3 {Bütün bu insanlar koca bi' palavra}

311 29 12
                                    

Tartışmayla sonuçlanan takılma işinin ertesi günü okula geldiklerinde Taehyung Jungkook'la bir kez bile konuşmadı. Onu gördüğü yerde yolunu değiştirdi. Mümkün olduğunca yokmuş gibi davranmaya çalıştı. Çalıştı çünkü Jungkook arka sırasında oturuyor ister istemez varlığını Taehyung'a hissettiriyordu.

Öğle arasına girdiklerinde futbol sahasının kenarında oturan Taehyung Jimin ikilisi evden getirdikleri sandiviçleri yiyorlardı.

"İyi yapmışsın. O salağa fazla bile dayanıyorsun." Jimin dün olanları Taehyung'dan dinlediğinde Jungkook hakkında yorum yapmaktan kendini alamadı. Sevmiyordu o çocuğu.

"Sanki biraz kaba davrandım Jimin. Kalkıp gitmeyebilirdim. Bugün de hiç konuşmadık."

"Umursama şunu."

"Keşke sigaramız olsaydı." Dedi Taehyung bitirdiği sandiviçin peçetesini avucunda buruştururken. Şişenin dibindeki içeçeğin son yudumu da kafasına dikledi. Jiminse kalın siyah montunun cebinden çıkardığı sigara paketini uzattı ona.

"Dün aldım Yoongiden"

"Sende Jungkook'u sevmiyorsun ama Yoongiyle takılıyorsun."

Taehyung arkadaşının elinden aldığı sigarayı kimse görmeden cebine atarken gözlerini devirdi. Yoongi Jungkook'un abisiydi ve Jimin her fırsatta onunla buluşurdu. Birinden bu denli nefret ediyorken ötekiyle arkadaşlık ediyordu.

"Sonuçta onlar kardeşler. Üstelik Yoongi bu sene üniversiteye başladı. Her fırsatta onunla buluşman saçmalık."

"Başkasının da yakın arkadaşıyım diye kıskanma."

"Ne kıskanacağım ya"

"Üstelik o Jungkook gibi değil. Normal biri."

"Jungkook'un neyi anormal?"

Jimin ona sen ne saçmalıyorsun bakışlarını atarken konuştu.

"Neyi normal?"

Tam o sırada önünde oturdukları sahanın tellerine biri vurdu. İkisi de arkalarından gelen sesle irkildi.

"Bak yine benim hakkımda ileri geri konuşuyorsun sen. Sonra Taehyung bana sinir oluyor."

"Jungkook defol git. İki arkadaşın konuşmasını dinlemeye utanmıyor musun?"

"Benim hakkımda konuşuyordunuz. Benim masum Taehyung'umun beynini bulandırıyorsun."

Taehyung ikisinin yine kavga etmeye başlayacağını anladığında konuştu.

"Jungkook bak arkadaşların sana sesleniyor."

Jungkook bir anlığına kafasını arkasına çevirip baktı. Gerçekten de ona gelmesini söylüyorlardı.

"Sen neden incecik giyindin Taehyung?"

Taehyung onun ince demesiyle üzerindeki monta baktı. Havalar yeni soğumaya başladığı için sevdiği montu giymekte sakınca görmemişti. Ama Jungkook haklıydı bu hava için biraz ince kalmıştı.

Jungkook onun konuşmasına fırsat vermeden tekrar konuştu.

"Bekle beni"

Ardından koşarak sahanın öteki ucuna gitmiş arkadaşlarıyla kısa bir vedalaşmanın ardından siyah montunu alıp Taehyung'un yanına gelmişti. Taehyung ve Jimin hala aynı yerde oturuyorlardı. Jungkook Taehyung'un önüne geldiğinde gamzelerinin ortaya çıkmasına neden olacak minik bir gülümseme sundu. Sonrasında montunu Taehyung'un omuzlarına bıraktı.

"Sende kalsın. Ben zaten eve gideceğim. Abim almaya gelecek."

Taehyung ise ne diyeceğini bilemedi. Onun üşüdüğünü düşünmüş kendi montunu onun için getirmişti. İçindeki anlamsız heyecanlanmaya sinirlendi. Omuzlarındaki montu alıp ona geri uzattı.

Hold Me Tight /TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin