17 {Hayallerim yalnız senin için}

258 27 4
                                    

Taehyung ve Jeongguk bir ilişkiye başlayalı hemen hemen bir ay kadar olmuştu. Havalar iyice soğumuş yılın ilk karı çoktan yağmıştı. Bu zaman dilimini Taehyung'un endişeleri yüzünden sevgili olduklarını okulda belli etmemeye çalışarak geçirmişlerdi. Tabi bu her ikisi içinde kolay olmuyordu. Jeongguk soğuk kış günlerinde sevgilisinin elini tutmak istiyor, herkesin içinde sevgi sözcükleriyle sesleniyor hatta bazen ayarı o kadar kaçırıyordu ki olur olmadık yerlerde öpmeye çalışıyordu. Taehyung ise tüm bunlara kızıyor, yalandan trip atıyor en sonunda Jeongguk minik öpücüklerle gönlünü alana kadar konuşmuyordu. Jimin'in tabiriyle Jeongguk'u parmağında oynatıyordu. Hoş Jeongguk halinden epey memnundu.

Bir Cuma sabahı sınava 5 ay kadar kalmışken pür dikkat dersi dinleyen sevgilisine baktı Jeongguk. Onun kendisiyle çıkmaya başladığından beri ders çalışamadığının farkındaydı. Sürekli Taehyung'la vakit geçirmek istediğinden bir bahane buluyor, kafeleri gezdiriyor, zaman alacak bir şey mutlaka buluyordu. Taehyung ise okulda hiç vakit geçiremediklerinden Jeongguk'un bu isteklerine hayır diyemiyordu.

Jeongguk önünde oturan esmerin saçlarıyla oynuyordu. Tutamlarının arasından parmaklarını geçiriyor rahatsız etmeden tarıyordu. Taehyung da bu ilgiden bir hayli memnundu. Jeongguk'un elleri saçlarından ayrılmasın diye sırtını yasladığı sıradan öne doğru eğilmiyordu bile.

Ayrıca ikisinin iyi anlaşmaya başlaması tabi ki okuldakilerin dikkatinden kaçmamıştı. Haklarında bazı dedikodular çıksa da Jeongguk Taehyung'un üzülmesini istemediğinden kulak asmıyordu. Herhangi bir dedikoduyu ciddiye alıp karşılık verdiği anda olaylar daha da büyürdü ve ucu Taehyung'a dokunurdu. O yüzden de Jeongguk mümkün olduğunca kulaklarını kapatıyordu dedikodulara.

Öğle arasına girdiklerinde Jimin, Taehyung, Hobi ve Jungkook kantinin bir köşesine oturmuş sandviçlerini yiyorlardı. Bir araya gelmesi bir hayli ilginç olan bu dörtlünün arasına Hobinin görüp seslenmesiyle Namjoon da eklenmişti.

"Sınava da az kaldı ben ufaktan gerilmeye başladım." Dedi Namjoon sodasından büyük bir yudum aldıktan sonra.

"Benim umrumda değil" Jeongguk omuzlarını silktiğinde Taehyung ona cavep verdi.

"Senin umrunda olan ne var ki Jeongguk?"

"Sen varsın aşkım."

"Kes şunu ya milletin içinde"

"Milletin içinde seni bi öperim görürsün mızmızlanmayı"

Jeongguk'un cümlesi biter bitmez Jimin yüzünü ekşiterek konuştu.

"Midem bulandı arkadaşlar benim"

"Bence tatlılar" Hobi Jiminin huysuzlanmasına bir güneş kadar parlak gülümsemesiyle eşlik etmişti.

"Ben Hukuk yazacağım."

Taehyung aklındaki bölümü söyledi birden. Kendi başarısının farkındaydı ve sahiden de kazanacağına inanıyordu.

"Sen yazarsın tabi okul birincisisin. Ben ne yazsam Yoongi iç mimar ol diyor." Jimin de kendi istediğini söylediğinde Hobi söz aldı.

"Kazanabileceksen olur güzel bence. Ben sınıf öğretmenliği yazacağım."

Namjoon ise aralarındaki tek sayısal öğrencisi olarak diş hekimliği düşündüğünü söyledi. Bunun üstüne Jeongguk yine eğlenecek bir şey bulmuştu.

"Sevgilim avukat olur, Namjoon dişlerimi yapar, kankam da Taehyung'la çocuğumuzun öğretmeni olur. Şu sevimsiz yer cücesi de evimizi tasarlar. Oo her şey bedavaya geliyor"

Jeongguk herkesi kahkahaya boğarken Jimin kendisine söylenilenin intikamını almak için ağzını açtı.

"Taehyungla çocuğu olacağına inanan bi gerizekalının evini falan tasarlamam ben."

Hold Me Tight /TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin