2.1

5K 237 46
                                    

"Sürekli emir veriyor gibi konuşmayı bırak."

Telefonu açtığım an dudaklarımdan çıkan ilk cümle bu olmuştu.

"Dinlemeden bırakıp giden sensin, istersen izin alayım bir de aramak için. Yanlış anlıyorsun diyorum umurunda olmuyor?"

"Umurumda olmasa yanağındaki o ruj lekesiyle yanıma gelmene göz yumup bir şey yok gibi davranırdım Merih, saçma sapan konuşmayı kes."

Birkaç saniye sessizlik olduğunda derin nefes aldı.

"Bilmiyordum, öyle bir şey olacağını. Daha doğrusu orada olduğunu da bilmiyordum. Çok ani oldu her şey."

"Kimdi yani?"

"Eski kız arkadaşım ama hiç görüşmüyoruz birkaç aydır. Yüzünü bile görmüyordum yani. Nasıl denk geldik bilmiyorum."

Derin bir nefes aldım.

"Onu da daha önce buraya getirdiğin için olabilir mi, belki seni nerede bulacağı-"

Lafımı kestiğinde susmak zorunda kalmıştım.

"Bazı şeylerin dışarıdan hoş görünmediğinin farkındayım ama şu an saçmaladığını umarım fark ediyorsundur Lina. Hayatıma yeni aldığım birini eski sevgilim ile daha önce buluştuğum yere götürecek kadar düşüksem gözünde kapat şu an telefonu, keseriz tüm iletişimi de. Sinirli olabilirsin ama düşünerek konuşmalısın."

Birkaç saniye sessizlik oldu.

Konuşmaya başlayacaktım ki aynı anda o da bir şeyler söyleyecek gibi oldu.

"Sen söyle ilk önce," dedi kendi konuşmayarak.

"O an oradan uzaklaşmam gerekiyordu," dedim en son söylediklerini boşvererek. "Çünkü kendimi tanıyorum ve sen beni idare edebilecek kadar, ne bileyim belki sabırlı olamazdın. Her şeyi orada kestirip atmak yerine sakinleşmeyi bekledim."

"Tamam,anlıyorum." dedi ben cümlemi bitirdiğimde. "Yeni yeni tanışıyoruz, her anımız iyi geçecek diye bir şey yok. Belki böyle sınırlarımızı öğrenerek daha yakından tanırız birbirimizi." devam etti. " Ve idare ederim Lina, konu sensen ve ortada bir yanlış anlaşılma varsa ben sana ters bir şey yapmam zaten."

Sakinleşmiş sesiyle birkaç saniye gözlerimi kapattım.

"Merih," dedim gözlerimi açmayarak. "Ben sana gerçekten alışıyorum. Eğer iki gün sonra tartışıp birbirimizi hiç tanımıyor gibi yapacaksak beni hiç sokma şu duruma. Ne bileyim bazı şeylerin sonu baştan bellidir. Ben bu sefer sonunu kestiremiyorum. Hislerimle hareket etmek istiyorum ama emin olamadığım şeyler de var. Belirsizlik sevmem diyordun, daha ne kadar net olunur bilmiyorum. İyi geceler."

Telefonu cevap beklemeden kapatıp sessize aldım.

Bu kadar heyecan yeterdi.

-

linarsel tiktok,

linarsel tiktok,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

157,2K ❤️
18K 💬

linarsel: akimin sahibi benim aslinda

-

6.12.23, #fotoğraf 1 olmusuuzz🤍

bolumun sonu tam bu vibe degil mi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bolumun sonu tam bu vibe degil mi..

vote ve yorum birakmayi unutmayiiinn💞🌟

bigboy | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin