0.5

7.7K 369 18
                                    

lina'nin odasi vibei yukarida, iyi okumalar!!

-

lina arsel

Telefonumu tripota sabitleyip yüzüme gelen ışığı da hafif kısarak yayını başlattım. Biraz bekledikten sonra gözlerim chatteydi.

'Selamlar herkese, hoş geldiniiz!'

Saat üçü geçtiği için ve herhangi bir yerden yayın açacağımı da haber vermediğim için normale kıyasla çok az kişinin olduğu bir yayındı fakat sayılar benim için o kadar da önemli değildi zaten.

'Evet gecenin üçü biliyorum, yanımda Özge var tanıyorsunuz onu zaten. onun ve birinin zorlamalarıyla açtım yayını, biraz da sizi özledim.'

Özge yanıma gelip el salladı, gözlerim chate kaydığında ikimizin de çok güzel gözüktüğü ile ilgili yazılanlara gülümsedim.

zeynepkose:Diğer zorlayan kim
silllaa: ay ne guzel kizsin be lina arsel!!!!
mehmetmerd: merhaba insta gt yapsana
cihanpamuk: 05** *** ** ** ara beni
aslicankaymak: Merih' i nerden tanıyorsun?
orhanilhan: kendinden 7 yaş büyük biriyle olur musun?

'Sıla, çok teşekkür ederim aşkım senin güzelliğin o, Instadan herkese geri dönmüyorum arkadaşlar, Cihan chatten engelliyorum seni ay delirmişsiniz resmen, Ve hayır kendimden 7 yaş büyük biriyle olmazdım.'

Elime aldığım sıcak kahveyi dudaklarıma götürüp tekrar yazılanlara baktım.

zeynepkose: Her yazılana cevap verip neden benim ve Aslıcan'ın yazdığına bir şey söylemedin?
asena_: demek ki cevaplari ayni zorlayan kisi merih dediginiz cocuktur

'Ay delirmeyin arkadaşlar gözümden kaçmıştır, normal takipleştik işte ne var bunda?'

Özge'nin yanımda gülmesiyle ona yanımdaki yastığı fırlattım.

'Şımarma sen de, yanlış anlıyor insanlar.' diye fısıldadım.

deryakule: YA COK YAKİSİKLİ DEGİL Mİ AMA LİNA OFFF ERİYORUM O COCUGA
osmanimneregidirsen: kocam hakkinda konusmayin.
taneer_: kimmis la bu velet

"Yani, ne bileyim, öyle galiba, ay ne diyorum ben arkadaşlar. Siz neler yapıyorsunuz, çabuk yazın bakıyım."

Chate bakmaya başlamıştım ki yukarıdan gelen bildirimle gözlerim chatten ayrıldı.

merihdenizsarioglu: yani, ne bileyim, öyle galiba???

merihdenizsarioglu: biz konuşurken hiç öyle demiyorsunuz lina hanım

merihdenizsarioglu: alındım

-

simdii

lina'nin ttde 310k, instada 61k takipcisi var
merih tt kullanmio, instada 64k takipcisi var
burda daha net anlarsiniz hadi ben kacooo💞💞💞💞

oy ve yorumu unutmayin lutfen :(

bigboy | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin