1.8'i atlamayiin💞
-
Aynadan son kez kendime baktığımda hazırdım.
16.49
Hazırlamaktan başka hiçbir sey yapmamama rağmen ucu ucuna anca yetişmiştim.
Telefonumu kontrol ettiğimde Merih'ten bildirim olduğunu gördüm.
merihdenizsarioglu: aşağıdayım, müsait olduğunda inersin (16.42)
Erken gelmişti.
Görüldüde bırakarak çantamı elime alıp direkt merdivenlere yöneldim. İçimde adlandıramadığım garip bir heyecan vardı. Hazırlanırken de elim ayağıma dolanmıştı.
Çantamın içini son kez kontrol edip anahtarımı da içine attıktan sonra kapının önünde durmuş kulpa uzanmayı bekliyordum.
Derin bir nefes aldıktan sonra aşağı çektikten sonra dışarı adımladım. Gözlerim karşıyı bulduğunda arabanın kaputuna yaslanmış elindeki telefona bakan yüzüyle karşılaştığımda farkında olmadan yutkunmuştum.
Bir insan bu kadar karizmatik gözükemezdi.
Kapıdan çıkan ses ile gözleri beni bulduğunda baştan aşağı süzüldüğümü hissettim.
Telefonunun ekranını kapatıp rastgele cebine attığında yaslandığı yerden doğrulmuştu, gözlerini bir saniye bile kırpmadan bana bakıyordu.
Yanına adımlamaya başladığımda hızla atan kalbimin dıştan duyulmamasını diledim.
Yanına ulaştığımda gözlerim gözlerindeydi.
"Selam, erkencisin. Bekletmedim umarım."
"Hayır sorun yok, beklemeni istemedim zaten o yüzden erken geldim. Selam bu arada." durdu ve devam etti. "Çok güzel gözüküyorsun."
Gülümsedim.
"Teşekkür ederim, sen de çok iyi gözüküyorsun."
Hafifçe gülümseyerek eliyle arabayı gösterdi.
"Geçelim mi o zaman?"
"Peki, ya bu arada fazla olmamışım değil mi? Sen bana kendin ol gibi konuşunca ben de nasıl iyi hissediyorsam öyle giyindim. Ya aslında ben spor giyinmeyi de çok seviyorum ama bugün içim-" Arabaya doğru adımlarken bir andan konuşuyordum ki önüme geçip kapımı benim için açınca duraksadım.
"Konuşmaya devam et lütfen, dinliyorum ben seni."
"Şey diyordum... Ne diyordum ya?"
Arabanın önünden geçip kendi koltuğuna oturdu.
"Nasıl iyi hissediyorsan öyle giyinmişsin ama aslında sen spor giyinmeyi de seviyormuşsun. Bugün içinden böyle geldi sanırım, cümlenin devamı bu muydu?"
"Wow, evet buydu. Sen benim her söylediğimi böyle aklında tutacak mısın ya?"
Dudaklarından küçük bir kahkaha dökülürken arabayı çalıştırmış ve ilerlemeye başlamıştı.
"İstersen tutarım, her anlamda yani."
Ona ilk konuştuğumuz zamanlarda dalgasına yaptığım şu, 'Düşecek gibi olsam tutar mısın yoksa aman ne yapıyorsa yapsın mı dersin?' saçmalığından da bahsediyordu.
Bunu da unutmamıştı.
"O an saçmalıyordum çünkü bu konumda olacağımızı düşünmemiştim,"
Gözleri yoldayken ben koltukta hafif ona dönmüştüm.
"O aralar o kadar mesaj almıştım ki bir noktadan sonra dmlerimi kontrol bile etmiyordum. Seninki de rastgele açtıklarımdandı aslında. Sanırım biraz şanslısın?"
Dudaklarında asılı kalan bir gülümseme ile konuşurken benim gözlerim ondan hiç ayrılmıyordu.
"Allah allah, o bahsettiğin gibi senden kısa çocuklardan da olsam şu an yanımda oturacaktın yani? Her şey şans?"
"Sen benden iltifat mı koparmaya çalışıyorsun ya? Bu arada bence en doğal hakkım yanımda kendimden uzun birini istemem. Ben zaten uzunum yani, benden kısa birini düşünsene yanımda. Ay aslında vardı biliyor musun? Ortaokulda bir çocuk vardı. Beni ikna etmişti eğer benimle sevgili olursan uzarım diye. Bu arada o zaman benim boyum 163tü. Yani şu an kısa gelebilir ama sınıfıma göre uzundum. Bir de beşinci sınıftım bunu da ekleyeyim yani. Neyse işte bu çocukla biz sevgiliyken bana her gün diyor bugün şu kadar uzadım, bu kadar uzadım. Diyor bir şeyler ama bakıyorum hala benden kısa. O an daha beşinci sınıfken anladım dedim ki Lina sen kendinden kısa biriyle olamazsın kızım. Ya bir de kendimi ilişkinin erkeği gibi hissediyordum."
Derin nefes alıp ona döndüm. Kırmızı ışıkta durmuştuk. Gözleri bendeydi. Sanki hiçbir mimiğimi kaçırmak istemiyor gibi beni izliyordu.
"Çok konuştum değil mi, ya ama beni tanımış olman gerekiyordu yani. Sus desen susarım ben cidd-."
"Lina," dedi lafımı keserek. "Ben çoğu şeyden çabuk sıkılırım aslında, ama sen ne zaman konuşsan daha çok merak ediyorum seni. O bahsettiğin küçük detayları bile merak ediyorum. Ben böyle duygulara yabancıyım. Ama şu an söyleyebileceğim tek şey saatlerce konuşsan da dinlerim seni."
-
allahim ben bi tane merih deniz sarioglu alabilir miyim. lutfen
vote ve yorum birakmayi unutmayiinn💖🌟
insallah cok hizli gitmiyolardir fikirlerinizi belirtebilirsiniz💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bigboy | texting
ChickLitmerihdenizsarioglu: şu tiktok'a attığın videoyu gördüm merihdenizsarioglu: arkadaşlarınla olan merihdenizsarioglu: ellerinizi açmışsınız dua eder gibi merihdenizsarioglu: her kızın ihtiyacı mı ne varmış bigboya merihdenizsarioglu: sanırım sen artık...