle aldığım ama benim sonradan zorla çıkarıldığım 2+1 evime gitmek için ayağa kalktım. Binanın kapısından çıktım sokağı aydınlatan sokak lambaları dışında sadece nöbetçi eczane ve 7/24 açık olan fırının ışıkları dünyaya meydan okurcasına yanıyordu.

Sokakta ilerlerken yolda gördüğüm bir parka girdim ve yakınlardaki bir banka oturdum. Bankta benim yanımda biri daha vardı bir kedi beni görünce banktan atladı ve bankın ayaklarının yakınında bir yere oturarak bana bakmaya başladı.

Yanına indim ve oturdum sevmeye başladım kedi iyice bana yaklaştı ve sevmeme izin verdi.

Onunla biraz oynarken telefonuma bir ileti düştü. Açıp baktım.

Yanlış Numara:

Yanlış Numara:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(23.58)

Yanlış Numara: Bu saatte burada ne işin var bilmiyorum ama kedi halinden gayet memnun gibi.
(23.58)

Siz: Kimsin necisin bilmiyorum ayrıca kafamı kaldırdığımda seni göremedim. Yazmayı bırakır mısın seni tanımıyorum. Fotoğrafımı çekmeye hakkınız yok .
(23.58)

Yanlış Numara: Ben seni yeterince tanıyorum ama
(00.00)

Siz:?
(00.00)

Yanlış Numara: Beril Er 24 yaşındasın. Bir kitapçıda çalışıyorsun . 2+1 bir dairen var . Kedileri seviyorsun. Üniversitede savunma sanayi okudun fakat ailen çalışmana izin vermedi. Senden fazlaca para talep ediyorlardı sende çaresiz kitapçıda çalışmaya başladın.
(00.02)

Siz: Anladım.
(00.02)

Yanlış Numara: Neyi anladın?

(00.02)

Siz: Bak, tamam biliyorsun beni
(00.03)

Siz: Ama yazma artık çünkü şuan biri sarılsa saatlerce ağlayacak durumdayım bana mesajlarınla birlikte sarılma . Lütfen

(00.04)

Yanlış Numara (yazıyor)

Yanlış Numara (çevrim dışı)

Telefondan kafamı kaldırdım lanet olası annem Neriman teyzeyi yanlış numara vermesi konusunda tehdit etmiş olmalıydı ki ben şuan bu kim olduğu belirsiz ama erkek olduğunu profilindeki arkadan köpeğiyle beraber çekilmiş fotoğraftan belli olan kişiyle uğraşıyordum. Bu her kimse benim hakkımda yazdıklarından daha çok şey bildiği kesin. Acaba bir polis mi çünkü bu kadar bilgiye ulaşmak için ve bunu açık açık söyleyebilmek için yetkili bir olmak gerekir diye düşünüyorum.

Ansızın (Asker Kurgu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin